Secretul este sa nu te bazezi pe o singura strategie , punand toate “ oule” intr-un singur cos.

            Exista 5 Strategii de Marketing cheie, pe care ar trebui sa le aveti in vedere intr-o afacere din domeniul curateniei. Daca sunteti in faza de constructie a departamentului de vanzari, va recomandam sa folositi toate cele 5 strategii. Insa, daca business-ul d-voastra este déjà unul stabil si obiectivul d-voastra este doar sa mentineti veniturile constante, alegeti doua sau trei strategii cu care sa lucrati in continuare. Cheia succesului este sa lucrati cu mai multe strategii in acelasi timp si sa nu va tineti toate “oule” intr-un singur cos.

5 Strategii de Marketing pe care ar trebui sa le aplici

5 Strategii de Marketing pe care ar trebui sa le aplici

            Acestea sunt cu adevărat cinci dintre cele mai noi si mai profitabile strategii de marketing utilizate în prezent. In timp ce scriam acest articol, am chestionat cativa dintre partenerii mei, intrebandu-i care a fost strategia care a functionat cel mai bine in cazul lor. Asadar, haideti sa analizam fiecare dintre cele 5 strategii, inainte de a decide care se potrivesc cel mai bine firmei d-voastra de curatenie.

Nr.1 : Newsletter si Postcards, direct catre client

            Aceasta este una dintre strategiile aflate intotdeauna in topul listei mele. Daca aveti mai mult de cateva zeci de clienti, ar trebui sa le trimiteti newsletter-uri cu ultimele noutati, in mod regulat, lunar sau cel mult odata la doua luni. Aceasta este regula numarul 1 in procesul de constructie a brand-ului d-voastra de companie. Cand veti face acest lucru cu regularitate, veti primi mai multe recomandari, mai multe comenzi din partea clientilor si veti putea percepe preturi mai mari decat competitorii d-voastra. Aceasta este singura modalitate de-a te asigura ca nu te vor uita clientii. Intretine-ti relatiile!

            Am testat atat campaniile prin e-mail marketing, cat si cele clasice, prin posta. Concluzia este ca publicitatea facuta prin posta clasica a primit un raspuns mai bun. Flyer-ele includeau atat o caracteristica educationala legata de o problema de curatenie, cat si o oferta speciala pentru un serviciu de curatenie.

Nr.2 : Un sistem de recomandare

            Cele mai multe companii de curatenie primesc recomandari din partea clientilor. Dar, cand creati un program sistematizat, recomandarile se dubleaza sau chiar tripleaza. Ar trebui sa povestiti fiecarui client despre cum functioneaza programul d-voastra de recomandare, mentionandu-l in corespondenta companiei. In plus, programul ar trebui postat pe Facebook si promovat prin newsletter. Ce ar trebui sa contina un program bun de recomandari? Un bun exemplu ar fi un program prin care sa recompensezi clientul care a facut o recomandare, oferindu-i un premiu de 10% din contravaloarea comenzii facute de noul client. Cei 10% sunt dati sub forma de voucher pentru o operatiune de curatenie, sau in numerar, la alegerea clientului. Functioneaza foarte bine, stimuland cresterea numarului de recomandari.

Nr.3 : Flyer-e publicitare direct in cutiile postale

            Este o modalitate de promovare eficienta si putin costisitoare, mai ales in cazul afacerilor locale, de mici dimensiuni. Nu trebuie sa aveti o baza de date cu posibilii clienti, trebuie doar sa alegeti o zona pe care doriti s-o target-ati si sa introduceti cate un flyer in fiecare casuta postala. Este chiar atat de simplu!

Nr.4 : Clasament pe Google

            Cand se face in mod corespunzator, activitatea pe internet poate aduce cea mai mare rata de profitabilitate. Daca prospectii d-voastra nu au o recomandare din partea unui prieten, exista o sansa foarte mare ca ei sa apeleze la cautarea pe internet. Si chiar daca au primit o recomandare pentru serviciile d-voastra, s-ar putea sa va caute pe Google. Realizarea un site complex, cu multe informatii, este doar primul pas. Trebuie sa va asigurati ca veti fi gasiti cu usurinta in mediul online. Site-ul este ca o carte de vizita pentru compania d-voastra. Un site bine organizat va crea imaginea unei companii profesioniste. Imbunatatirile continue aduse site-ului si actiunile de SEO vor determina o crestere a numarului de vizitatori.

Nr.5 : Facebook

            Conectarea site-ului la Facebook este unul dintre cele mai inspirate lucruri pe care le puteti face. Avand o pagina activa pe Facebook, veti fi direct conectati cu clientii d-voastra si de multe ori poate deternima o pozitie mai buna pe motoarele de cautare. Nu va ia mai mult de 10 minute pe saptamana sa intretineti pagina dupa ce-a fost creata. Postarile frecvente, in cautarea de noi contacte, sunt foarte importante. De asemenea, ar trebui sa lansati concursuri si sa adresati intrebari pentru a va implica fanii de pe Facebook. In plus, ar trebui sa luati in considerare si publicitatea platita pe Facebook.

            Aceste 5 strategii au stat la baza multor companii prospere din domeniul curateniei. Daca le activati in afacerea d-voastra de curatenie, veti fi pe drumul cel bun catre succes. Fiti activi! Actionati in toate cele 5 directii si nu le abandonati pana nu dau rezultate pentru compania d-voastra. Daca sunteti in faza de start in dezvoltarea business-ului d-voastra, nu alegeti doar o singura strategie. Folositi-le pe toate! Incepeti chiar de astazi!

 

Sursa : www.icsmag.com

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*