Domenii

Servicii de curatenie (CPV: 90910000)

Detalii

Organizator: Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 12-03-2013 (15 zile ramase)

Termen limita: 12-03-2013

Data aparitiei: 22-02-2013

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei

Numar invitatie: 343049 / 22.02.2013

Denumire contract: Contract de achizitie publica pentru serviciile de curatenie

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei

Cod fiscal: 11514848, Adresa: Str.Constantin Nacu,nr.3,sect.2 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213278100, Fax: +40 0213124365

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Ofertele se transmit prin intermediul site-lui www.e-licitatie.ro

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reglementari in domeniul energetic)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Contract de achizitie publica pentru serviciile de curatenie

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Servicii de curatenie, cod CPV 90910000-9, conform caietului de sarcini (manopera si materiale de curatenie) in Sediile ANRE din str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, Bucuresti, Sos.Cotroceni, nr. 4, sector 6, Bucuresti si Oficiile Teritoriale de la adresele mentionate in caietul de sarcini. Durata minima a contractului – 8 luni, de la 01.05.2013 si pana la 31.12.2013. Durata globala a contractului – 12 luni, de la data de 01.05.2013 si pana maxim la 30.04.2014. Valoarea minima estimata, fara TVA = 144.000 lei si reprezinta valoarea contractului de la 01.05.2013 pana la 31.12.2013, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Valoarea maxima – globala estimata, fara TVA = 216.000 lei si reprezinta valoarea globala a contractului, inclusiv valoarea suplimentarilor, pentru perioada 01.05.2013-30.04.2014. Optiuni: conform prev. art. 6 din HG nr. 925/2006

II.1.6) CPV: 90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 144,000 – 216,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Ofertantul va constitui garantia pentru participarea la procedura – cerere de oferte, in cuantum de 2.880 lei, adica 2% din valoarea minim estimata a contractului, valoare estimata fara suplimentari, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Constituirea garantiei se va face conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si/sau la casieria ANRE. In cazul in care se opteaza pentru plata acesteia in contul de garantii al ANRE acesta este: RO77TREZ7005005XXX0000136 deschis la ATCPMB. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% adica in cuantum de 1.440 lei. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, mentionam faptul ca echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor in SEAP cu 5 zile.Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare se va incarca in SEAP de catre toti ofertantii participanti (in copie scanata a originalului) alaturi de toate celelalte documente. In situatia in care garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 5, alin. 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP 509/2011, aceasta se va depune si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 – Formularul nr. 1, sau cazier judiciar al societatii. Precizari: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/tertii sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 – Formularul nr. 2. Documente de confirmare: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor. Note: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 (atrage) si 181 (poate atrage) excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul/tertul sustinator are obligatia depunerii formularelor nr. l si 2 si a documentelor de confirmare. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. 3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 – Formularul nr. 3 . 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul nr. 4. Se va prezenta atat de catre subcontractant, dupa caz cat si de catre tertul sustinator. A se avea in vedere prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 328/15.05.2012. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sunt urmatoarele: – Presedinte – Niculae Havrilet; – Secretar general -Dragos Daniel Tanasoiu; – Directorul Directiei Juridice -Ana Elisabeta Dumitru; – Directorul Directiei Tehnice, IT- Daniel Serbanescu; – Directorul Directiei Economice -Georgica Paraschiv; Salariatii care au intocmit si semnat documentatia de atribuire: Serbanescu Daniel, Georgica Paraschiv, Alina Listoschi, Stancu Ion, Pavel Constantin Titi,. Salariatii, membrii ai comisiei de evaluare si atribuire: Stancu Ion, Alina Listoschi, Pavel Constantin Titi, Mihaela Dumitriu, Adrian Neagu. Documentele vor fi depuse: in forma-original scanat sau copie scanata conform cu originalul. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul,, 1. Certificatul constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; – in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul,,

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Avand in vedere necesitatea de a asigura prestarea unor servicii de calitate pentru ANRE in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si apreciind ca valoarea estimata a prestatiei lunare estimata este de 18.000 lei, se solicita ca: Ofertantul sa faca dovada ca a incheiat si a indeplinit in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) cel putin 1 (un) contract de prestari servicii de curatenie, cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minim estimata (01.05.2013-31.12.2013) a procedurii respectiv 144.000 lei (fara TVA). Se solicita prezentarea a cel putin a unui document/certificat prin care sa se confirme prestarea serviciilor solicitate. Pentru calculul echivalentei leu/euro se va folosi urmatorul curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE si anume: – pentru anul 2010 – 1 euro = 4,2099 lei; – pentru anul 2011 – 1 euro = 4,2379 lei; – pentru anul 2012 – 1 euro = 4,4560 lei; Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul,, Documente de certificare a sistemului calitatii, sistem implementat la data depunerii ofertelor, emis de organisme acreditate in domeniu, respectiv ISO 9001/2008 privind managementul calitatii.,Documente de certificare a sistemului de management de mediu, sistem implementat la data depunerii ofertelor, emis de organisme acreditate in domeniu, respectiv ISO 14001/2004 privind sistemul de management de mediu. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: –

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 15:41

Detalii cerere de oferta in desfasurare

Autoritate contractanta

Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei

Cod de identificare fiscala: 11514848

Adresa: Str.Constantin Nacu,nr.3,sect.2 Bucuresti, Bucuresti

Telefon: +40 0213278100

Fax: +40 0213124365

Informatii generale

Denumire: [RFQ0070633] Contract de achizitie publica pentru serviciile de curatenie

Stare curenta: In Desfasurare – Depunere oferta

Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

Tip contract: Servicii

Modalitate atribuire contract: Un contract de achizitii publice

CPV: 90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)

Valoare estimata totala: 144,000 – 216,000 RON

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Conditii de plata: –

Conditii de livrare: –

Impartire pe loturi: Nu

Data publicare: 22.02.2013 10:25

Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 15:00

Data limita de evaluare a ofertei: 05.04.2013 18:00

Data evaluare tehnica: –

Data evaluare financiara: –

Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013

Obiect achizitie: Servicii de curatenie, cod CPV 90910000-9, conform caietului de sarcini (manopera si materiale de curatenie) in Sediile ANRE din str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, Bucuresti, Sos.Cotroceni, nr. 4, sector 6, Bucuresti si Oficiile Teritoriale de la adresele mentionate in caietul de sarcini. Durata minima a contractului – 8 luni, de la 01.05.2013 si pana la 31.12.2013. Durata globala a contractului – 12 luni, de la data de 01.05.2013 si pana maxim la 30.04.2014. Valoarea minima estimata, fara TVA = 144.000 lei si reprezinta valoarea contractului de la 01.05.2013 pana la 31.12.2013, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Valoarea maxima – globala estimata, fara TVA = 216.000 lei si reprezinta valoarea globala a contractului, inclusiv valoarea suplimentarilor, pentru perioada 01.05.2013-30.04.2014.

Documentatia de atribuire

Cod Denumire Fisier

Caiet de sarcini Caiet de sarcini servicii de curatenie [RFQ0070633/001] Caiet de sarcini servicii de curatenie.doc.p7s

Clauze contractuale Clauze contractuale servicii de curatenie [RFQ0070633/002] Clauze contractuale servicii de curatenie.doc.p7s

Formulare Formulare servicii de curatenie [RFQ0070633/003] Formulare servicii de curatenie.doc.p7s

FISADATE_IP FisaDate_IP [RFQ0070633/004] FisaDate_No80143_IP.pdf

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Ofertantul va constitui garantia pentru participarea la procedura – cerere de oferte, in cuantum de 2.880 lei, adica 2% din valoarea minim estimata a contractului, valoare estimata fara suplimentari, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Constituirea garantiei se va face conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si/sau la casieria ANRE. In cazul in care se opteaza pentru plata acesteia in contul de garantii al ANRE acesta este: RO77TREZ7005005XXX0000136 deschis la ATCPMB. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% adica in cuantum de 1.440 lei. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, mentionam faptul ca echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor in SEAP cu 5 zile.Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare se va incarca in SEAP de catre toti ofertantii participanti (in copie scanata a originalului) alaturi de toate celelalte documente. In situatia in care garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 5, alin. 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP 509/2011, aceasta se va depune si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 – Formularul nr. 1, sau cazier judiciar al societatii. Precizari: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/tertii sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 – Formularul nr. 2. Documente de confirmare: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor. Note: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 (atrage) si 181 (poate atrage) excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul/tertul sustinator are obligatia depunerii formularelor nr. l si 2 si a documentelor de confirmare. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. 3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 – Formularul nr. 3 . 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul nr. 4. Se va prezenta atat de catre subcontractant, dupa caz cat si de catre tertul sustinator. A se avea in vedere prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 328/15.05.2012. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sunt urmatoarele: – Presedinte – Niculae Havrilet; – Secretar general -Dragos Daniel Tanasoiu; – Directorul Directiei Juridice -Ana Elisabeta Dumitru; – Directorul Directiei Tehnice, IT- Daniel Serbanescu; – Directorul Directiei Economice -Georgica Paraschiv; Salariatii care au intocmit si semnat documentatia de atribuire: Serbanescu Daniel, Georgica Paraschiv, Alina Listoschi, Stancu Ion, Pavel Constantin Titi,. Salariatii, membrii ai comisiei de evaluare si atribuire: Stancu Ion, Alina Listoschi, Pavel Constantin Titi, Mihaela Dumitriu, Adrian Neagu. Documentele vor fi depuse: in forma-original scanat sau copie scanata conform cu originalul. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul,, 1. Certificatul constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; – in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul,,

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Avand in vedere necesitatea de a asigura prestarea unor servicii de calitate pentru ANRE in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si apreciind ca valoarea estimata a prestatiei lunare estimata este de 18.000 lei, se solicita ca: Ofertantul sa faca dovada ca a incheiat si a indeplinit in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) cel putin 1 (un) contract de prestari servicii de curatenie, cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minim estimata (01.05.2013-31.12.2013) a procedurii respectiv 144.000 lei (fara TVA). Se solicita prezentarea a cel putin a unui document/certificat prin care sa se confirme prestarea serviciilor solicitate. Pentru calculul echivalentei leu/euro se va folosi urmatorul curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE si anume: – pentru anul 2010 – 1 euro = 4,2099 lei; – pentru anul 2011 – 1 euro = 4,2379 lei; – pentru anul 2012 – 1 euro = 4,4560 lei; Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul,, Documente de certificare a sistemului calitatii, sistem implementat la data depunerii ofertelor, emis de organisme acreditate in domeniu, respectiv ISO 9001/2008 privind managementul calitatii.,Documente de certificare a sistemului de management de mediu, sistem implementat la data depunerii ofertelor, emis de organisme acreditate in domeniu, respectiv ISO 14001/2004 privind sistemul de management de mediu. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*