Domenii

Dezinfectanti (CPV: 24455000)

Detalii

Organizator: Institutul de Boli Infectioase „Prof. Dr. Matei Bals”

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 21-05-2013 (57 zile ramase)

Termen limita: 21-05-2013

Data aparitiei: 25-03-2013

Anunt de participare numarul 142654/23.03.2013

Detalii procedura

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Institutul de Boli Infectioase „Prof. Dr. Matei Bals”

Numar anunt: 142654 / 23.03.2013

Denumire contract: Dezinfectanti

Stare procedura: In desfasurare

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

Institutul de Boli Infectioase „Prof. Dr. Matei Bals”

Adresa postala: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 021105 , Romania , Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice , Tel. +40 212010980-3080 , In atentia: Victor-Cristian Vladoianu , Email: aprovizionare@mateibals.ro , Fax: +40 213186095/+40 212010980-3980 , Adresa internet (URL): – , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Organism de drept public

Activitate (activitati)

– Sanatate

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Dezinfectanti

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Sediul Institutului

Codul NUTS: RO321 – Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica

Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Acord-cadru cu un singur agent economic

Durata acordului-cadru: 12 luni

Valoarea estimata fara TVA: intre 87,800 si 935,000 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Vor fi incheiate Contracte subsecvente lunar.

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Achizitie dezinfectanti pentru o perioada de 12 luni.

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.1.8) Impartire in loturi

Da

Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

dezinfectanti conform caiet sarcini

Valoarea estimata fara TVA: intre 87,800 si 935,000 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Art431*)-(2)din OuG34/2006, lot 1 – 2.500,00 lei, lot 2 – 600,00 lei, lot 3 – 850,00 lei, lot 4 – 1.500,00 lei, lot 5 – 2.100,00 lei, lot 6 – 1.800 lei, valabilitate 60 zile de la data limita de depunere a ofertei; modalitatea de constituire: a)OP RO35TREZ7025005XXX000186 Trezorerie Sector 2 b)Scrisoare garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formular anexat. c)achitarea sumei la casieria autoritatii contractante d)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Cuantumului garantiei, echivalenta in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si cu respectarea prevederilor art. 90 din HG925/2006 si HG 1045/2011 si in conformitate cu art.10 din contractul subsecvent.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

venituri proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)

Declaratie privind neincadrarea la prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 Ofertantul sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art art 69^1 din OUG 34/2006; persoanele cu functie de decizie in atribuirea contractului din cadrul INBIMB:

– Streinu-Cercel Adrian

– Dumitrascu Daniela

– Savoiu Elena Carmen

– Cruceru Raluca

– Vladoianu Victor Cristian

– Alexandru Valentin

– Ianosik Elena

– Bacruban Rodica Liana

– Azamfire Carmen Delia

– Manescu Paula Elena

– persoana care aproba bugetul aferant autoritatii contractante: Ministrul Sanatatii.

Declaratie privind eligibilitatea Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Declaratie de Eligibilitate (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)

Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG nr. 34/2006 -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (in original sau copie legalizata sau copie lizibila „conform cu originalul”. op. ec. clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.

-Avizul sanitar de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, in conformitate cu Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1030 din 20 august 2009 privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire si pentru functionarea obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei, cu completarile Ordinul Ministrului Sanatatii nr.251/2012(copie cu specificarea conform cu originalul).

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Fisa Informatii generale conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006, cuprinzand media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

completare formular Informatii Generale

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratia de conformitate, in conformitate cu H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale

Autorizatie pentru produsele biocide, in conformitate cu H.G. nr.956/2005 privind plasarea pe piata a produselor biocide (Art. 1. – „Procedura de plasare pe piata a produselor biocide pe teritoriul Romaniei se stabileste potrivit prevederilor prezentei hotarari.”)

Certificatul de inregistrare ca dispozitiv medical, in conformitate cu H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale

Mostre, conform art. 188 alin.1 lit „e” din OuG nr. 34/2006 ofertantul va prezenta mostra;

Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

prezentare declaratie de conformitate prezentare autorizatie pentru produsele biocide in copie (cu specificarea conform cu originalul) prezentare certificat in copie (cu specificarea conform cu originalul) mostra va fi cu titlu gratuit. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001. Se vor accepta si ofertantii care fac dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.

III.2.4) Contracte rezervate

Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

A.C. va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) Inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea „Notificari de sistem”.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http://www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul pe u.m.(criteriu de atribuire pretul cel mai scazut ) – Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2013 15:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

21.05.2013 10:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 21.05.2013 10:15

Locul: Administratia INBIMB, str. Dr. Grozovici nr. 1, sector 2, camera 106

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

comisia de evaluare; cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

Daca la sfarsitul procedurii, ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, Autoritatea Contractanta va solicita o singura reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

cf. art. 256, alin. 2 din oug 34/2006 actualizata

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Juridic INBIMB

Adresa postala: str. Dr. Grozovici nr. 1, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 021105 , Romania , Tel. +40 212010980/3051 , Fax: +40 213186095

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

21.03.2013 12:29

Lot nr. : 1

Denumire: Dezinfectant de nivel inalt pentru dezinfectia suprafetelor

Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta

Dezinfectant de nivel inalt pentru dezinfectia suprafetelor

2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)

24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul

Cantitate min 400 ; max 5.000 – reprezinta cantitatile minime si maxime ale acordului cadru

Valoarea estimata fara TVA: intre 20,000 si 250,000 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare

Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului

5) Informatii suplimentare privind loturile

Valoarea garantiei de participare este: 2500.00 RON.

Lot nr. : 2

Denumire: Tablete efervescente pe baza de dicloroizocianurat de sodiu clorine

Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta

Tablete efervescente pe baza de dicloroizocianurat de sodiu clorine

2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)

24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul

Cantitate min 21.000 ; max 200.000 – reprezinta cantitatile minime si maxime ale acordului cadru

Valoarea estimata fara TVA: intre 6,300 si 60,000 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare

Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului

5) Informatii suplimentare privind loturile

Valoarea garantiei de participare este: 600.00 RON.

Lot nr. : 3

Denumire: Detergent pentru instrumentar si echipamente de laborator

Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta

Detergent pentru instrumentar si echipamente de laborator

2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)

24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul

Cantitate min 50; max 500 – reprezinta cantitatile minime si maxime ale acordului cadru

Valoarea estimata fara TVA: intre 8,500 si 85,000 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare

Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului

5) Informatii suplimentare privind loturile

Valoarea garantiei de participare este: 850.00 RON.

Lot nr. : 4

Denumire: Antiseptic pentru dezinfectia mainilor

Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta

Antiseptic pentru dezinfectia mainilor

2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)

24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul

Cantitate min 250; max 3.000 – reprezinta cantitatile minime si maxime ale acordului cadru

Valoarea estimata fara TVA: intre 12,500 si 150,000 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare

Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului

5) Informatii suplimentare privind loturile

Valoarea garantiei de participare este: 1500.00 RON.

Lot nr. : 5

Denumire: Dezinfectant rapid pentru dezinfectia suprafetelor

Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta

Dezinfectant rapid pentru dezinfectia suprafetelor

2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)

24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul

Cantitate min 300; max 3.500 – reprezinta cantitatile minime si maxime ale acordului cadru

Valoarea estimata fara TVA: intre 18,000 si 210,000 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare

Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului

5) Informatii suplimentare privind loturile

Valoarea garantiei de participare este: 2100.00 RON.

Lot nr. : 6

Denumire: Sterilizant la rece pentru dispozitive medicale

Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta

Sterilizant la rece pentru dispozitive medicale

2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)

24455000-8 – Dezinfectanti (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul

Cantitate min 50; max 400 – reprezinta cantitatile minime si maxime ale acordului cadru

Valoarea estimata fara TVA: intre 22,500 si 180,000 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare

Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului

5) Informatii suplimentare privind loturile

Valoarea garantiei de participare este: 1800.00 RON.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*