Termen limita: 30-09-2013

Domeniu :

  • Servicii de curatenie si igienizare (CPV: 90900000)

Organizator : Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice „Prof. dr. N. C. Paulescu”

Localizare : Romania (Bucuresti)

Sursa :  S.E.A.P.

Data licitatie : 01-10-2013

Termen limita: 30-09-2013

Data aparitiei: 02-08-2013

[button link=”http://infocuratenie.ro/Documente/licitatii/1109950_doc.zip”]Salveaza documentatie[/button]

Anunt de participare numarul 145443/02.08.2013

Detalii procedura
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice „Prof. dr. N. C. Paulescu”
Numar anunt: 145443 / 02.08.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie, igienizare, dezinfectie profilactica, curenta si/sau terminala(de nivel inalt, intermediar(mediu), scazut – dupa caz)prin mijloace chimice a suprafetelor si echipamentelor noncritice(inclusiv servicii suplimentare de intretinere, si orice servicii conexe/complementare necesare indeplinirii obiectului contractului) desfasurate in incinta autoritatii contractante incadrata la art.172 din „Legea nr. 95/2006”, cu produse/materiale/substante/agenti de curatare si dezinfectie
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA 

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice „Prof. dr. N. C. Paulescu”
Adresa postala: strada Ion Movila, nr. 5 – 7, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 020475 , Romania , Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII , Tel. +40 2120768/104 , In atentia: STOICA RAZVAN , Email: admin@paulescu.ro , Fax: +40 2120768/304 , Adresa internet (URL): http://institutuldiabetpaulescu.ro/ , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
– Sanatate

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI 

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie, igienizare, dezinfectie profilactica, curenta si/sau terminala(de nivel inalt, intermediar(mediu), scazut – dupa caz)prin mijloace chimice a suprafetelor si echipamentelor noncritice(inclusiv servicii suplimentare de intretinere, si orice servicii conexe/complementare necesare indeplinirii obiectului contractului) desfasurate in incinta autoritatii contractante incadrata la art.172 din „Legea nr. 95/2006”, cu produse/materiale/substante/agenti de curatare si dezinfectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 – Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: – str. Ion Movila, nr. 5 – 7, sector 2
– str. I. L. Caragiale, nr. 12, sector 2
– str. Grigore Manolescu, nr. 22 – 24, sector 1
– str. 11 Iunie, nr. 10, sector 4.
Codul NUTS: RO321 – Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1,632,000 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ctr subsecv cu executare succesiva pentru o perioada de max 12 luni cu val maxima de 816.000 RON fara TVA/ctr subsecv, conditionat de necesit achizitorului si existenta fond alocate.Primul ctr subsecvent se va atribui in term de max 5zile de la incheierea acordului cadru.Calendar estim de atrib. a contr subsec la interv de max12 luni.Val max de mai sus face referire la val max a unui ctr subsecv
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul principal al acordului cadru vizeaza asigurarea suportului din punct de vedere al serviciilor necesare corespunzatoare (curatenie, igienizare, dezinfectie, intretinere) in conformitate cu actele si normativele in vigoare aplicabile in unitati sanitare cu paturi, la cantitatea si calitatea ceruta in caietul de sarcini, pentru spatiile situate in incinta interioara si exterioara apartinand autoritatii contractante, in vederea desfasurarii activitatii specifice in conditii de eficienta si siguranta maxima.
Obiectivele complementare ale acordului cadru vizeaza: asigurarea indeplinirii necesitatilor prezente si viitoare ale autoritatii contractante din punct de vedere al serviciilor necesare din sfera de cuprindere a domeniilor de activitate: curatenie, igienizare, dezinfectie, intretinere pentru spatiile interioare si exterioare; reducerea unor riscuri specifice domeniului de activitate al autoritatii contractante; asigurarea serviciilor suplimentare si/sau complementare/conexe realizarii obiectivului pentru spatiile din incinta apartinand autoritatii contractante; asigurarea unor contacte stabile, bazate pe eficienta si promptitudine cat si continuitate, cu un prestator de servicii capabil sa asigure indeplinirea obiectivelor autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafete interioare (orizontale si verticale) si exterioare:
Suprafete interioare: 6.119 ,00 mp.
Suprafete ferestre: 1030.67 mp
Suprafete usi: 1232.25 m
Curte: 4.930 ,00 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 1,632,000 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 zile incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE 

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare:16320 lei. Rata de schimb folosita este cea afisata de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 2781, alin (1), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5412 lei. Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara – Formular nr. 33A; 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; 3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante; 4. Ordin de plata vizat de banca. Verificare se va face prin verificarea extrasului de cont al autoritatii contractante. Contul este: RO25TREZ7025005XXX000172, deschis la Trezoreria sectorului 2 si cod fiscal: 4204151. Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare trebuie sa fie prezenta cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor in conf cu art 86, alin 6 din HG 925/2006. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie. Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Precizare: zilele se calculeaza conform prevederilor art 3. lit. z) din OUG 34/2006. GBE se constitue in suma fixa de 5 % din val fiecarui contr subsecvent cu val mai mare decat echiv in lei a 130.000 euro fara TVA Modalitate de constituire a garantiei de buna executie: conf art. 90 din H.G. nr. 925/2006 Ofertant declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in conditii de mai sus cel mai tarziu in term de 15 zile de la data semnarii acestuia, sub sanctiunea rezilierii contract subsecvent si acord cadru Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sume datorate ptr facturi partiale conf H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34 /2006(conf formular specific din sect formulare.(vor trebui prezentate si de tertul sustinator si toti membrii asocierii, daca este cazul)
2. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea dispozitiilor art. 181 din OUG 34/2006 (conf formular specific din sect formulare);(daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 vor fi depuse de catre toti membrii asocierii si de tertul sustinator in ceea ce priveste lit a), lit.c) indice 1 si lit.d))
Documente probante:
-certificat(e) de atestare din care sa reiasa obligatiile exigibile ale operatorului economic (datorii la bugetul general consolidat si la alte fonduri care urmeaza regimul juridic al impozitelor, taxelor, contributiilor si al altor sume datorate bugetului general consolidat) pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele si/sau faptul ca operatorul economic nu are obligatia achitarii acestora. -certificat(e) de taxe si impozite locale pentru sediul principal (inclusiv pentru sediile secundare/punctele de lucru care au cod fiscal propriu si care figureaza in certificatul constatator emis de ONRC daca acestea au legatura cu indeplinirea obiectivului acordului-cadru/vor fi implicate in derularea acestuia) eliberate de Autoritatile Publice Locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea operatorul economic, din care sa reiasa obligatiile exigibile ale acestuia pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele Precizari:
a) Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
b) Dovada indeplinirii obligatiilor, asa cum sunt acestea solicitate, se va face la nivelul societatii/companiei in ansamblul sau.
Criteriu/Conditie de calificare:
– Cu exceptia impozite si taxe si/sau alte fonduri care urmeaza regimul juridic al impozitelor, taxelor, contributiilor si al altor sume datorate la bugetul general consolidat pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora si/sau operatorii economici nu au obligatia achitarii acestora, operatorii economici care figureaza cu datorii restante/neachitate (indiferent de cuantumul acestora) la bugetele componente ale bugetului general consolidat si/sau la alte fonduri care urmeaza regimul juridic al impozitelor, taxelor, contributiilor si al altor sume datorate acestuia sau catre bugetul local si/sau faptul ca operatorul economic nu face dovada ca nu are obligatia achitarii acestora, pentru luna anterioara celei in care se depun ofertelein conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care operatorul este stabilit, vor fi exclusi din procedura aplicata; In situatia in care s-au acordat inlesniri la plata/operatorul economic nu are obligatia achitarii acestora, asa cum se mentioneaza mai sus, operatorul economic va prezenta inscrisuri edificatoare in acest sens.
– Oferta va fi considerata inadmisibila daca: a fost depusa de un operator economic care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; in ultimii 2 (doi) ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor/cerinetelor/conditiilor de calificare.
Nota:
a. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
b. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181 din OUG 34/2006, atunci operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta: fie o declaratie pe propria raspundere (original); fie o declaratie autentica (art. 58 din Legea nr. 36/1995) data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; fie orice documente edificatoare precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal incheiat/pentru anul calendaristic in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document sau deschiderea unui punct de lucru in Romania, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta in limba in care au fost emise insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (declaratie pe propria raspundere prin care candidatul/ofertantul certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta), conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (conform formular specific din sectiunea formulare).
Daca va fi cazul, se va prezenta de catre fiecare asociat, sustinator.
Conditie de calificare:
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 46 alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 atrage excluderea operatorului economic din procedura pentru atribuirea contractului.

4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69_1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (conform formular specific din sectiunea formulare).
Daca va fi cazul se va prezenta atat de catre asociat, subcontractant, sustinator.
Conditie de calificare:
Operatorul economic care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), va fi exclus din procedura. Persoanele fizice/juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Cristescu Vasilica- Manager; Nicolau Alina – Director Medical; Pletea Florentina jenica- Director Financiar Contabil; Stoica Razvan – Sef birou Administrativ
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (conform formular specific din sectiunea formulare).
Nota:
– Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele si prenumele persoanei semnatare si se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) daca este cazul.
Cu exceptia formularelor/declaratiilor care se vor depune in original, se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
– Pentru asocieri, subcontractari si sustineri, indeplinirea conditiilor de calificare se va verifica conform reglementarilor legale aplicabile privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
– In conformitate cu art. 11 alin (3) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta, isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de catre operatorul economic prin consultarea mijloacelor edificatoare (orice site oficial al unei institutii publice sau al unei alte entitati abilitate prin lege in acest scop, in masura in care sursa de date respectiva contine informatii actualizate, cum ar fi https://e-justice.europa.eu; http://recom1-ssl.onrc.ro/cgi-bin/recom.cgi; www.mfinante.ro /pjuridice.html si altele asemenea).
– In documentele intocmite nu se vor folosi prescurtari. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, Datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Conditie de calificare:
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN (activitati principale si/sau secundare) din certificatul constatator emis de ONRC si sa fie autorizat conform prevederilor art. 15 din Legea 359/2004 cu modificarile si completarile ulterioare prin inscrierea in certificatul constatator a declaratiei/iilor tip pe propria raspundere (conform legii 359/2004-art.15 alin.(1) lit.b) potrivit careia persoana juridica/fizica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru desfasurarea activitatii in afara sediului social/secundar.

.

Nota:
– Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta documente edificatoare (echivalente) care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (stabilit) din care sa reiasa indeplinirea conditiei. Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do.
Documentele se vor prezenta in limba in care au fost emise insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
– Pentru asocieri, subcontractari si sustineri, indeplinirea cerintelor/conditiilor de calificare se va verifica conform reglementarilor legale aplicabile privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
– Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
– Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata, pentru conformitate, daca anterior a fost depus in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
– In conformitate cu art. 11 alin (3) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de catre candidat/ofertant prin consultarea mijloacelor edificatoare (orice site oficial al unei institutii publice sau al unei alte entitati abilitate prin lege in acest scop, in masura in care sursa de date respectiva contine informatii actualizate, cum ar fi https://e-justice.europa.eu; http://recom1-ssl.onrc.ro/cgi-bin/recom.cgi; www.mfinante.ro /pjuridice.html si altele asemenea).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului „Declaratie privind cifra de afaceri”- din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani (pentru care exista exercitiu financiar incheiat), calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 1.632.000 Lei.

Modalitatea de indeplinire/doc probante
-Bilant contabil (comple/extrase relevante) pentru ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente sau, in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator in scris, ofertantul nu are posibilitatea de
a prezenta aceste documente, se pot prezenta alte documente legale edificatoare (ex: raport de audit financiar in conformitate cu legea 346/2004 si OMFP 3055/2009 executat de entitati autorizate/certificate in Romania, raport al cenzorilor si altele asemenea) din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative, a valorii reprezentand cifra de afaceri care vizeaza activitatea in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani, prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economica si financiara, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Fisa de inf gen (conform formular specific din sectiunea formulare); Prezentare bilanturi contabile Nota: a. Pentru asocieri, subcontractari si sustineri, indeplinirea cerintelor/conditiilor de calificare se va verifica conform reglementarilor legale aplicabile privind formularea criteriilor de calificare si selectie; c. Cerinta priv. CA in dom. de activit. aferent obiect contr. poate fi indeplinita avand in vedere obiectul contractului , mentionat la sect. II.1.1) a FDA.. d. Daca operat ec. a fost infiintat sau si-a inceput activit. economica de mai putin de 3 ani, CA neta se va calcula corespunz per. efective de activitate. f. Val. aferenta acestui indicator financiar trebuie sa se regaseasca in bilanturi contabile sau in alte doc. prin care se reflecta o imagine fidela a situatie economico – financiare pe care Autoritatea le poate considera edificatoare.. g. Cu exceptia form/declaratiilor care se vor depune in origal, se va permite depunerea doc. solicitate in cadrul acestei sectinui in oricare din formele: orig./copie legalizata/copie lizibila cu ment „conf. cu orig”.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara nivel financiar
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract sau maxim 2 contracte,
prin care sa demonstreze ca a prestat servicii similare cu domeniul de activitate principal al contractului, duse la bun sfarsit, in unitati de stat sau private cu risc major de infectii nosocomiale, in ultimii 3 ani impliniti de la data limita de depunere a ofertelor (36 de luni calculate prin raportare la data limita de depunere), in care prestarea la nivelul unui contract maxim 2 contracte, a caror valoare cumulata, sa fie fost egala sau mai mare decat suma de 816.000 Lei fara TVA.

Pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta documente/certificate din care sa rezulte seviciul prestat , beneficiarii, valori, perioade de prestare cat si modul de indeplinire a acestora.

Prin formula „servicii duse la bun sfarsit” se inteleg:
– servicii receptionate partial;
– servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).

Pentru calcul pret contract/servicii, exprim in Euro/alta valuta, se va folosi curs med comunicat de BNR ptr anul/anii la care s-au dus la bun sfarsit activitatile efectuate in baza contr respectiv
Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice minime necesare pentru indeplinirea contractului de servicii (ATENTIE – CONTRACTUL ESTE DE PRESTARI SERVICII SI NU DE LUCRARI)
Pentru demonstrarea potentialului tehnic al ofertantului, acesta trebuie sa sa faca dovada ca poate dispune de utilaje, instalatii, echipamente tehnice (sa poata fi disponibilizate) specifice profesionale necesare indeplinirii serviciilor/activitatilor conform cerintelor mentionate in caietul de sarcini, determinate conform necesitatilor concrete impuse de complexitatea si riscurile asociate contractului si „OMSP nr. 261/2007 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare”:
1. 1. Carucior profesional transport materiale curatenie – 10 buc – ACEST CARUCIOR NU ARE O ANUMITA CAPACITATE SI NICI NU ESTE UN UTILAJ IN ACCEPTIUNEA UNUI CONTRACT DE LUCRARI;
2. Aspirator dual (praf+lichide) – 4 buc. – NU ESTE SOLICITATA O ANUMITA CAPACITATE;
3. Suport mop + coada mop inox (durabila, usor de intretinut, poate fi, in functie de necesitati: standard, zet – solutie ergonomica, telescopica – pentru zone greu accesibile) – 120 buc./luna. – acest suport nu este un utilaj si nu are o anumita capacitate, este un echipament de lucru.
Proprietati suport mop: 1. grad mare de mobilitate; 2. sistem foarte usor de schimbare a mopurilor; 3. suport solid din polipropilena rezistent la chimicale; 4. inchizator magnetic din inox 5. bun contact cu pardoseala; 6. profunda actiune de curatare.
4. Lavete colorate – 120 buc./luna se nominalizeaza culoarea numai pentru o singura suprafata de ex. – laveta albastra (40 buc) – pt suprafete orizontale: mese, noptiere, birouri, usi saloane. – laveta rosie (40 buc) – pt pereti , faianta, oglinda, chiuveta. – laveta galbena (40 buc) – pt curatarea W.C., peretele din jurul lui, tevile din spatele acestuia. Lavetele folosite pentru dezinfectie vor fi gata pregatite (imbibate in solutii) fiind folosite o singura data. Lavetele folosite se clatesc in solutie dezinfectanta, obligatoriu dupa stergerea fiecarui mobilier in parte. Se folosesc numai culori deschise, pentru a observa cu usurinta murdarirea.
5. Perii cu manere telescopate – min 14 buc/an – nu sunt utilaje si nu au o anumita capacitate, sunt echipamente de lucru.
6. Mopuri microfibra – min 180 buc/luna – nu sunt utilaje si nu au o anumita capacitate, sunt echipamente de lucru.
Compozitie: 2/3 Poliester si 1/3 Bumbac
7. Alte materiale de curatenie : bureti, perii, manusi de menaj, sau de latex de unica folosinta etc.
8. Maturi – 20 buc/luna – nu sunt utilaje si nu au o anumita capacitate, sunt echipamente de lucru.

9. Masini profesionale de polisare – min 1 buc . (NU SUNT SOLICITATE MAI MULTE MASINI DECAT MINIM UNA ASTFEL INCAT NUMARUL ACESTEIA NU POATE FI CORELATA CU CAPACITATEA FIECARUI UTILAJ PTR CA ESTE MINIM UN UTILAJ).

10. Masini profesionale curatare pavimente – min 1 buc. . (NU SUNT SOLICITATE MAI MULTE MASINI DECAT MINIM UNA ASTFEL INCAT NUMARUL ACESTEIA NU POATE FI CORELATA CU CAPACITATEA FIECARUI UTILAJ PTR CA ESTE MINIM UN UTILAJ).

11. Masina de deszapezit – min 1 buc. (NU SUNT SOLICITATE MAI MULTE MASINI DECAT MINIM UNA ASTFEL INCAT NUMARUL ACESTEIA NU POATE FI CORELATA CU CAPACITATEA FIECARUI UTILAJ PTR CA ESTE MINIM UN UTILAJ).
12 Masina de spalat pentru spalarea si uscarea materialului moale folosit in activitatea de curatenie: min 1 buc . (NU SUNT SOLICITATE MAI MULTE MASINI DECAT MINIM UNA ASTFEL INCAT NUMARUL ACESTEIA NU POATE FI CORELATA CU CAPACITATEA FIECARUI UTILAJ PTR CA ESTE MINIM UN UTILAJ).

Documente probante: Documente de proprietate, detinere in dotare (contract inchiriere sau comodat prin care se face dovada detinerii) a nr. minim de echipamente/utilaje profesionale necesare pentru indeplinirea tuturor activitati precizate in caietul de sarcini
.
Cerinta nr. 3
Personal
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate (dupa caz) de care dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant din care sa reiasa ca pot fi disponibilizate:
a) un numar de 39 persoane apte (ingrijitori/agenti pentru/de curatenie asimilabili personalului auxiliar sanitar) desemnate responsabile pentru asigurarea controlului sigurantei si calitatii in realizarea acordului cadru si care detin:
– competente relevante privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national: „certificate de instruire profesionala privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena” – cod COR: 514907 (ISCO 88)/ 515302 (ISCO 08) sau echivalent (conform codificarii din tara in care au fost emise) cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent indeplinirea cerintei, valabile la data limita de depunere a ofertei emise de formatori autorizati;
– competente relevante dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national in urma absolvirii cursurilor de formare profesionala „agent de curatenie cladiri si mijloace de transport”, cod COR 51 5302 sau echivalent (conform codificarii din tara in care au fost emise) cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent indeplinirea cerintei, valabile la data limita de depunere a ofertei, emise de formatori autorizati,

necesare indeplinirii serviciilor/activitatilor mentionate in caietul de sarcini, conform necesitatilor concrete impuse de complexitatea si riscurile asociate contractului si prevederile „OMSP nr. 261/2007”, „OMSP nr. 1778/2006”, calculate conform prevederilor „Ordinului MS nr. 1224/2010”.Temei/baza legala: instruirea profesionala a fost solicitata in temeiul ORDIN MSP nr. 1778 din 28 decembrie 2006; HG nr. 857 din 24 august 2011; HG nr. 924 din 11 august 2005; ORDIN MS nr. 1225 din 24 decembrie 2003; ORDIN nr. 232 din 2 martie 2004 privind modificarea si completarea Metodologiei pentru organizarea si certificarea instruirii profesionale a personalului privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena, aprobata prin Ordinul ministrului sanatatii si ai ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 1.225/5.031/2003; Ordin MS 568/2004; Ordin MSP nr. 261/2007.

b) un asistent de igiena si sanatate publica acreditat/autorizat conform prevederilor OUG Nr.144/2008 responsabil pentru asigurarea controlului sigurantei si calitatii in realizarea acordului cadru, sau echivalent (conform codificarii din tara in care au fost emise) cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent indeplinirea cerintei, valabile la data limita de depunere a ofertei, emise de formatori autorizati.

– Se vor prezenta doc. edificatoare care sa confirme informatiile prezentate privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani precum si pentru persoanele minime apte responsabile necesare indeplinirii serviciilor/activitatilor mentionate in caietul de sarcini (extras/viza Revisal – copie conform cu originalul sau copia contractelor de munca inregistrate la organismele competente /declaratii de disponibilitate) – original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conf. cu originalul” – dupa caz.
– Se vor prezenta certificate de instruire/formare profesionala privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena si certificate de absolvire agent de curatenie cladiri si mijloace de transport pentru toate persoanele disponibilizate, si documente probante privind detinerea de competente profesionale pentru un asistent de igiena si sanatate publica acreditat/autorizat, valabile la data limita de depunere a ofertei – original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conf. cu originalul”.
Cerinta nr. 1
STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII

Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul „servicii curatenie, igienizare si dezinfectie la interiorul si exteriorul unitatilor sanitare” (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conf. cu originalul”).
Cerinta nr. 2
Ofertantul va demonstra ca poate aplica masuri de protectie a mediului in timpul indeplinirii contractului de servicii prin prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, respectiv detine certificatul SR EN ISO 14001 sau echivalent in domeniul „servicii curatenie, igienizare si dezinfectie la interiorul si exteriorul unitatilor sanitare” (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conf. cu originalul”).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o lista a principalelor servicii similare cu domeniul de activitate principal al contractului, duse la bun sfarsit, continand cel putin refererinte privind: parti contractante, val fara TVA, obiect detalaliat al contractului, perioade de prestare/durata (conf. formular specific din sect. formulare) si anexe la acesta (formular de Experienta similara) ptr. fiecare din pozitiile prezentate in lista. Documente probante: – prezentarea cel putin a unui sau maxim doua contracte/certificate/documente care sa demonstreze indeplinirea cerintei (copii dupa inform relev), aferent listei prezentate, care sa confirme indepl cerintei – original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conf. cu originalul” . Nota: a) Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Inscrisurile vor fi emise sau contrasemnate de catre beneficiar, vor contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant si, daca este cazul, la eventuale prejudicii, si vor fi aferente (corelate) contractelor prezentate prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. b) Daca se demonstreaza indeplinirea cerintei prin prezentarea unui acord-cadru, documentul constatator, va fi luat in considerare fiind considerat document edificator, daca confirma terminarea prestatiei aferente acordului-cadru respectiv (conf. art. 97_1 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006). c) Daca contractul a fost semnat/inceput inainte de perioada de 3 ani/contractele sunt in derulare, se vor lua in considerare serviciile prestate, cu mentiunea ca ptr indeplinirea nivelului valaloric impus, se vor cuantifica numai acele servicii receptionate/prestate efectiv/duse la bun sfirsit in intervalul de 36 de luni. d) Pentru asocieri, subcontractari si sustineri, indeplinirea cerintelor/conditiilor de calificare se va verifica conform reglementarilor legale aplicabile privind formularea criteriilor de calificare si selectie. e) Daca ofertantantul a participat la prestarea unor servicii conform cu domeniul de activitate principal al contractului, in calitate de asociat, valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a acestuia in cadrul contractului prezentat. f) Autoritatea contractanta are drept de a verifica informatiile prezentate direct de la beneficiarul declaratiei sau de la ANRMAP (dupa caz). – Declaratie referitoare la echipamentele tehnice specifice (conf form specific din sect. formulare) – original; – Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice specifice de care poate dispune (sa poata fi disponibilizate) operatorul economic ptr. indeplinirea corespunzat a contractului de servicii (implicate in realizarea contractului) (conf. formular specific din sect. formulare)- original. Documente probante: Documente de proprietate, detinere in dotare (contract inchiriere sau comodat sau orice alta forma de dispunere/punere la dispozitie prin care se face dovada detinerii) a nr. minim de echipamente/utilaje profesionale necesare pentru indeplinirea tuturor activitatilor precizate in caietul de sarcini. Nota: a) Inscrisurile prezentate pentru demnostrarea cerintei, trebuie sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta ori existenta reala a posibilitatii asigurarii echipamentelor minime necesare, asa cum acestea au fost solicitate; b) Declaratia va cuprinde numai echipamentele tehnice, utilaje si instalatii specifice profesionale care pot fi puse la dispoziie/vor fi utilizate pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului/acordului cadru; c) Formularul „Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice specifice de care poate dispune (sa poata fi disponibilizate) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii” va cuprinde informatii edificatoare numai pentru echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile specifice profesionale precizate in declaratie; d) Pentru asocieri, subcontractari si sustineri, indeplinirea cerintelor/conditiilor de calificare se va verifica conform reglementarilor legale aplicabile privind formularea criteriilor de calificare si selectie; e) Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa verifice, daca va considera necesar, disponibilul de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare Modalitatea de indeplinire – Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani – Formularul specific din sect. formulare. Declaratie privind forta de munca – original. – Declaratie de disponibilitate la propria conceptie a ofertantului (capacitatea de a aloca resurse umane) referitoare la disponibilitatea ofertantului de a asigura personalul minim responsabil necesar indeplinirii serviciilor/activitatilor mentionate in caietul de sarcini, conform necesitatilor concrete impuse de complexitatea si riscurile asociate contractului si prevederile „Ordinului MSP nr. 261/2007 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare”, „Ordinului MSP nr. 1778/2006 privind aprobarea normativelor de personal in unitatile sanitare” si „Ordinului MS nr. 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistenta medicala spitaliceasca, precum si pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii publice nr. 1.778/2006 privind aprobarea normativelor de personal „- original. Nota: a. In documentele prezentate se vor evidentia distinct informatiile prezentate. b. In cazul in care se propun persoane, ce pot fi disponibilizate pentru indeplinirea contractului, care nu sunt angajati permanenti ai candidatului/ofertantului, pe langa prezentarea de contracte de colaborare/contracte de prestari servicii – dupa caz, pentru fiecare astfel de persoana se va completa in forma autentica si se va prezenta in original – Angajament de participare/Declaratia privind disponibilitatea (conf. Formularului specific – din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire). Daca ofertantul/operatorul economic/liderul de asociere (in cazul unei oferte comune) va fi declarat castigator, acesta va avea obligatia sa incheie contract (e) individuale de munca cu personalul respectiv. In acest sens isi va asuma aceasta obligatie prin contrasemnatura si parafa autorizate pe Angajamentul de participare/Declaratia privind disponibilitatea, mentionate mai sus. Totodata inainte de intrarea in executie a primului contract subsecvent, in acelasi termen alocat pentru constituirea garantiei de buna executie, isi va indeplini aceasta obligatie . c. La dimensionarea personalului de care candidatul poate dispune pentru indeplinirea contractului se va avea in vedere modalitatea de suplinire personalului pe durata concediilor. Documente probante: – Certificat (e) emise de organisme independente conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, respectiv SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul „servicii curatenie, igienizare si dezinfectie la interiorul si exteriorul unitatilor sanitare” (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conf. cu originalul”) aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei. Nota: a) Pentru asocieri, subcontractari, indeplinirea cerintelor/conditiilor de calificare se va verifica conform reglementarilor legale aplicabile privind formularea criteriilor de calificare si selectie; Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana conf. art. 193 ind. 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. b) In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate sunt edificatoare si confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul mentionat. c) In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. d) Nu se accepta prezentarea de documente care sa ateste ca operatorul economic este in curs de cerificare/recertificare cu exceptia situatiei in care operatorul economic face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primi certificarea Documente probante/de confirmare/doveditoare: – Certificat (e) emise de organisme independente conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, prin care se atesta faptul ca operatorul economic poate aplica masuri de protectie a mediului in timpul indeplinirii contractului de servicii, raportate la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, respectiv certificatul SR EN ISO 14001 sau echivalent in domeniul „servicii curatenie, igienizare si dezinfectie la interiorul si exteriorul unitatilor sanitare” (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conf. cu originalul”) aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei. Nota: a) Pentru asocieri, subcontractari, indeplinirea cerintelor/conditiilor de calificare se va verifica conform reglementarilor legale aplicabile privind formularea criteriilor de calificare si selectie; Certificarea respectarii standardelor de protectie a mediului nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana conf. art. 196 ind. 1 din OUG 34/2006 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. b) In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate sunt edificatoare si confirma asigurarea unui nivel corespunzator al al protectiei mediului in domeniul mentionat. c) In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. d) Nu se accepta prezentarea de documente care sa ateste ca operatorul economic este in curs de cerificare/recertificare cu exceptia situatiei in care operatorul economic face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da

SECTIUNEA IV: PROCEDURA 

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In licitatia electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate admisibile. Licitatia electronica va fi organizata in SEAP, intr-o singura runda de ofertare (24 de ore). Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta. Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi. Elementul ofertei : pretul total cantitate maxima/acord-cadru. Nu exista limite pana la care elementul reofertarii ar putea fi imbunatatit. Licitatia electronica va incepe la o data stabilita ulterior de Autoritatea Contractanta si comunicata agentilor economici ale caror oferte au fost considerate admisibile. In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realiza prin solicitarea din partea autoritatii contractante a unei noi oferte, care va fi depusa de operatorii economici in plic sigilat, la sediul autoritatii contractante
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1689/30.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2013 08:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2013 11:00
Locul: Birou achizitii Str Ion Movila nr 5-7 sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare formata din Ec Stoica Razvan, Ref spec Vlad Alina, Ec Carciumaru Marcela, cat si reprezentanti ofertantilor insotiti de delegatie si copie de buletin/CI

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 

VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realiza prin solicitarea din partea autoritatii contractante a unei noi oferte, care va fi depusa de operatorii economici in plic sigilat, la sediul autoritatii contractante. Autoritatea contranta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea doc. solicitat in forma in care acesta a fost mentionat in documentatia de atribuire (original, copie legalizate, document autentificat sau copie-semnata si stampilata avand mentiunea „conform cu originalul”) inainte de calificarea ofertei si/sau inainte de evaluarea ofertei tehnico-financiare, daca documentul este inteligibil sau exista incertitudini cu privire la veridicitatea acestuia; Operatorii economic nerezidenti (straini) vor prezenta documentul mentionat in limba de origine insotite de traducere autorizata si legalizata a in limbaba romana; Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documentele eliberate de terti (cu exceptia documentelor expres indicate in prezenta documentatie de atribuire) in forma in care au fost emise insotite de traduceri autorizate si legalizate a acestora in limba romana; Operatorii economici isi asuma raspunderea exclusiv ptr legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura; Evaluarea documentelor prezentate de ofertant de catre comisia de evaluare, nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect. Orice participant la procedura de achizitie, prin depunerea ofertei, se considera ca si-a insusit regulile si termenele prezentete in documentatia de atribuire. Prin depunerea unei oferte, ofertantantul accepta in prealabil conditiile generale si particulare/specialele care guverneaza acest contract, in forma si continutul juridic stabilit de achizitor, dupa cum sunt acestea prezentate in documentatia de atribuire ca singura baza a acestei proceduri, indiferent care sunt conditiile proprii de vanzare ale ofertantantului. Dupa desemnarea oftei castigatoare nu exista nici o posibilitate de negociere a contractului, ci doar revizuira acestuia in functie de conditiile concrete ale ofertei declarata castigatoare, fara a se modifica conditiile de baza ale documentatiei de atribuire. In caz asocierii, plata aferenta contractului se va realiza numai catre liderul asocierii. Oferta neinsotita de toate doc. prin care ofertantul demonstr. indeplinirea conditiilor/cerintelor de calificare, sau acestea nu au fost depuse in totalitate (incomplete) va fi tratata de comisia de evaluare ca inacceptabila. In situatia in care comisia de evaluare va lua decizia de a transmite solicitari de clarificare ptr. oferta depusa, acestea se vor transmite exclusiv prin referire la documentele depuse odata cu oferta, nefiind permisa depunerea documentelor lipsa. Se solicita in mod obligatoriu ca prezentarea documentelor sa fie facuta in ordinea stabilita de catre autoritate in fisa de date, ptr. facilitarea eval acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac : 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice „Prof. dr. N. C. Paulescu”
Adresa postala: strada Ion Movila, nr. 5 – 7, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 020475 , Romania , Tel. +40 2120768/104 , Email: admin@paulescu.ro , Fax: +40 2120768/304 , Adresa internet (URL): http://institutuldiabetpaulescu.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2013 09:16

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*