Domenii

Servicii de curatare a birourilor (CPV: 90919200)

Detalii

Organizator: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 15-04-2013 (17 zile ramase)

Termen limita: 15-04-2013

Data aparitiei: 29-03-2013

Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII
Numar invitatie: 344492 / 29.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE CURATARE A BIROURILOR PENTRU SEDIUL DIN CALEA PLEVNEI, NR. 141B
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA 

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII
Cod fiscal: 16973795, Adresa: CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213116953, Fax: +40 0213116953
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI 

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
SERVICII DE CURATARE A BIROURILOR PENTRU SEDIUL DIN CALEA PLEVNEI, NR. 141B
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
SERVICII DE CURATARE A BIROURILOR, POTRIVIT ACTIVITATILOR DESCRISE IN CAIETUL DE SARCINI CU VALOARE ESTIMATA 90.000 LEI DIN CARE : VALOARE ESTIMATA PENTRU PERIOADA 01.05.2013-31.12.2013 : 60.000 LEI VALOARE ESTIMATA PENTRU PERIOADA 01.01.2014-30.04.2014 : 30.000 LEI Optiuni: 01.01 -30.04.2014 – 30.000 lei- optiuni de suplimentare conform art.6/HG925/2006;
II.1.6) CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60,000 – 90,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII 

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantie de participare : 900 lei. Forme de constituire acceptate: conform art.86 din H.G. nr.925/2006. Contul in care se poate constitui este RO21TREZ7005005XXX000950 deschis la ATCPMB . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor . Forma de constituire a garantiei de participare agreata este sub forma de scrisoare de garantie bancara completata conform formularului anexat ca model . Ofertantii I.M.M. vor depunere pana la termenul de depunere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare astfel: -in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006 ofertantul pierzand suma constituita; -in situatia prevazuta de art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006 . ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la termenul de depunere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Data echivalenta este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare pentru leu-euro la cursul BNR.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 5% din pretul contractului, exclusiv TVA. 2) Modalitati de constituire a garantiei de buna executie a contractului: – printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va fi valabil pe perioada de derulare a contractului si va fi prezentat in original in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului. In cazul constituirii garantiei prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul tipizat echivalent folosit de banca. – prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf prev art.90 alin.(3) din HG 925/2006 asa cum a fost modificat prin HG 1045/2011. Autoritatea contract are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie cf art.91 din HG 925/2006. Autoritatea contract are oblig de a elibera/restitui garantia de buna executie cf art.92 alin.1 din HG 925/2006.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: • Declaratie initiala, pe proprie raspundere, de confirmare a indeplinirii cerintelor de calificare – Formular 58 – in conditiile in care ofertantul doreste sa uzeze de dreptul prevazut in art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; • Declaratie privind calitatea de participant la procedura – formular 12C; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1-formularul nr. 10 a ; Declaratie privind eligibilitatea – formularul nr. 10 b ; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-formularul nr. 10 c; • Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69 ind. 1, art. 180, art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul 10; Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1.Procuror Schmidt-Haineala Oana Andrea – Presedinte CSM ; 2.Judecator Adrian Bordea -Vicepresedinte CSM ; 3.Judecator Roza Marcu – Secretar General ; 4.Procuror Alexandru Daniel Ionescu – Secretar General Adjunct ; 5.Consilier juridic Otilia Luiz -Sef Birou Contencios ; 6.Economist Rodica Zaharia Motoc -Director Directia Economica si Administrativ ; 7.Procuror Alin Domenic GEORGESCU -Sef Birou Achizitii Publice ; 8. Economist Stana Capata -Sef serviciu Salarizare si Buget 9. Inginer Anca Gheorghiu – Sef serviciu Administrativ si Aprovizionare 10. Marius DUMITRU – Sef Birou Informatica ; 11. Economist Elena Catalina CONSTANTIN -consilier DEA ; 12. Inginer Maricel MOCANU – consilier DEA ; 13. Inginer Florin MESTECANEANU – consilier DEA ; 14. Economist Ion GEORGETA – consilier B.I.; 15. Inginer Marin POPA – Consilier BAP . • Certificat de participare cu oferta independenta, conform ordin ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta • Certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general – in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul; • Certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local – in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale • Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa, faliment ori lichidare; Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. . Operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original. Persoane fizice romane: Autorizare de functionare/alte echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului; Persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale – Declaratie privind Cifra de afaceri pe ultimi 3 ani,Bilant contabil la 31.12.2011 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane: Se solicita informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;,Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;,Se solicita certificate/documente cu informatiile relevante ale cel putin unui contract care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 60.000 lei, fara TVA.,Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea de servicii similare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ; Se solicita prezentarea certificatului ISO 14001:2004 de atestare a sistemului de management al mediului pentru ofertant sau echivalent sau orice alt mijloc de proba pentru a demonstra capacitatea tehnica a acestuia privind aplicarea si respectarea unor masuri de management al mediului (de ex. manual, politica de mediu, proceduri specifice sistemului de management a mediului). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA 

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: –
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 11:35

Detalii cerere de oferta in desfasurare

Autoritate contractanta
CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII
Cod de identificare fiscala: 16973795
Adresa: CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Bucuresti
Telefon: +40 0213116953
Fax: +40 0213116953

Informatii generale
Denumire: [RFQ0070949] SERVICII DE CURATARE A BIROURILOR PENTRU SEDIUL DIN CALEA PLEVNEI, NR. 141B
Stare curenta: In Desfasurare – Depunere oferta
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Tip contract: Servicii
Modalitate atribuire contract: Un contract de achizitii publice
CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
Valoare estimata totala: 60,000 – 90,000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Conditii de plata: –
Conditii de livrare: –
Are faza finala de licitatie electronica
Impartire pe loturi: Nu
Data publicare: 29.03.2013 10:25
Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
Data limita de evaluare a ofertei: 30.04.2013 18:00
Data evaluare tehnica: –
Data evaluare financiara: –
Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2013

Obiect achizitie: SERVICII DE CURATARE A BIROURILOR, POTRIVIT ACTIVITATILOR DESCRISE IN CAIETUL DE SARCINI CU VALOARE ESTIMATA 90.000 LEI DIN CARE : VALOARE ESTIMATA PENTRU PERIOADA 01.05.2013-31.12.2013 : 60.000 LEI VALOARE ESTIMATA PENTRU PERIOADA 01.01.2014-30.04.2014 : 30.000 LEI

Documentatia de atribuire
Cod Denumire Fisier

CURATENIE DOCUMENTATIE [RFQ0070949/001] CURATENIE_DOCUMENTATIE_2[semnat].pdf
FISADATE_IP FisaDate_IP [RFQ0070949/002] FisaDate_No85772_IP.pdf

Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantie de participare : 900 lei. Forme de constituire acceptate: conform art.86 din H.G. nr.925/2006. Contul in care se poate constitui este RO21TREZ7005005XXX000950 deschis la ATCPMB . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor . Forma de constituire a garantiei de participare agreata este sub forma de scrisoare de garantie bancara completata conform formularului anexat ca model . Ofertantii I.M.M. vor depunere pana la termenul de depunere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare astfel: -in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006 ofertantul pierzand suma constituita; -in situatia prevazuta de art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006 . ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la termenul de depunere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Data echivalenta este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare pentru leu-euro la cursul BNR.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 5% din pretul contractului, exclusiv TVA. 2) Modalitati de constituire a garantiei de buna executie a contractului: – printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va fi valabil pe perioada de derulare a contractului si va fi prezentat in original in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului. In cazul constituirii garantiei prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul tipizat echivalent folosit de banca. – prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf prev art.90 alin.(3) din HG 925/2006 asa cum a fost modificat prin HG 1045/2011. Autoritatea contract are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie cf art.91 din HG 925/2006. Autoritatea contract are oblig de a elibera/restitui garantia de buna executie cf art.92 alin.1 din HG 925/2006.

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: • Declaratie initiala, pe proprie raspundere, de confirmare a indeplinirii cerintelor de calificare – Formular 58 – in conditiile in care ofertantul doreste sa uzeze de dreptul prevazut in art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; • Declaratie privind calitatea de participant la procedura – formular 12C; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1-formularul nr. 10 a ; Declaratie privind eligibilitatea – formularul nr. 10 b ; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-formularul nr. 10 c; • Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69 ind. 1, art. 180, art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul 10; Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1.Procuror Schmidt-Haineala Oana Andrea – Presedinte CSM ; 2.Judecator Adrian Bordea -Vicepresedinte CSM ; 3.Judecator Roza Marcu – Secretar General ; 4.Procuror Alexandru Daniel Ionescu – Secretar General Adjunct ; 5.Consilier juridic Otilia Luiz -Sef Birou Contencios ; 6.Economist Rodica Zaharia Motoc -Director Directia Economica si Administrativ ; 7.Procuror Alin Domenic GEORGESCU -Sef Birou Achizitii Publice ; 8. Economist Stana Capata -Sef serviciu Salarizare si Buget 9. Inginer Anca Gheorghiu – Sef serviciu Administrativ si Aprovizionare 10. Marius DUMITRU – Sef Birou Informatica ; 11. Economist Elena Catalina CONSTANTIN -consilier DEA ; 12. Inginer Maricel MOCANU – consilier DEA ; 13. Inginer Florin MESTECANEANU – consilier DEA ; 14. Economist Ion GEORGETA – consilier B.I.; 15. Inginer Marin POPA – Consilier BAP . • Certificat de participare cu oferta independenta, conform ordin ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta • Certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general – in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul; • Certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local – in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale • Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa, faliment ori lichidare; Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. . Operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original. Persoane fizice romane: Autorizare de functionare/alte echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului; Persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale – Declaratie privind Cifra de afaceri pe ultimi 3 ani,Bilant contabil la 31.12.2011 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane: Se solicita informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;,Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;,Se solicita certificate/documente cu informatiile relevante ale cel putin unui contract care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 60.000 lei, fara TVA.,Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea de servicii similare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ; Se solicita prezentarea certificatului ISO 14001:2004 de atestare a sistemului de management al mediului pentru ofertant sau echivalent sau orice alt mijloc de proba pentru a demonstra capacitatea tehnica a acestuia privind aplicarea si respectarea unor masuri de management al mediului (de ex. manual, politica de mediu, proceduri specifice sistemului de management a mediului). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*