Organizator: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 02-04-2013 (48 zile ramase)

Termen limita: 02-04-2013

Data aparitiei: 13-02-2013

Anunt de participare numarul 141940/13.02.2013

Detalii procedura
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Numar anunt: 141940 / 13.02.2013
Denumire contract: DEZINFECTANTI
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA 

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 041914 , Romania , Punct(e) de contact: Cristina Tutu , Tel. +40 0213347387 , Email: bagdasar_arseni@yahoo.com , Fax: +40 0213347387 , Adresa internet (URL): www.bagdasar-arseni.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
– Sanatate

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI 

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914,
Codul NUTS: RO321 – Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 22,491,032.8 si 30,745,276 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar sau trimestrial. Valoarea contractelor subsecvente:Valorile minime si maxime ale unui singur contract subsecvent de furnizare sunt specificate in caietul de sarcini Valoarea contractelor subsecvente sunt fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DEZINFECTANTI CONFORM CAIET DE SRACINI ANEXAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DEZINFECTANTI CONFORM CAIET DE SRACINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 22,491,032.8 si 30,745,276 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE 

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Garantie de participare reprezinta 1% din valoarea maxim estimata astfelLotul nr. 1 39168.00 lei Lotul nr.2 19260.00 lei Lotul nr.3 1782.72 lei Lotul nr.4 2513.60 lei Lotul nr.5 2324.16 lei Lotul nr.6 8834.40 lei Lotul nr.7 2782.08 lei Lotul nr.8 9689.76 lei Lotul nr.9 9295.68 lei Lotul nr.10 99712.00 lei Lotul nr.11 82112.00 lei Lotul nr.12 8631.36 lei Lotul nr.13 4922.21 lei Lotul nr.14 6523.20 lei Lotul nr.15 9689.59 lei Lotul nr.16 212.00 lei Data la care se va face echivalenta leu-euro pentru GARANTIA DE PaRTICIPARE este de 04.02.2013, 1 EURO = 4.3667 RON avand in vedere cursul BNR. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 zile incepand cu data de limita de depunere a ofertelor. – Formularul nr. 6 In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.2781 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform Art sus amintit in functie de valoarea maxim estimata. Garantia de participare se constituie astfel : 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni -formularul 6 2. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 4943871 3.Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare 5% din valoarea contractului subsecvent de furnizare fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare se va realiza : 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni -formularul .7 2. Ordin de plata in contul RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Operativa Sector 4 Conform HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,: 3. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1)-(3) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – Formular nr. 1.1
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – Formular nr. 2
Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:DR.BULIMAN ANCA- MANAGER, PROF.DR.MIRCEA GORGAN- DIRECTOR MEDICAL,EC.MARIAN ROSOI-DIRECTOR FINANCIAR CONTABILITATE,AS. PR. LAURENTU HABUC-DIRECTOR INGRIJIRI, ING.NICOLESCU ROXANA -SEF
SERVICIU ACHIZITII PUBLICE,RADU MARIA-REF SERV ACHIZITII ,LIFTICARIU FLORIN-MERCEOLOG BIROU APROVIZIONARE, Dr COTIGA ADINA CRISTINA- MEDIC PRIMAR SPCIN, ING PANAIT LAURENTIU CONSTANTIN- SEF SERVICIU ADMINISTRATIV
3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010- Formular nr.4
4. Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti/tert sustinator- Formular nr. 3 bis.
5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local – se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”
6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat – se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”
Se solicita ca ofertantul/candidatul sa nu detina datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 – original/copie legalizata/ copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea „Conform cu originalul
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia de conformitate CE eliberata de producator din care sa rezulte ca
produsul este conform Directivei 93/42 CEE- pentru produsele asimilate ca dispozitive medicale- copie conform cu originalul
2. Avizul Comisiei Nationale pentru Produse Biocide din cadrul Ministerului Sanatatii emis in conformitate cu HG 956 / 2005 privind plasarea pe piata a
produselor biocide – pentru produsele incadrate ca biocide- copie conform cu originalul
3. MOSTRE cu titlu gratuit pentru fiecare lot. Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante, pana cel mai tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in anuntul de participare din SEAP. Mostrele vor fi identice calitativ cu produsul ofertat
4. Dovada inregistrarii produsului ca dispozitiv medical in baza de date a Ministerului Sanatatii in baza HG 54/2009 art.31 aliniatul 2 si Ordinul
MS253/2010 art.9. – pentru produsele asimilate ca dispozitive medicale- se va prezenta copie stampilata conform cu originalul.
5.Certificat de marcaj CE, cu numarul de identificare al organismului emitent pentru produsele asimilate ca dispozitive medicale- copie conform cu originalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Declaratia de conformitate CE eliberata de producator din care sa rezulte ca produsul este conform Directivei 93/42 CEE- pentru produsele asimilate ca dispozitive medicale- copie conform cu originalul 2. Avizul Comisiei Nationale pentru Produse Biocide din cadrul Ministerului Sanatatii emis in conformitate cu HG 956 / 2005 privind plasarea pe piata a produselor biocide – pentru produsele incadrate ca biocide- copie conform cu originalul 3. MOSTRE cu titlu gratuit pentru fiecare lot. Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante, pana cel mai tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in anuntul de participare din SEAP. Mostrele vor fi identice calitativ cu produsul ofertat 4. Dovada inregistrarii produsului ca dispozitiv medical in baza de date a Ministerului Sanatatii in baza HG 54/2009 art.31 aliniatul 2 si Ordinul MS253/2010 art.9. – pentru produsele asimilate ca dispozitive medicale- se va prezenta copie stampilata conform cu originalul. 5.Certificat de marcaj CE, cu numarul de identificare al organismului emitent pentru produsele asimilate ca dispozitive medicale- copie conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA 

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid pentru acces in sistem. Info disponibile pentru conectare si inregistrare la: http://www.e-licitatie.ro. Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice. Nr.de runde : 1. Durata runda: o zi. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Pe parcursul desfasurarii licitatiilor electronice, ofertantul va putea vedea pozitia in clasament, precum si nr participantilor la licitatia electronica.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Acordul cadru se va incheia cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Moneda in care se exprima oferta de pret: RON. Pretul ofertei este valoarea maxima.In cazul in care doua sau mai multe oferte intrunesc acelasi pret final , atunci in vederea atribuirii acordului cadru se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2013 13:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2013 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR ARSENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 

VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte intrunesc acelasi pret final , atunci in vederea atribuirii acordului cadru se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta in conformitate cu Art. 256 – (1), ^(2), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos Berceni 10-12, sector 4, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 041915, , Romania , Tel. +40 213343054 , Fax: +40 213347387

VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2013 14:12
Lot nr. : 1
Denumire: PRODUS STERILIZANT PENTRU DISPOZITIVE MEDICALE TERMOSENSIBILE CU ACTIUNE PRIN OXIDARE CELULARA
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
PRODUS STERILIZANT PENTRU DISPOZITIVE MEDICALE TERMOSENSIBILE CU ACTIUNE PRIN OXIDARE CELULARA CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 2,889,600 si 3,916,800 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 39168.00 RON.

Lot nr. : 10
Denumire: DEZINFECTANT DE NIVEL INALT PENTRU INSTRUMENTAR SI ECHIPAMENTE MEDICALE TERMOSENSIBILE DUPA FAZA DE CURATARE
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
DEZINFECTANT DE NIVEL INALT PENTRU INSTRUMENTAR SI ECHIPAMENTE MEDICALE TERMOSENSIBILE DUPA FAZA DE CURATARE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 6,966,400 si 9,971,200 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 99712.00 RON.
Lot nr. : 11
Denumire: DEZINFECTANT DETERGENT PENTRU SUPRAFETE SI APARATURA MEDICALA
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
DEZINFECTANT DETERGENT PENTRU SUPRAFETE SI APARATURA MEDICALA CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 6,051,200 si 8,211,200 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 82112.00 RON.
Lot nr. : 12
Denumire: DEZINFECTANT PENTRU DEZINFECTIA CURENTA A AEROMICROFLOREI (SUPRAFETE SI DISPOZITIVE MEDICALE PE CALE AERIANA)
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
DEZINFECTANT PENTRU DEZINFECTIA CURENTA A AEROMICROFLOREI (SUPRAFETE SI DISPOZITIVE MEDICALE PE CALE AERIANA) CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 625,190.4 si 863,136 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 8631.36 RON.

Lot nr. : 13
Denumire: DEZINFECTANT PENTRU DEZINFECTIA CICLICA A AEROMICROFLOREI (SUPRAFETE SI DISPOZITIVE MEDICALE PE CALE AERIANA)
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
DEZINFECTANT PENTRU DEZINFECTIA CICLICA A AEROMICROFLOREI (SUPRAFETE SI DISPOZITIVE MEDICALE PE CALE AERIANA) CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 324,259.2 si 492,220.8 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 4922.21 RON.

Lot nr. : 14
Denumire: DEZINFECTANT CLORINGEN PENTRU DEZINFECTIA SUPRAFETELOR VESELEI, BLOCUIRILOR ALIMENTARE SI A LENJERIE
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
DEZINFECTANT CLORINGEN PENTRU DEZINFECTIA SUPRAFETELOR VESELEI, BLOCUIRILOR ALIMENTARE SI A LENJERIE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 470,400 si 652,320 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 6523.20 RON.

Lot nr. : 15
Denumire: DETERGENT , DEZINFECTANT , INALBITOR PENTRU LENJERIE MEDICALA COMPATIBIL MASINA DE SPALAT AUTOMATA
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
DETERGENT , DEZINFECTANT , INALBITOR PENTRU LENJERIE MEDICALA COMPATIBIL MASINA DE SPALAT AUTOMATA CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 834,847.2 si 968,959.2 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 9689.59 RON.
Lot nr. : 16
Denumire: DETERGENT NEUTRALIZANT DETARTRANT ULTRACONCENTRAT
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
DETERGENT NEUTRALIZANT DETARTRANT ULTRACONCENTRAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 12,720 si 21,200 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 212.00 RON.
Lot nr. : 2
Denumire: STERILIZANT LA RECE PENTRU DISPOZITIVELE MEDICALE, CHIRURGICALE, ENDOSCOAPE SI ALTE MATERIALE TERMOSENSIBILE
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
STERILIZANT LA RECE PENTRU DISPOZITIVELE MEDICALE, CHIRURGICALE, ENDOSCOAPE SI ALTE MATERIALE TERMOSENSIBILE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 1,326,000 si 1,926,000 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 19260.00 RON.

Lot nr. : 3
Denumire: PRODUS ANTISEPTIC LICHID PENTRU DEZINFECTIA IGIENICA SI CHIRURGICALA, PRIN FRECARE, A MAINILOR PERSONALULUI SANITAR
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
PRODUS ANTISEPTIC LICHID PENTRU DEZINFECTIA IGIENICA SI CHIRURGICALA, PRIN FRECARE, A MAINILOR PERSONALULUI SANITAR CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 134,928 si 178,272 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 1782.72 RON.

Lot nr. : 4
Denumire: PRODUS ANTISEPTIC LICHID PENTRU UZ OPERATOR, PUNCTII ETC PE BAZA DE CLORHEXIDINA (PENTRU CAMPUL OPERATOR, INAINTEA PUNCTIILOR ETC, NU PENTRU MAINI)
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
PRODUS ANTISEPTIC LICHID PENTRU UZ OPERATOR, PUNCTII ETC PE BAZA DE CLORHEXIDINA (PENTRU CAMPUL OPERATOR, INAINTEA PUNCTIILOR ETC, NU PENTRU MAINI) CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 175,360 si 251,360 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 2513.60 RON.
Lot nr. : 5
Denumire: PRODUS ANTISEPTIC LICHID PENTRU DEZINFECTIA IGIENICA SI CHIRURGICALA, PRIN FRECARE, A MAINILOR PERSONALULUI SANITAR
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
PRODUS ANTISEPTIC LICHID PENTRU DEZINFECTIA IGIENICA SI CHIRURGICALA, PRIN FRECARE, A MAINILOR PERSONALULUI SANITAR CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 180,720 si 232,416 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 2324.16 RON.

Lot nr. : 6
Denumire: SAPUN CHIRURGICAL PENTRU DEZINFECTIA CHIRURGICALA A MAINILOR
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
SAPUN CHIRURGICAL PENTRU DEZINFECTIA CHIRURGICALA A MAINILOR CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 771,444 si 883,440 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 8834.40 RON.

Lot nr. : 7
Denumire: DEZINFECTANT PE BAZA DE IOD PENTRU TEGUMENTE
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
DEZINFECTANT PE BAZA DE IOD PENTRU TEGUMENTE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 186,840 si 278,208 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 2782.08 RON.
Lot nr. : 8
Denumire: DEZINFECTANT PE BAZA DE IOD PENTRU MAINI SI TEGUMENTE
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
DEZINFECTANT PE BAZA DE IOD PENTRU MAINI SI TEGUMENTE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 860,868 si 968,976 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 9689.76 RON.
Lot nr. : 9
Denumire: PRODUS ANTISEPTIC LICHID PENTRU SPALAREA IGIENICA A MAINILOR PERSONALULUI SANITAR
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
PRODUS ANTISEPTIC LICHID PENTRU SPALAREA IGIENICA A MAINILOR PERSONALULUI SANITAR CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 680,256 si 929,568 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 48 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 9295.68 RON.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*