Domenii Servicii de curatenie (CPV: 90910000)

Detalii Organizator: SOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNE

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 14-03-2013 (29 zile ramase)

Termen limita: 14-03-2013

Data aparitiei: 30-01-2013

Anunt de participare numarul 141709/30.01.2013

Detalii procedura
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNE
Numar anunt: 141709 / 30.01.2013
Denumire contract: Achizitionarea de servicii de curatenie si intretinere a spatiilor de lucru din SRTV
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA 

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNE
Adresa postala: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010565 , Romania , Punct(e) de contact: MARIOARA DUDU , Tel. +40 213058859 , Email: mariana.dudu@tvr.ro , Fax: +40 213058859 , Adresa internet (URL): www.tvr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciu public autonom de interes national
Activitate (activitati)
Altele: Media

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI 

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii de curatenie si intretinere a spatiilor de lucru din SRTV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 – Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sediul SRTV
Codul NUTS: RO321 – Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de curatenie si intretinere a spatiilor de lucru din SRTV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 967,742 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE 

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Garantia de participare este de:9.500 LEI sau contravaloarea acestei sume in EURO la cursul leu/euro al BNR valabil la data publicarii pe www.e-licitatie.ro a anuntului de participare.Pentru ofertantii care se incadreaza la Legea 346/2004 – IMM se vor prezenta si documente justificative in acest sens;In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii sau a unui membru al asocierii de operatori economici;In cazul in care ofertantul este o asociere, daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50%a cuantumului garantiei de participare;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor (Art. 86 alin. 6 din HG 925/2006);Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: ordin de plata in contul SRTv – RO25ABNA4100264100069546 deschis la RBS ROMANIA SA, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari,care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006);In cazul depunerii unei scrisori de garantie, se va respecta modelul din sectiunea FORMULARE (Formularul 11).Cuantumul garantiei de participare care se va retine in cazul depunerii, de catre ofertant, a unei contestatii care va fi respinsa de catre CNSC, este (conf. art. 2781 din OUG nr. 34/2006) de 4.747,74 lei. Cuantumul garantiei de buna executie: 10%din valoarea contractului, fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/2006 (instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006
Se va completa Formularul 7 – Declaratie privind eligibilitatea – in original
Obs.: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru asociat/ asociati sau tert sustinator
Cerinta nr. 2 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006
Se va completa Formularul 3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-in original
Obs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti si asociati. 2. Neincadrarea in situatiile prevazute la lit. a),c) ind 1 si d) ale art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinator
Cerinta nr. 3 Certificarea/confirmarea tuturor situatiilor prevazute in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
Se va completa Formularul 13 – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in original
Cerinta nr. 4 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG nr.34/2006
Se va completa Formularul 14 – Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1- in original
Obs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti, asociati, subcontractanti si
tert sustinator.2. Persoanele cu functie de decizie in cadrul SRTv sunt mentionate in formularul 14
Cerinta nr. 5 Indeplinirea obligatiilor fiscale
Se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozite si taxe locale care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat, respectiv local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, conf.Ordinului 509/2011 al ANRMAP – in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie cu mentiunea „conform cu originalul”
Cerinta nr. 6 Documente care atesta calitatea de participant la procedura
Operatorul economic (lider, asociat), va completa Formularul 2 – Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1 Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare
Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie cu mentiunea „conform cu originalul”).Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional legale din tara in care ofertantul este rezident.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/ copie legalizata pentru conformitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara:
Declaratie privind cifra de afaceri.
Realizarea unei cifre medii de afaceri pentru anii 2010,2011 si 2012 de cel putin 400.000 EURO, fara TVA, realizata in domeniul de activitate al contractului supus procesului de achizitie.
Se va completa Formularul 4 – Informatii generale
Valorile vor fi exprimate in EURO, la cursul leu/euro mediu comunicat de BCE
pentru anul respectiv (vezi Formular 4).
Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
Cerinta 2: Bilantul contabil la 31.12.2011.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se va completa Formularul 4 – Informatii generale Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicatde BCE pentru anul respectiv (vezi Formular 4). Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. 2.Copie cu mentiunea „Conform cu originalul” a Bilantului Contabil la 31.12.2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(continuare)oferta ofertantul trebuie sa depuna o declaratie in acest sens.
Nota: Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata/ legalizata. – Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si
profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Pentru experienta similara prezentata in alta moneda se va lua cursul mediu comunicat de BCE pentru fiecare an in parte. Anul 2010:1 Euro = 4,2122 RON, Anul 2011:1 Euro = 4.2391 RON, Anul 2012:
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat.Informatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Se va completa Formularul 9 – Declaratie privind personalul.
Necesar minim de personal dupa cum urmeaza:
•44 persoane intre orele 0600 – 1600
•21 persoane intre orele 1600 – 2200 (2400*)
Nota: ( * ) Intervalul orar 1600-2400, se aplica numai in cazul Corpului Stiri.
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se va completa Formularul 8-Declaratie privind dotarea tehnica.9. Dotari minime necesare, alocate in scopul realizarii contractului, pentru obiectivul SRTV, disponibile la data ofertei:5 masini de spalat pardoseala;5 masini de spalat mocheta;5 aspiratoare cu accesorii de capacitate si putere mare (5-8 kW) pentru platouri;35 aspiratoare cu accesorii pentru birouri;40 carucioare ustensile complet echipate;40 mopuri de sters pardoseli.
Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozi?ie.
Fisa privind experienta similara. Ofertantul (operator economic sau membrii asociati impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea cel putin a unui contract sau maxim doua contracte care sa confirme prestarea de servicii similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie – servicii profesionale de curatenie si intretinere spatii cladiri- efectuat in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertelor, cu o valoare totala cumulata egala sau mai mare cu 960.000 lei, fara TVA.Se va completa Formularul 6.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu poate depune o
certificare/confirmare din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate
Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani,continand valori, perioade de prestare, beneficiari.
Se va prezenta lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul 5 din Sectiunea Formulare.
Prezentarea certificatelor emise de catre un organism abilitat prin care se atesta faptul ca operatorul economic are certificat sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2000 si sistemul de management al mediului cu standardul ISO 14001:2005.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nota: Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata/ legalizata. – Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Pentru experienta similara prezentata in alta moneda se va lua cursul mediu comunicat de BCE pentru fiecare an in parte. Anul 2010:1 Euro = 4,2122 RON, Anul 2011:1 Euro = 4.2391 RON, Anul 2012: 1 Euro = 4,4593 RON Se va completa Formularul 9 – Declaratie privind personalul. Se va completa Formularul 8-Declaratie privind dotarea tehnica. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozi?ie. Se va completa Formularul 6 din Sectiunea Formulare.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu poate depune o certificare/confirmare din partea acestuia,demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate ofertantul trebuie sa depuna o declaratie in acest sens. Se va prezenta lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul 5 din Sectiunea Certificat ISO 9001:2000 si certificat ISO 14001:2005.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA 

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertele declarate admisibile vor intra in etapa de licitatie electronica. Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare este pretul ofertei, respectiv valoarea lunara totala a serviciilor de curatenie zilnice, saptamanale si lunare. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei Numar de runde: 1 (una); Durata unei runde: 24 ore. Pe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic da informatii despre: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; numarul de participanti; clasament. Pentru participarea la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii pentru conectare si inregistrare sunt disponibile la pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2013 16:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2013 12:30
Locul: Sediul SRTV, Calea Dorobantilor 191, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai firmelor ofertante

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 

VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia va fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Dorobantilor 191, scetor 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010565 , Romania , Tel. +40 213058871 , Email: juridic@tvr.ro , Fax: +40 213058871 , Adresa internet (URL): www.tvr.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2013 13:04

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*