Domenii: Servicii de curatare a echipamentului de transport (CPV: 90917000)

Detalii

Organizator: SNTFC „CFR CALATORI” S.A.

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 25-03-2013 (34 zile ramase)

Termen limita: 25-03-2013

Data aparitiei: 19-02-2013

Anunt de participare (utilitati) numarul 142025/19.02.2013

Detalii procedura

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: SNTFC „CFR CALATORI” S.A.

Numar anunt: 142025 / 19.02.2013

Denumire contract: Salubrizare automotoare

Stare procedura: In desfasurare

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

SNTFC „CFR CALATORI” S.A.

Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010867 , Romania , Punct(e) de contact: GEORGETA MANOLE , Tel. +40 0732671661 , In atentia: SEF SERVICIU ACHIZITII – int. 122726, 122773 , Email: cristina.pecingine@cfrcalatori.ro , Fax: +40 0213192428 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

– Servicii feroviare

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Salubrizare automotoare

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Servicii

16 – Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare

Locul principal de prestare: Subunitatile mentionate la fiecare lot in pare

Codul NUTS: RO321 – Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica

Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Acord-cadru cu un singur agent economic

Durata acordului-cadru: 24 luni

Valoarea estimata fara TVA: intre 247,382.4 si 342,993.6 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent pe o perioada de 12 luni si al doilea pe urmatoarele 12 luni

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Salubrizare automotoare

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

90917000-8 – Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Da

Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Conform Anexei D atasata la Documentatia de atribuire si Anexei B privind loturile.

Valoarea estimata fara TVA: intre 247,382.4 si 342,993.6 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

24 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Garantia de participare – conform Anexei B privind loturile, valabila 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, conform modelului din sectiunea formulare, va fi constituita in lei sau echivalent in Euro la un curs BNR valabil cu 6 zile inainte de data anterioara datei limita de depunere a candidaturilor, prin: – OP in contul RO15 BPOS 7040 2775 785ROL01, deschis la BancPost – Filiala Palat CFR – este obligatorie mentionarea nr. procedurii pentru care se constituie. – scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante – virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. AUTORITATEA CONTRACTANTA are dreptul de a retine garantia pentru participare, candidatul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei Restituirea garantiei de participare se realizeaza potrivit art.88 din HG nr.925/2006. in baza cererii depuse conform form. M a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor subsecvente de achizitie publica: 5%, fara TVA din valoarea de atribuire a contractului subsecvent b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: – scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) – instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

surse proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1.Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispoz art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, conform model formular A din sectiunea formulare; va fi depusa de operatorii economici candidati /asociati/ terti sustinatori

2. Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model formular B din sectiunea formulare; va fi depusa de operatorii economici candidati /asociati/ terti sustinatori.Tertii sustinatori vor depune aceasta declaratie decat pentru lit.a), c1) si d);

3. Decl pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj, conform model formular B1 din sectiunea formulare din care sa reiasa, candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile;

4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model formular 4 din sectiunea formulare;

5.Decl pe proprie raspundere conf. art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model formular 9 din sectiunea formulare;

In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Valentin DOROBANTU – DIRECTOR GENERAL, Elena MIU- DIRECTOR GENERAL ADJ. ECONOMIC, Gabriel PROTOPOPU – DIRECTOR GENERAL ADJ. MENTENANTA, Carmen POPESCU – DIRECTOR LOGISTICA; Constantin VALCEANU – DIRECTOR DEPOURI LOCOMOTIVE, Ioan BOCA – Sef Serviciu, Florin NEGRU – Sef Serviciu Intretinere si Reparatii Automotoare, Georgeta MANOLE – Sef Serviciu, Cristian VASILE – inginer, Cristina PECINGINE – Sef Proiect.

In cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si/sau tert sustinator). 1. Pentru persoane fizice/juridice romane:

– Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC. Acesta va cuprinde informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in: original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul

Pentru persoane fizice/juridice straine:

-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta insotit traducerea autorizata).

In etapa evaluarii ofertelor,autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta, pentru conformitate, Certificatul Constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”

2. Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar eliberate si vizate de AFER sau echivalente, pentru servicii de salubrizare automotoare si rame electrice, in conformitate cu cerintele OMT 290/2000, valabila la data limita de depunere a ofertelor.

Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”

Operatorul va prezenta un angajament/declaratie ca, in cazul in care acestea expira pe perioada de derulare a contractului, le va reinnoi.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Bilantul contabil la 31.12.2011

Modalitatea de indeplinire

Candidatul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2011, insotit de confirmarea depunerii acestuia – in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”;

Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala

Modalitatea de indeplinire

Se va completa si depune, in original, model Formularul B2 din Sectiunea Formulare

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.

Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de minim o recomandare sau certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de

clientul privat beneficiar.

In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa si depune, in original, conform model formular C1 si anexa din sectiunea formulare

Declaratii privind efectivele medii ale personalului angajat din ultimii 3 ani

Modalitatea de indeplinire

Se va completa si depune, in original, conform formular D din sectiunea formulare

Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, conform solicitarilor Documentatiei de atribuire.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa si depune, in original, conform formular E din sectiunea formulare

Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual, intentia

sa o subcontracteze

Modalitatea de indeplinire

Se vor completa si depune, in original, conform formulare G1 si G2 din sectiunea formulare

Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.

Modalitatea de indeplinire

Se va depune declaratia candidatului in original.

Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, la candidat, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor

Modalitatea de indeplinire

Se va depune in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”;

Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, la candidat, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor

Modalitatea de indeplinire

Se va depune in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”;

III.2.4) Contracte rezervate

Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Negociere

Au fost deja selectati candidati

Nu

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

SNTFC 5/2013

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2013 14:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

25.03.2013 10:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 25.03.2013 11:00

Locul: Sediul SNTFC CFR Calatori SA, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, et. 4, sala consiliu, sector 1, Bucuresti

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

Perioada de valabilitate a candidaturii: 60 zile de la termenul limita de depunere a candidaturii. Orice candidatura valabila pt o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma. Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor Note: a.AC are dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. b.candidatul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a candidaturii c.candidatul care nu este de acord cu prelung perioadei de valab a ofertei se considera ca si-a retras candidatura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. – Limba de redactare a candidaturii si a propunerii tehnice si financiare -Romana – Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. – In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 2781*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru, sumele aferente. Anexam la Documentatia de atribuire: Anexa D – cantitatile minime si maxime pentru primul contract subsecvent si pentru acordul cadru, pentru fiecare lot in parte.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA

Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010867 , Romania , Tel. +40 213199528/12296

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

15.02.2013 11:49

Lot nr. : 1

Denumire: DEPOUL PLOIESTI

Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta

Salubrizare in Statia Ploiesti Sud

2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)

90917000-8 – Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul

Volumul prestatiei este prezentat in Anexa D

Valoarea estimata fara TVA: intre 9,535.2 si 22,795.2 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare

Durata: 24 luni de la data adjudecarii contractului

5) Informatii suplimentare privind loturile

Valoarea garantiei de participare este: 455.00 RON.

Lot nr. : 2

Denumire: DEPOUL IASI

Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta

Salubrizare la Depoul Iasi

2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)

90917000-8 – Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul

Volumul prestatiei este prezentat in Anexa D

Valoarea estimata fara TVA: intre 111,561.6 si 125,186.4 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare

Durata: 24 luni de la data adjudecarii contractului

5) Informatii suplimentare privind loturile

Valoarea garantiei de participare este: 2503.00 RON.

Lot nr. : 3

Denumire: DEPOUL SUCEAVA

Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta

Salubrizare in Depoul Suceava si PL Botosani

2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)

90917000-8 – Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul

Volumul prestatiei este prezentat in Anexa D

Valoarea estimata fara TVA: intre 39,453.6 si 43,776 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare

Durata: 24 luni de la data adjudecarii contractului

5) Informatii suplimentare privind loturile

Valoarea garantiei de participare este: 875.00 RON.

Lot nr. : 4

Denumire: DEPOUL MEDGIDIA

Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta

Salubrizare in Statiile Constanta, Mangalia, Negu Voda, Medgidia si Depoul Medgidia

2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)

90917000-8 – Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul

Volumul prestatiei este prezentat in Anexa D

Valoarea estimata fara TVA: intre 86,832 si 151,236 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare

Durata: 24 luni de la data adjudecarii contractului

5) Informatii suplimentare privind loturile

Valoarea garantiei de participare este: 3024.00 RON.

 a

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*