Domenii

Servicii privind deseurile menajere si deseurile (CPV: 90500000)

Servicii de colectare a gunoiului menajer (CPV: 90511200)

Servicii de transport de deseuri menajere (CPV: 90512000)

Detalii

Organizator: COMUNA POPESTI (CONSILIUL LOCAL POPESTI)

Localizare: Romania (Vrancea)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 15-04-2013 (53 zile ramase)

Termen limita: 15-04-2013

Data aparitiei: 20-02-2013

Detaliu procedura

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Stare procedura: In desfasurare

SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:

COMUNA POPESTI (CONSILIUL LOCAL POPESTI)

Adresa postala: COMUNA POPESTI, JUDETUL VRANCEA , Localitatea: Popesti , Cod postal: 627386 , Romania , Punct(e) de contact: NICOLAE CIOCANEL , Tel. +40 0237251911 , Email: PRIM_POPESTI@YAHOO.COM , Fax: +40 0237251911 , Adresa internet (URL): www.primariapopesti.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)

Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

– Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE

II.1) DESCRIEREA CONCESIONARII

II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta

CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRITATE PRIN DELEGAREA GESTIUNII,COMUNA POPESTI, JUD.VRANCEA

II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor

Servicii

16 – Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare

Locul principal de prestare: COMUNA POPESTI ,JUDETUL VRANCEA

Codul NUTS: RO226 – Vrancea

II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare

CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRITATE PRIN DELEGAREA GESTIUNII , CONSTA IN PRELUAREA IN TOTALITATE A RISCURILOR DE CATRE CONCESIONARUL SERVICIULUI A TUTUROR INDATORIRILOR CE REZULTA, INCLUSIV INCASAREA PRIN MIJLOACE PROPRII DE CATRE CONCESIONAR A TAXEI DE COLECTARE A GUNOIULUI MENAJER DE LA LA LOCUITORI , AGENTI ECONOMICI SI INSTITUTII PUBLICE.

II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)

90500000-2 – Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)

90511200-4 – Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)

90512000-9 – Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)

II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE

II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)

COLECTARE, TRANSPORT DESEURI DE PE RAZA COMUNEI POPESTI, JUDETUL VRANCEA

Valoarea estimata fara TVA: 201,888 Moneda: RON

II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti

SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) CONDITII DE PARTICIPARE

III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1. Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere(formularul nr.3) 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, din OUG.34/2006(formularul nr.4) 3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulrerioare(formularul nr.12). Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Ciocanel Nicolae- primar; Bobeica Liliana- secretar, Baboi Nela – contabil.(In cazul in care va depusa de o asociere de opreatori, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus). 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( formularul nr.11). 5. Certificat de participare cu oferta independenta ( formularul nr.13)..(In cazul in care va depusa de o asociere de operatori, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus). 6. Certificatele fiscale privind obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local in original /copie legalizata, copie lizibila, continand mentiunea „conform cu originalul” din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Ofertele operatorilor economici care figureaza cu datorii restante catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Toate documentele pot fi depuse in original/copie legalizata/ sau copie lizibila „conform cu originalul”, semnate si stampilate de catre ofertanti. In cazul unei asocieri ,fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. 1. Certificat constatator emis de O.N.R.C.care trebuie sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte faptul ca obiectul de activitate a ofertantului include ca activitati principale sau secundare serviciile supuse ofertarii in original, copie legalizata sau copie lizibila”conform cu originalul”, semnate si stampilate de catre ofertanti. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. 2. Licenta ANRSC pentru prestarea serviciului de salubrizare valabila la datalimita de depunere a ofertei in original, copie legalizata sau copie lizibila”conform cu originalul ” semnata si stampilata de catre ofertanti. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va face dovada licetierii de catre ANRSC pentru serviciul care face obiectul prezentei proceduri.

III.1.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 200 mii lei. Pentru echivalenta lei/euro se vor considera urmatoarele valori comunicate ca medie anuala de catre BNR: 2010-4.2099,2011-4.2379 si 2012-4.4560 Bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011 , vizate si inregistrate de organele competente. pentru anul 2012 se vor prezenta orice documente pe care autoritatea contractanta le considera edificatoare , din care sa reiasa datele solicitate.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilea „conform cu original” semnata si stampilata de catre ofertanti. Modalitatea de indeplinire Se va completa Fisa de informatii generale -Formularul 7

III.1.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari,indiferent de acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar. in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii umei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a opereatorului economic. Se vor prezenta si depune orice documente/certificate prin care dovedesc indeplinirea sau finalizarea in bune conditii a serviciilor respective. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider , precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat inclusiv liderul. Modalitatea de indeplinire Se va completa Formularul nr. 5, inclusiv anexa si Formularul nr.6 – experienta similara 2. Declaratie privin dotarile si utilajele specifice, echipamente tehnice, mijloace de transport pe care ofertantul le detine si modul de detinere. Cerinta minima de calificare pentru serviciul de precolectare,colectare, transport si depozitare reziduri solide: 2 autogunoiere compactoare. Cerinta minima de calificare pentru gunoi provenit din demolari – 1 autobasculanta si 1 buldoexcavator. Vor fi prezentate pentru a face dovada documente edificatoare in acest sens. Modalitatea de indeplinire Se va completa cu Formularul nr.9 si anexa 3.Declaratie pe propria raspundere privind numarul mediu al personalului angajat si cadrelor de conducere. Asigurarea de catre ofertant a: 1. personalului tehnic de specialitate necesar realizarii serviciilor; 2. cadrelor de conducere Se vor atasa CV-urile persoanelor de conducere si ale persoanelor direct responsabile de indeplinirea contractului insotite de orice document din care sa rezulte studiile/specializarile prezentate in CV. Modalitatea de indeplinire Se va completa Formularul nr.8 4. Informatii privind asocierea Modalitatea de indeplinire In cazul unei asocieri se va completa Formularul nr.16 -Acord de asociere Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul salubritatii – ISO 14001 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”,orice alte probe sau dovezi , in masura in care probele sau dovezile prezentate conforma asigurarea uni nivel corespunzator al protectiei mediului. Modalitatea de indeplinire Prezentare certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu ,sau orice alte documente din care rezulta implementarea si mentinerea unu Sistem de Management al Mediului. Documente care atesta implementarea standardelor de management al Calitatii privind modul de conducere, de control al activitatilor din domeniul salubritatii ISO 9001 sau echiivalent in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. orice alte probe sau dovezi , in masura in care probele sau dovezile prezentate conforma asigurarea uni nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri fie care asociat va trebui sa prezinte documentele solicitate Modalitatea de indeplinire Prezentare certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii,sau orice alte documente din care rezulta implementarea si mentinerea unu Sistem de Management al Calitatii.

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) CRITERII DE ATRIBUIRE

Pretul ofertei 80.00 Redeventa 20.00

IV.2) INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor

Data: 15.04.2013 Ora: 10:00

IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile

Romana

IV.3) TIPUL PROCEDURII

Licitatie deschisa

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) CONTRACTUL FACE PARTE DINTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.2) INFORMATII SUPLIMENTARE

In cazul in care doi sau mai multi ofertanti au obtinut acelasi punctaj total,atunci criteriul de departajare va fi tariful pentru gospodarie. Astfel ofertantul care va avea cel mai mic tarif pe gospodarie va fi declarat cistigator. Daca si dupa aceasta departajare doi sau mai multi ofertanti se afla la egalitate se va lua in calcul tariful /mc pentru persoane juridice. Astfel ofertantul care va avea cel mai mic tarif /mc pentru persoane juridice va fi declarat cistigator. Daca si dupa aceasta departajare doi sau mai multi ofertanti se afla la egalitate se va solicita de la acestia prezentarea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Va fi declarat castigator ofertantul a carui noua propunere financiara are pretul ce mai scazut.

VI.3) CAI DE ATAC

VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organismul compentent pentru procedurile de mediere

VI.3.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:

5 zile , incepand cu data luarii la cunostinta.

VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs

PRIMARIA POPESTI

Adresa postala: COMUNA POPESTI, JUDETUL VRANCEA , Localitatea: POPESTI , Cod postal: 627386 , Romania , Tel. +40 0237251911 , Email: PRIM_POPESTI@yahoo.com , Fax: +40 02372551911 , Adresa internet (URL): www.primariapopestivn.ro

VI.4) DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT

19.02.2013 10:41

Anunt de tip erata Numarul 31179/20.02.2013 la concesionarea Numarul 2279/19.02.2013

SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) NUME, ADRESA SI PERSOANA DE CONTACT

COMUNA POPESTI (CONSILIUL LOCAL POPESTI)

Adresa postala: COMUNA POPESTI, JUDETUL VRANCEA , Localitatea: Popesti , Cod postal: 627386 , Romania , Punct(e) de contact: NICOLAE CIOCANEL , Tel. +40 0237251911 , Email: PRIM_POPESTI@YAHOO.COM , Fax: +40 0237251911 , Adresa internet (URL): www.primariapopesti.ro

I.2) TIP DE ORGANISM DE ACHIZITIE

Autoritate contractanta (in cazul unui contract care se afla sub incidenta Directivei CE 2004/18)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumirea atribuita contractului de catre autoritatea/entitatea contractanta (astfel cum s-a stabilit in anuntul original)

CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRITATE PRIN DELEGAREA GESTIUNII,COMUNA POPESTI, JUD.VRANCEA

II.1.2) Descriere succinta al contractului sau al achizitiei (achizitiilor) (astfel cum s-a stabilit in anuntul original)

CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRITATE PRIN DELEGAREA GESTIUNII , CONSTA IN PRELUAREA IN TOTALITATE A RISCURILOR DE CATRE CONCESIONARUL SERVICIULUI A TUTUROR INDATORIRILOR CE REZULTA, INCLUSIV INCASAREA PRIN MIJLOACE PROPRII DE CATRE CONCESIONAR A TAXEI DE COLECTARE A GUNOIULUI MENAJER DE LA LA LOCUITORI , AGENTI ECONOMICI SI INSTITUTII PUBLICE.

II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile publice (CPV) (astfel cum s-a stabilit in anuntul original)

90500000-2 – Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)

90511200-4 – Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)

90512000-9 – Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) TIP DE PROCEDURA

IV.1.1) IV.1.1) Tip de procedura (astfel cum s-a stabilit in anuntul original)

IV.2) INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.2.1) Numar de referinta atribuit dosarului de catre autoritatea/entitatea contractanta (astfel cum s-a stabilit in anuntul original, daca este cazul)

IV.2.2) Referinta pentru anunturile trimise electronic pentru

Anunt original trimis via:

IV.2.3) Anunt la care face referire acesta publicatie

IV.2.4) Data expedierii anuntului original:

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) PREZENTUL ANUNT IMPLICA

Informatii suplimentare

VI.2) INFORMATII CU PRIVIRE LA PROCEDURA INCOMPLETA DE ATRIBUIRE

VI.3) INFORMATII CARE URMEAZA SA FIE CORECTATE SAU ADAUGATE

VI.3.1) • Publicatia de pe TED nu respecta informatiile originale oferite de autoritatea contractanta

VI.3.2) • In documentele de licitatie corespunzatoare

VI.3.3) Text care urmeaza sa fie corectat in anuntul original

Locul textului ce urmeaza sa fie modificat: In loc de: A se citi:

VI.3.4) Date care urmeaza sa fie corectate in anuntul original

Locul datelor ce urmeaza sa fie modificate: In loc de: A se citi:

VI.3.5) Adrese si puncte de contact care urmeaza sa fie corectate

Locul textului ce urmeaza sa fie modificat: Adresa:

VI.3.6) Textul care urmeaza sa fie adaugat in anuntul original

Locul textului ce urmeaza sa fie adaugat: Textul ce urmeaza sa fie adaugat:

VI.4) ALTE INFORMATII SUPLIMENTARE

Capitolul IV,punctul 4.3 se completeaza cu datele corespunzatoare „A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA.15 aprilie 2013,ORA.10,00”

VI.5) DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT

19.02.2013 17:53

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*