Domenii

Servicii de curatenie si igienizare (CPV: 90900000)

Detalii

Organizator: MUNICIPIUL ARAD

Localizare: Romania (Arad)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 16-04-2013 (13 zile ramase)

Termen limita: 16-04-2013

Data aparitiei: 03-04-2013

Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 344709 / 03.04.2013
Denumire contract: Prestare servicii curatenie
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA 

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
MUNICIPIUL ARAD
Cod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
B-dul Revolutiei,nr. 75-camera 20, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon:+40 257281850-316, fax:+40 257284744, persoana de contact:Serviciul Relatii cu publicul-Registratura-camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
MUNICIPIUL ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI NR. 75, camera 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI 

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Prestare servicii curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Servicii de curatenie si igienizare in Primaria Municipiului Arad si locatiile adiacente acesteia
II.1.6) CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241,935.48 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII 

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul GP este de 2.419,35 lei. GP se constituie in lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Modul de constituire a GP la ofertare: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; OP vizat de banca.Contul pentru GP la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, „GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte .Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Echivalenta lei/valuta este cursul BNR din data publicari invitatiei de participare

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12A – original, prezentat la capitolul Formulare In cazul unei asocieri,fiecare asociat va prezenta acest formular. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile si modificarile ulterioare Se solicita completarea formularului 12B respectiv a Formularului 12C ,prezentat la sectiunea Formulare. 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare Se solicita completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare Persoanele care se ocupa de organizarea,derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Gheorghe Falca – primar, Catalin Titiriga – viceprimar, Bognar Levente – viceprimar, Claudia Macra – Administrator public, dl.Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Adrian Lazurca, consilier local,dl. Glad Varga, consilier local, dna. Marcela Nicseanu, consilier local, dl. Ioan Farcas, consilier local, dl.Florin Maris,consilier local, dl. Traian Vlaicu, consilier local, dl. Teodor Gligor, consilier local, dna. Lia Ardelean, consilier local,dl. Marin Lupas, consilier local, dl. Florin Galis, consilier local, dl. Eugen Rus, consilier local, dl. Ionel Ciupe, consilier local,dl.Tristan Mihuta, consilier local, dl. Gheorghe Ghilinta, consilier local, dl.Ioan Dolha,, consilier local,dl.Ovidiu Bilcea, consilier local, dna. Cismasiu Mariana, consilier local, dna. Viorica Rotaru, consilier local,dna.Geanina Pistru, consilier local 4. Declaratia privind participarea cu oferta independenta- Formular 7 Se solicita completarea declaratiei de participare cu oferta independenta,prezentat la capitolul Formulare Persoanelor juridice /fizice romane vor prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie simpla – din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate prestare servicii curatenie care fac obiectul contractului ,care sa aiba corespondent in codul CAEN si care sa contina informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere inlimba romana legalizata), in conformitate cu . prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale-Formularul 4 din sectiunea Formulare- Se solicita Cifra de afaceri globala ,care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si depune declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii,Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora – daca este cazul,. In cazul unei asocieri ,ofertantii trebuie sa depuna acordul de asociere- Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna,Informatii privind resursele tehnice Declaratie cu privire la echipamente, utilaje si mijloace fixe pe care le detine indeplinind cerinte minime din caietul de sarcini, in cazul in care ofertantul este declarat castigator. Nota: daca operatorul economic nu detine in proprietate echipamente tehnice, utilaje si mijloace fixe, poate prezenta un contract/precontract de inchiriere sau prezentarea unui angajament,Informatii privind resursele umane declaratie cu privire la numarul de persoane calificate in conformitate cu solicitarile din caietul de sarcini -original – in cazul in care ofertantul este declarat castigator va prezenta copii de pe contractele de munca / contracte de colaborare (pt. persoanele care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului/prezentarea de angajamente/acorduri de participare , inregistrate la ITM, al personalului care va presta serviciile Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001/2008 sau echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru furnizarea de produse solicitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 14001 privind certificarea sistemului de management de mediu sau echivalent pentru prestarea de servicii de curatenie, valabil la data limita de depunere a ofertelor Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA 

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: –
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 09:03

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*