Domenii

Servicii de curatare a birourilor (CPV: 90919200)

Detalii

Organizator: Directia Regionala Vamala pentru Accize si Operatiuni Vamale Cluj

Localizare: Romania (Bihor)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 12-04-2013 (14 zile ramase)

Termen limita: 12-04-2013

Data aparitiei: 29-03-2013

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Directia Regionala Vamala pentru Accize si Operatiuni Vamale Cluj

Numar invitatie: 344503 / 29.03.2013

Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE A BIROURILOR

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Directia Regionala Vamala pentru Accize si Operatiuni Vamale Cluj

Cod fiscal: 20404968, Adresa: str.A.Romane nr.4, judetul Bihor, Oradea, Telefon: +40 259415318/ +40 259416317, Fax: +40 259415318/ +40 359416317

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str.A.Romane nr.4, judetul Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410087, telefon:+40 259415318/ +40 259416317, fax:+40 259415318/ +40 359416317, persoana de contact:GEORGETA URSUT

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

sediul DRAOV CJ – STR. A.ROMANE NR. 4, ORADEA , BIHOR.

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

SERVICII DE CURATENIE A BIROURILOR

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

SERVICII DE CURATENIE A BIROURILOR IN LOCATIILE DE MAI SUS.Valoarea estimata minima reprezinta valoarea pina la 31.12.2013 .ofertele vor fi evaluate in functie de aceasta valoare. Optiuni: PRELUNGIREA CU INCA 4 LUNI IN ANUL 2014 CONFORM ART 6 DIN HG 925/2006.

II.1.6) CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 82,400 – 123,600 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare INFORMATIILE REFERITOARE LA GARANTIA DE PARTICIPARE SE GASESC IN ANEXA B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare este conform art . 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare poate fi depusa si in valuta.Echivalenta leu/alta valuta se calculeaza la cursul BNR din data aparitiei invitatiei de participare in SEAP.

Garantie de buna executie 5% DIN VALOARAEA CONTRACTULUI FARA TVA. PENTRU IMM-URI SE APLICA 50 % DIN VALOARE, CU DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE COMPLETATA CONFORM LEGII 346/2004.1)modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(2) ) din HG 925/ 2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: SUNT CERINTE MINIME PE CARE TREBUIE SA LE INDEPLINEASCA OFERTANTUL IN CAZ CONTRAR DUCIND LA DESCALIFICARE. 1.DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 180 DIN OUG 34/ 2006 CU MODIFICARILE ULTERIOARE- FORMULARUL 1.IN CAZUL UNEI ASOCIERI FIECARE VA COMPLETA ACEST FORMULAR. 2.DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 181 DIN OUG 34/ 2006 CU MODIFICARILE ULTERIOARE- FORMULARUL 2.IN CAZUL UNEI ASOCIERI FIECARE VA COMPLETA ACEST FORMULAR. 3.SE SOLICITA COMPLETAREA CERTIFICATULUI DE PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA , CONFORM ORDINULUI NR. 314/ 2010 AL ANRMAP-FORMULAR 3. 4. CERTIFICATE DE ATESTARE FISCALA PRIVIND ACHITAREA OBLIGATIILOR DE PLATA CATRE BUGETUL DE STAT SI CEL LOCAL DIN CARE SA REIASA CA NU AREA DATORII LA BUGET IN LUNA ANTERIOARA DESFASURARII PROCEDURII. IN CAZUL ABSENTEI UNUI DOCUMENT ACESTA POATE FI INLOCUIT CU O DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE DIN CARE SA REZULTE CA NU ARE DATORII.IN CAZUL CASTIGATORULUI ACESTE CERTIFICATE VOR FI DEPUSE PINA LA DATA FINALIZARII PROCEDURII. 5.DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE DIN PARTEA OPERATORULUI ECONOMIC CA NU ARE DREPT MEMBRII IN CONSILIUL DE ADMINISTRATIE SAU DE SUPERVIZARE , SAU ASOCIATI PEROANE CARE SUNT SOT/SOTIE , RUDA SAU AFIN PINA LA GRADUL AL PATRULEA INCLUSIV CU PEROANELE CE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL AUTORITATII CONTRTACTANTE, CONFORM ART 69.1DIN OUG 34/ 2006- FORMULARUL 4.PERSOANELE CE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL DRAOV CJ SUNT: CALIN VESA – DIRECTOR EXECUTIV STEFAN CABA- DIRECTOR EXECUTIV ADJ COSMIN STURZ- SEF SERVICIU FCAS GEORGETA URSUT – CONSILIER SUPERIOR SERV FCAS -ACHIZITII GEORGIANA CIUCAS- SEF SERV JURIDIC DANUT TODORAN – CONSILIER JURIIDC SERV JURIDIC IN CAZUL CIND SE CONSTATA CA UN OFERTANT ARE DOCUMENTE LIPSA SI NU ESTE COMPLETATA DECLARATIA PE PROPRIE RASPUNDERE CONFORM ART 11 ALIN(4)DIN HG 925/ 2006 , ACESTA ESTE DESCALIFICAT. 1.OFERTANTUL TREBUIE SA DEPUNA CERTIFICAT CONSTATOR EMIS DE ORC DIN CARE SA REZULTE CA OBIECTUL CONTRACTULUI TREBUIE SA AIBA CORESPONDENT IN CODUL CAEN DIN CERTIFICATUL CONSTATOR EMIS DE ONRC. , RESPECTIV CODUL 812 . INFORMATIILE CUPRINSE IN ACESTA TREBUIE SA FIE ACTUALE / REALE LA DATA DEPUNERII OFERTELOR.

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII IN ULTIMII 3 ANI, COMPLETARE FORMULAR 5. DOCUMENTE DIN CARE SA REZULTE CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMNET AL CALITATII – ISO 9001.,DOCUMENTE DIN CARE SA REZULTE CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMNET DE MEDIU- ISO 14001. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 11:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 12:26

Detalii lot

Numar lot: 1

Denumire lot: SERVICII DE CURATENIE LA SEDIUL DRAOV CJ

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)

Valoare estimata: 12,000 – 18,000 RON

Descriere: SERVICIILE SE VOR DESFASURA LA SEDIUL DRAOV CJ , STR. A.ROMANE NR. 4, ORADEA , JUD BIHOR.

Informatii suplimentare: VALOAREA DE 12.000 ESTE ESTIMATA PE 8 LUNI , SI VALOAREA DE 18.000 ESTE ESTIMATA PE 12 LUNI. Valoarea garantiei de participare este: 180.00 RON.

Numar lot: 2

Denumire lot: SERVICII DE CURATENIE LA SEDIUL DJAOV CJ

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)

Valoare estimata: 16,000 – 24,000 RON

Descriere: SERVICIILE SE VOR DESFASURA LA SEDIUL DJAOV CJ , STR. T.VUIA. 157, CLUJ NAPOCA , JUD CLUJ.

Informatii suplimentare: VALOAREA DE 12.000 ESTE ESTIMATA PE 8 LUNI , SI VALOAREA DE 18.000 ESTE ESTIMATA PE 12 LUNI. Valoarea garantiei de participare este: 240.00 RON.

Numar lot: 3

Denumire lot: SERVICII DE CURATENIE LA SEDIUL DJAOV BN

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)

Valoare estimata: 9,600 – 14,400 RON

Descriere: SERVICIILE SE VOR DESFSURA LA SEDIUL DJAOV BN , STR SUBCETATE NR. 9. BISTRITA , JUD BISTRITA NASAUD .

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 144.00 RON.

Numar lot: 4

Denumire lot: SERVICII DE CURATENIE LA SEDIUL DJAOV SJ

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)

Valoare estimata: 10,400 – 15,600 RON

Descriere: SERVICIILE SE VOR DESFSURA LA SEDIUL DJAOV SJ , B-DUL M. VITEAZUL NR. 79 , ZALAU , JUD SALAJ .

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 156.00 RON.

Numar lot: 5

Denumire lot: SERVICII DE CURATENIE LA SEDIUL DJAOV SM

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)

Valoare estimata: 12,000 – 18,000 RON

Descriere: SERVICIILE SE VOR DESFSURA LA SEDIUL DJAOV SM , ZONA PESCARUS , SATU- MARE , JUD SATU- MARE .

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 180.00 RON.

Numar lot: 6

Denumire lot: SERVICII DE CURATENIE LA SEDIUL BV SIGHET

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)

Valoare estimata: 4,000 – 6,000 RON

Descriere: SERVICIILE SE VOR DESFSURA LA SEDIUL BV SIGHET , STR. N. ,TITULESCU , SIGHETUL MARMATIEI, JUD MARAMURES .

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 60.00 RON.

Numar lot: 7

Denumire lot: SERVICII DE CURATENIE LA SEDIUL BV SIGHET NOU

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)

Valoare estimata: 8,000 – 12,000 RON

Descriere: SERVICIILE SE VOR DESFSURA LA SEDIUL BV SIGHET , STR. BOGDAN VODA FN , SIGHETUL MARMATIEI, JUD MARAMURES .

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 120.00 RON.

Numar lot: 8

Denumire lot: SERVICII DE CURATENIE LA SEDIUL BV HALMEU FEROVIAR

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)

Valoare estimata: 4,800 – 7,200 RON

Descriere: SERVICIILE SE VOR DESFSURA LA SEDIUL BV HALMEU , STR. GARII NR.1 , HALMEU , JUD SATU- MARE .

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 72.00 RON.

Numar lot: 9

Denumire lot: SERVICII DE CURATENIE LA SEDIUL BV HALMEU RUTIER

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)

Valoare estimata: 5,600 – 8,400 RON

Descriere: SERVICIILE SE VOR DESFSURA LA SEDIUL BV HALMEU , STR. N.TITULESCU NR.1 , HALMEU , JUD SATU- MARE .

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 84.00 RON.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*