Domenii Servicii de curatare prin insuflare a structurilor tubulare (CPV: 90912000)

Detalii Organizator: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Localizare: Romania (Dolj)

Sursa: S.E.A.P. Data licitatie: 27-02-2013 (14 zile ramase)

Termen limita: 27-02-2013

Data aparitiei: 07-02-2013

Anunt de participare (utilitati) numarul 141866/07.02.2013

Detalii procedura
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar anunt: 141866 / 07.02.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de curatare faguri PAR Uzina Isalnita
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA 

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: prin Sucursala Electrocentrale Craiova , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200330 , Romania , Punct(e) de contact: Verona Dalri , Tel. +40 0351403462 , In atentia: Serviciul Achizitii Lucrari – cod 7.3 , Email: cen@cencraiova.ro , Fax: +40 0251594837 , Adresa internet (URL): www.eturceni.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
– Electricitate

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI 

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie servicii de curatare faguri PAR Uzina Isalnita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 – Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Uzina Isalnita, localitatea Isalnita, str. Mihai Viteazul nr. 101, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 – Dolj

II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia consta in serviciu de curatire a 8 (opt) preincalzitoare de aer regenerative Rothemuhle conform cu solicitarile din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90912000-3 – Servicii de curatare prin insuflare a structurilor tubulare (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile privind serviciul de curatire faguri PAR sunt cele mentionate in anexa 1 aferenta caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 127,495.52 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 zile incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE 

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 2000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare:cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro (curs BNR) : cu 5 zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: 1)virament bancar in cont RO 08BRDE170SV50281981700 deschis la BRD – Sucursala Craiova 2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau b)Neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate 3) Ordin de Plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. cont RO 08BRDE170SV50281981700 deschis la BRD – Sucursala Craiova 4) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante;Dupa caz,se vor prezenta si documente care confirma ca ofertantul este incadrat conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii pentru a beneficia de reducerea garantiei de participare. Nota: In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia depusa de un ofertant participant, autoritatea contractanta va retine contestatarului o parte din garantia de participare conform art. 278^1 alin a) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de prestator la Serviciul Achizitii Lucrari al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractante b) Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale. In acest caz prestatorul are obligatia, in termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului conform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 5 in original, Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 6 in original Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul. (numai alin.a, c si d);Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7 in original;Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat-Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (prezentare formulare tip in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP-Prezentare Formular 10 in original; Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazuta la art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator-Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume:Constantin Balasoiu-Director; Veronica Nica – Director Economic;Tudor Viorel – Director tehnic, Vergil Soare-Director Adj Comercial; Viorel Ghergina – Director Uzina Isalnita; Diana Cucu – Sef serviciu Achizitii-Prezentare Formular 11 in original Cerinta nr. 1 -pentru Persoane juridice/fizice romane
Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului – Document emis de Oficiul National al Registrului Comertului astfel incat la data limita de depunere a ofertelor informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale. Din acest document va trebui sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
(Prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul)
Obs. In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata
Cerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice straine Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (prezentare document in copie lizibila certificata conform cu originalul)
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani. (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/euro comunicat de BNR
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular 8 – fisa de informatii generale in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze precum si datele de recunoastere ale acestuia
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formularul 15 in original
Declaratie privind echipamentele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, bazele de productie, alte mijloace fixe si dotari (echipamente, utilaje) pentru curatirea prin aspiratie a depunerilor de pe fagurii preincalzitoarelor si echipamente, utilaje pentru spalare, curatirea umpluturii cu apa la inalta presiune care sa aiba dispozitive de spalare si instalatii de pompare apa la inalta presiune (pompe de spalare de inalta presiune ( presiune minim 700 bar), debit minim 240 l/min (2 x 120 l /min sau echivalent) de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de incheiere, etc.) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formularul 13 in original
Informatii referitoare la studiie, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru prestatrea serviciului
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formularul 14 in original
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formularul 12 in original
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, locul prestarii, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va cuprinde minim un contract din care sa rezulte ca ofertantul a mai prestat in ultimii 3 ani servicii de curatire similare celor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini la instalatiile/echipamentele cazanelor de abur energetice, confirmate prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de beneficiari. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic .
Modalitatea de indeplinire
Prezentre formular 9 in original
Prezentare documente care sa ateste ca
sistemul de management al calitatii ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicabil fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).
Modalitatea de indeplinire
Copie lizibila certificata conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA 

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica 

Da

Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare. Durata rundei electronice: 1 zi lucratoare Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare sunt pretul/valoarea noua Nu se utilizeaza pasul de licitare. Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatia electronica si nu pot vedea cea mai buna oferta. Pentru a participa la faza finala, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. In cazul in care, doua sau mai multe oferte CLASATE PE LOCUL 1 (dupa faza de licitatie electronica) contin, in cadrul propunerii financiare preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit preturi egale o noua propunere financiara, in plic inchis, care va fi depusa la registratura autoritatii contractante din Craiova, str. Unirii nr. 147, jud. Dolj, etaj VI, la data si ora indicate in solicitare.

IV.3) Informatii administrative 

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta 

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract 
Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) 
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2013 13:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 
27.02.2013 13:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare 
Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta 
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor 
Data: 27.02.2013 14:00
Locul: Sediul Sucursalei Electrocentrale Craiova din str. Unirii nr. 147, Craiova,sala de Licitatii etaj 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 

VI.1) Contractul este periodic 

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare 

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii 

1).Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP.

2). In cazul in care unii operatori economici uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HGR 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formular A), au obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primesc din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.

3) Ofertantii vor prezenta o declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator -Formular B Documentul va fi prezentat original

VI.4) Cai de atac 

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac 
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 0213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac 
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 alin b) din OUG nr.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac 
Serviciul Juridic al SC CEO SA – Sucursala Electrocentrale Craiova
Adresa postala: str. Unirii nr. 147 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200330 , Romania , Tel. +40 0351403300 , Email: cen@cencraiova.ro , Fax: +40 0351403306

VI.5) Data expedierii prezentului anunt 
06.02.2013 13:04

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*