Domenii

Servicii de curatenie si igienizare (CPV: 90900000)

Detalii

Organizator: SNTFC „CFR CALATORI” S.A.

Localizare: Romania (Iasi)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 08-04-2013 (20 zile ramase)

Termen limita: 08-04-2013

Data aparitiei: 19-03-2013

Anunt de participare (utilitati) numarul 142580/19.03.2013

Detalii procedura

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: SNTFC „CFR CALATORI” S.A.

Numar anunt: 142580 / 19.03.2013

Denumire contract: Deservire si salubrizare spatii cu destinatie dormitor si spalare materiale textile de la dormitoarele STFC Iasi

Stare procedura: In desfasurare

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

SNTFC „CFR CALATORI” S.A.

Adresa postala: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Piata Garii, nr. 1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic , Tel. +40 0232230291 , Email: achizitii.rtfc.iasi@gmail.com , Fax: +40 0232230291 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

– Servicii feroviare

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Deservire si salubrizare spatii cu destinatie dormitor si spalare materiale textile de la dormitoarele STFC Iasi

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii

14 – Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor

Locul principal de prestare: Subunitati ale STFC Iasi conform prevederi caiet sarcini

Codul NUTS: RO213 – Iasi

II.1.3) Anuntul implica

Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Acord-cadru cu un singur agent economic

Durata acordului-cadru: 12 luni

Valoarea estimata fara TVA: 339,292 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va finaliza la data de 31.12.2013. Valoarea estimata a primului contract subsecvent: minim=28.274 lei fara TVA, maxim=296.880 lei fara TVA

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Asigurarea conditiilor de odihna ale personalului de drum in cadrul dormitoarelor apartinand statiilor CF de pe raza de activitate a STFC Iasi prin efectuarea curateniei in dormitoare, evidenta si trezirea personalului cazat, curatarea materialelor textile (lenjerie) de la dormitoare conform prevederi caiet sarcini

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Pentru deservire si salubrizare spatii cu destinatie dormitor: 12 salariati/luna, minim 1 luna, maxim 12 luni; Pentru spalare materiale textile: cantitate minima acord cadru=3.851 kg; cantitate maxima acord cadru=46.212 kg

Valoarea estimata fara TVA: 339,292 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Garantia de participare=6.785,84 lei sau echivalent in euro la cursul stabilit de BNR pentru data publicarii anuntului de participare in SEAP, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor si poate fi constituita prin: – depunere de numerar la casieria autoritatii contractante; – OP in contul STFC Iasi, RO95BPOS24002822965ROL01 deschis la BancPost Iasi (CUI STFC Iasi: RO11054545); pe OP trebuie mentionate nr. si denumirea procedurii pentru care se constituie; – scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante-formular E1,in orig; – orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asigurari. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la termenul stabilit pentru deschiderea ofertelor conform art. 86, alin. (6) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau daca oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face in baza formularul E2 transmis la fax 0232-230291. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.392,92 lei conform prevederi art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Garantia de buna executie=5% (2,5% pentru IMM) din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se poate constitui prin: – scrisoare de garantie (formularul F6 in original); – depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; – retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante pe care il va alimenta initial cu minim 0,5% din pretul contractului, conf. art. 90, alin. 3 din HG 925/2006; – orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006-formular F1a, in original (se va depune de catre ofertant / ofertant asociat / tert sustinator, dupa caz);

2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006-formular F1b,in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator,dupa caz; tertii sustinatori vor depune declaratia doar pt. lit. a, c1 si d);

3. Declaratie pe propria raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate,pensii,somaj) pentru obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-formular F1c,in original;

4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006-formular F1d,in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator,dupa caz);(in vederea completarii acestei declaratii precizam persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea,derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Iordan Vintila – Director, Mihai Pavaluc – Contabil Sef, Vasile Ghidiu – Sef Divizie Comerciala, Dumitru Vatajanu – Sef Serviciu Tehnic, Catalina Ichim – Sef Serviciu Comercial, Mihai Luchian – inginer, Mariana Ilie – Sef Serviciu Financiar, Eliza Savin – Sef Serviciu Contabilitate BVC, Bogdan Stoica – Sef Serviciu Juridic, Camelia Topala – inginer);

5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-form.F1e in original. 1. Informatii referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei:

– Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul acordului cadru are corespondent in codurile CAEN din certificat; inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va depune documentul in original/copie legalizata.

– Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident – in copie legalizata, anexandu-se si traducerea legalizata in limba ramana.

2. Atestate, autorizatii, certificate etc:

– Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar conform prevederi OMT 290/2000, eliberate si vizate de AFER sau echivalente (in copie) pentru „Salubrizare spatii in cladiri cu specific feroviar”, „Deservire si intretinere dormitoare pentru personal, cladiri administrative si de exploatare”, valabile la termenul limita de depunere a ofertelor;

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Bilant contabil la 31.12.2011

Modalitatea de indeplinire

Ofertantul trebuie sa prezinte bilant contabil la 31.12.2011 insotit de confirmarea depunerii la organele competente, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”

Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani

Modalitatea de indeplinire

Se va completa si depune,in original,formular F2; (conversia leu – euro se face prin raportare la cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a minim o recomandare sau certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar

Modalitatea de indeplinire

Va contine valori,perioade de prestare, beneficiari,indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-formular F3a,in original.Se va prezenta minim o recomandare sau certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.

Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3 ani

Modalitatea de indeplinire

Se va depune formular F3b,in original

Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de servicii.

Modalitatea de indeplinire

Se va depune formular F3c in original

Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii acordului cadru de servicii

Modalitatea de indeplinire

Se va depune formularul F3d in original

Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual, intentia sa o subcontracteze

Modalitatea de indeplinire

Se depun formularele F3e si F3f in original, daca este cazul

Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent

Modalitatea de indeplinire

Se va depune certificat care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, in termen de valabilitate, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”; in cazul unei asocieri,se va prezenta individual de fiecare asociat pentru activitatea pe care o executa

Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent

Modalitatea de indeplinire

Se va depune certificat care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent, in termen de valabilitate, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”;in cazul unei asocieri, se va prezenta individual de fiecare asociat pentru activitatea pe care o executa

III.2.4) Contracte rezervate

Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Da

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

1 etapa,durata 1 zi;obiect proces repetitiv de ofertare=pret;fara limite pt.imbunatatire val;ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si nrul.de particip;inf.relevante ref.la echip.folosit si cond.concrete de realizare a licit.electr:www.e-licitatie.ro.Pot participa doar oper.econ.care au depus oferte admisibile in prima etapa si care sunt inregistrati in SEAP.Daca op.econ.nu modif.pretul in cadrul licit.electr.,la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare oferta financ.depusa anterior etap.electronice introdusa in SEAP de autorit.contractanta. Oferta castigatoare va fi cea care are pretul cel mai scazut dintre ofertele acceptate dupa et.finala de licit.electr.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin acelasi pret minim al ofertei,se va solicita respectivilor op.econ.o noua prop. financiara,in plic inchis,caz in care acordul cadru va fi atribuit op.econ. a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

stfc iasi 01/2013

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2013 09:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

08.04.2013 09:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 08.04.2013 10:00

Locul: STFC Iasi, Piata Garii, nr. 1, Corp B, etaj 2

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Persoane imputernicite in scris

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

Mai multi op.economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna (asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare),caz in care,in cadrul ofertei se va depune un acord de asociere. At.cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit. econ.si financiara si/sau capacit.tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.Capacit.econ.si financiara si/sau cea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana,indif.de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si tert sustinator,caz in care acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza,prin prezentarea unui angajament ferm,in orig.al persoanei respective,prin care aceasta confirma faptul ca va pune,neconditionat,la dispozitia ofertantului res.financiare si/sau tehnice si profesionale invocate (persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit.care determina excluderea din procedura conf.prevederi art.69^1,art.180 si art.181,lit.a,c^1 si d din OUG 34/2006).

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederi art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Serviciul Juridic al STFC Iasi

Adresa postala: Piata Garii, nr. 1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Tel. +40 0232221410

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

18.03.2013 10:12

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*