Domenii

Servicii de curatenie si igienizare (CPV: 90900000)

Detalii

Organizator: Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara

Localizare: Romania (Timis)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 23-04-2013 (36 zile ramase)

Termen limita: 22-04-2013

Data aparitiei: 05-03-2013

Anunt de participare numarul 142328/05.03.2013

Detalii procedura

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara

Numar anunt: 142328 / 05.03.2013

Denumire contract: Acord cadru prestari servicii curatenie si igienizare

Stare procedura: In desfasurare

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara

Adresa postala: Timisoara,str.Hector,nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300074 , Romania , Punct(e) de contact: Ec Jian Beatrice , Tel. +04 0256221224 , Email: achizitiismtm@gmail.com , Fax: +04 0256221224 , Adresa internet (URL): http://smtm.lasting.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Organism de drept public

Activitate (activitati)

– Sanatate

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Acord cadru prestari servicii curatenie si igienizare

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii

16 – Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare

Locul principal de prestare: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL sectiile specificate in caietul de sarcini

Codul NUTS: RO424 – Timis

II.1.3) Anuntul implica

Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Acord-cadru cu un singur agent economic

Durata acordului-cadru: 12 luni

Valoarea estimata fara TVA: intre 107,572.76 si 1,290,873.12 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ctr subs se estim. a se incheia lunar cu o valoare estimata de 107.572,76 lei fara TVA pe o perioada de 12 luni de la data semnarii acordului cadru.

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Se vor achizitiona servicii de curatenie si igienizare conform caietului de sarcini pentru o perioada de minim o luna si maxim 12 de luni de la data semnarii acordului cadru.

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.1.8) Impartire in loturi

Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Servicii curatenie si igienizare minim o luna, maxim 12 de luni de la data semnarii acordului cadru.

Valoarea estimata fara TVA: intre 107,572.76 si 1,290,873.12 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Se constituie garantie de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea maxima estimata cf art. 43 alin 1 din OUG 34/2006.In cazul nostru valoarea estimata fiind de 1.290.873,12 lei fara TVA valoarea garantiei este de 25.817,46 lei. In cazul in care operatorul economic vrea sa depuna garantia de participare in euro/alta valuta, rata de schimb folosita este cea afisat de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Art 278/1 din OUG 34/2006 In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv -1% din aceasta valoare (1) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. – Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. – Garantia de participare se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara , prin depunere in contul RO 26 TREZ 6215 006X XX01 4923 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006). (Formularul nr 8) Se constitue in suma fixa de 2 % din valoarea fiecarui contract subsecvent cu valoare mai mare decat echivalentul in lei a 125.000 euro fara TVA.Modul de constituire a garantieie de buna executie scrisoare de garantie bancare de buna executie (formularul nr 11 ) prin depunere in contul RO 26 TREZ 6215 006X XX01 4923 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o sociatate de asigurari sau bancara

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Bugetul de stat

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratia privind eligibilitatea Se completeaza Formular: 1

Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Se completeaza Formular: 2

Certificatul pentru participare cu oferta independentacf Ordin nr 314/2010 Se completeaza Formular: 4

Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 Se completeaza Formular: 3

Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu prezenta procedura sunt :

Manager:Conf Dr Mazilu Octavian

Dir Fin Contabil:Ec Sanda Damian

Oficiul juridic:Cj Alina Jidoi

Sef Serv Achizitii:Ec Jian Beatrice

Serv Achizitii:Ec Mangra Georgeta

Dir Ingrijiri Medicale: As Todorescu Doina

Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local,in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.

Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat,in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.

Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate,caziere judiciare,alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor,taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Se va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului,in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Codul CAEN de pe certificat va fi corespondent cu obiectul achizitiei.

Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale,operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .

Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

-Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Se completeaza Formular:5

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratie privind echipamentele/logistica de care dispune op.ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Se completeaza :Formularul 12

Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Se completeaza Formularul:6

Certificate emise de organismele independente prin care atesta respectarea standardelor de mediu SR EN 14001:2005 -Certificate emise de organismele independente prin care atesta respectarea standardelor de mediu SR EN 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; original sau copie cu mentiunea cf cu originalul sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator de protectie a mediului, SAU

Prezentarea de listecu proceduri/instructiuni de lucru de protectia mediului in conformitate cu obiectul activitatii

Sistemul de Management al calitatii ISO 9001 sau echivalent-Se vor prezenta documente emise de catre organismele acreditate care sa confirme certificarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent (fara formular tip)

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Se completeaza :Formularul 12 Se completeaza Formularul:6 Certificate emise de organismele independente prin care atesta respectarea standardelor de mediu SR EN 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; original sau copie cu mentiunea cf cu originalul sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator de protectie a mediului, SAU Prezentarea de listecu proceduri/instructiuni de lucru de protectia mediului in conformitate cu obiectul activitatii Se vor prezenta documente emise de catre organismele acreditate care sa confirme certificarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent (fara formular tip)

III.2.4) Contracte rezervate

Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

2025/22.02.2013

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2013 15:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

22.04.2013 15:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 23.04.2013 10:00

Locul: Timisoara, str Hector, nr 1, parter-sala de consiliu

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Fonduri bugetare

VI.3) Alte informatii

In cazul in care operatori economici clasati pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret in plic inchis pentru departajare.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Acestea sunt cele prevazute in art 256/2 din OUG 34/2006

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

OFICIUL JURIDIC

Adresa postala: str Hector, nr 1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300074 , Romania , Tel. +40 256200048 , Email: alinajidoi2005@yahoo.com , Fax: +40 256200046

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

01.03.2013 18:05

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*