Domenii Servicii de curatenie si igienizare (CPV: 90900000)

Detalii Organizator: Municipiul Sfantu Gheorghe

Localizare: Romania (Covasna) Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 18-02-2013 (5 zile ramase)

Termen limita: 18-02-2013

Data aparitiei: 04-02-2013

Detaliu pentru invitatia numarul 342331

Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sfantu Gheorghe
Numar invitatie: 342331 / 04.02.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA 

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Municipiul Sfantu Gheorghe
Cod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267316902, Fax: +40 267316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Sediul Primariei Mun. Sf. Gheorghe, Biroul Relatii cu Publicul, Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon:+40 267316902, fax:+40 267316901, persoana de contact:Balint Reka, Jozsef Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul Primariei Mun. Sf. Gheorghe, Str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Sfantu Gheorghe, Judetul Covasna, Biroul nr.38
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI 

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Servicii de curatenie si igienizare la patru obiective ale Primariei Mun. SF. Gheorghe. Valoarea aferenta prezentei proceduri la care se vor raporta ofertele este valoarea minima, valoarea maxima estimata cuprinde eventualele noi servicii suplimentare doar dupa 31.12.2013. Valoarea aferenta prezentei proceduri la care se vor raporta ofertele este valoarea minima, respectiv 64.000 lei, iar valoarea maxima estimate, ce cuprinde eventualele noi servicii suplimentare doar dupa 31.12.2013, este de 96.000 lei Optiuni: Se prevede o posibila suplimentare a serviciilor conform art.6, din H.G. 925/2006, dupa 31.12.2013
II.1.6) CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64,000 – 96,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII 

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare 1200 lei . In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. 2) In cazul unei asocieri, asocierea trebuie sa se incadreze in conditiile impuse de Legea nr. 346/2004 Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. 3) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -depunere a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor -depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. -scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei municipiului Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea Formulare Cont: RO51TREZ2565006XXX000146 In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul depunerii garantiei de participare in valuta se va lua in considerare cursul lei/valuata din data de 04.02.2013, comunicat de BNR

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a operatorului economic-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180, art.181 din OUG34/2006(vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul). Note: 1) Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Participare la licitatie cu oferta independenta- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular complectat -Neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006- 2) Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006 Formular complectat ( se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antal Árpád Anrdás – Primar Sztakics Éva Judit – Viceprimar- Presedintele comisiei de evaluare in cadrul procedurii de achizitie publica Tischler Ferenc – Viceprimar- Veres Ildiko – Director Bálint Réka – Membru in comisia de evaluare Baksai Edit – Membru in comisia de evaluare – Situatia obligatiilor fiscale- Prezentare formulare tip emise de organismele competente valabile pentru demonstrarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei : – Bugetul de stat (bugetul consolidat) – Bugetul local Nota:Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. -Document prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului de lucrari din prezenta documentatie- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii- Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere – Persoane juridice /fizice straine – Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(in traducere legalizata) Se va prezenta un certificat de rezidenta fiscala, pentru anul in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii generale cu cifra de afaceri medie globala anuala pe ultimii trei ani Mentiune: Pentru conversia in RON , daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda , se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii cu privire la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, respectiv lista personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor referitoare la personal,Cerinta nr.2 Principalele servicii in ultimii 3 ani Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii. Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.,Cerinta nr.3 Declaratii cu privire la utilaje, instalatii si echipamente pe care urmeaza sa le utilizeze ptr. indeplinirea contractului,Informatii privind subcontractantii( daca este cazul) Completare formular Declaratie privind subcontractantii,Cerinta nr.5 Informatii privind asocierea Completare formular Acord privind asocierea Cerinta Nr.1 Ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare a calitatii conform ISO 9001,Cerinta Nr.2 Ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare de protectia mediului conform ISO 14001/2005 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA 

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: –
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 11:08

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*