Domenii

Servicii de curatenie (CPV: 90910000)

Detalii

Organizator: ELECTRICA FURNIZARE S.A.

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 26-03-2013 (14 zile ramase)

Termen limita: 26-03-2013

Data aparitiei: 12-03-2013

invitatia numarul 343697

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: ELECTRICA FURNIZARE S.A.

Numar invitatie: 343697 / 12.03.2013

Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SC ELECTRICA FURNIZARE SA SFEE MUNTENIA NORD

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

ELECTRICA FURNIZARE S.A.

Cod fiscal: RO 28909028, Adresa: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Bucuresti, Telefon: +40 372442020, Fax: +40 372778528

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon:+40 372442021, fax:+40 372778528, persoana de contact:Stela Carmen Radovici

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon:+40 372442021, fax:+40 372778528, persoana de contact:Stela Carmen Radovici

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Electricitate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

SERVICII DE CURATENIE SC ELECTRICA FURNIZARE SA SFEE MUNTENIA NORD

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

SERVICII DE CURATENIE SFEE MUNTENIA NORD

II.1.6) CPV: 90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 257,621.76 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare G.P. de 5.000 RON (2.500 RON pt IMM 50%)sau echivalent in valuta .Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile . G.P. se constituie prin: 1.Instrument de garantare(scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original,in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 2. Ofertantul trebuie sa constituie G.P.pe o perioada de valab. de 90 zile incepind cu data limita de depunere a ofertelor. Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca sau o societate de asigurari care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment. 3.G.P se poate constitui si prin O.P. Contul in care se poate depune garantia de participare este: cod IBAN RO64INGB0001008197998910 deschis la ING BANK NV Suc. BUCURESTI ( UTILITATI- SURSE PROPRII). 4. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor depuse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii:a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;d)se va retine contestatarului in cazul in care CNSC respinge ca nefondata contestatia ofertantului, cf. art.2781 alin (1) lit. b) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma retinuta din garantia de participare va fi de 2576,22 Lei.

Garantie de buna executie Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului . (IMM beneficiaza , conform legislatiei in vigoare , de 50% reducere din suma mentionata ) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare : – 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada de derulare a contractului , asa cum este prevazut in documentatia de atribuire – Formular 11 din Sectiunea FORMULARE 2.Prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA) , prestatorul avand obligatia constituirii unui cont de garantii in favoarea achizitorului , deschis la o banca agreata de ambele parti , si va depune la constituirea contului 0,5% din valoarea totala (fara TVA) a contractului.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonanta Declaratii privind situatia personala a operatorului economic completate in conformitate cu Formularul 12A si Formularul 12B din Sectiunea Formulare. – in original; Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG 34/2006 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic completata in conformitate cu Formularul 12D din Sectiunea Formulare. – in original; Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este DIR. GENERAL – Mircea PATRASCOIU, DIR ECONOMIC – Cristina PANA,DIR. COMERCIAL – Mihai BEU, Sef Serv. Dezv. Invest. Achizitii Publice – Dragos STOICA, SEF SERV. JURIDIC – Oana PIRVULETE, Sef Serv. Patrimoniu Administrativ U.C.C – Cristian IONESCU, Disciplina Contractuala – Alexandra Raluca GRECU, Serv. Dezv. Invest. Achizitii Publice – Elena Camelia NAGHI, consilier juridic – Ionut Claudiu ANGHEL,consilier juridic-Andrei Alexandru MIREA, Serv. Dezv. Invest. Achizitii Publice – Vasile NICOLAE, Serv. Dezv. Invest. Achizitii Publice – Stela Carmen RADOVICI,Director SFEE MUNTENIA NORD-Valentin SAVA,Dir. Ec. SFEE MUNTENIA NORD-Genela BERCARU,Sef B.P.A.U.C.C. SFEE MUNTENIA NORD-Daniela BOTEANU,Economist asociat SFEE MUNTENIA NORD-Cristian MARIN Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Formular 12J din Sectiunea Formulare – in original; Cerinta nr. 4 Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul local 1. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat – in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru „Conformitate cu originalul” de catre reprezentantul legal al operatorului economic. 2. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale – eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru „Conformitate cu originalul” de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Cerinta nr.5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12C – Sectiunea Formulare) – in original Nota 1: Pentru a fi valabile, certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota 2: Ofertantul are dreptul sa depuna initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal , prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care se opteaza pentru aceasta variant, ofertantului ii revine obligatia , ca la solicitarea autoritatii contractante , sa prezinte certificatele fiscale , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele,in original sau copie legalizata. – In acest caz se va complecta Formularul B1 din sectiunea Formulare. Nota 3: Ofertele depuse de agentii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse. Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial Ofertantul va prezenta Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru „Conformitate cu originalul” de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca inform sunt valabile/reale la data limita de dep. a ofertelor si din care sa rezulte ca: – obiectului procedurii trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN.; – nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original / copie legalizata daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul. Persoane juridice /fizice straine Cerinta nr.2 Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica ori apartenenta profesionala Ofertantul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Declararatie cifra de afaceri globala (2010,2011,2012) Nivel specific minim necesar: media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani,(2010,2011,2012).Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin:de 257.621,76 RON (128.810,88 RON pt IMM)Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.: 2010-1 euro =4,2099 RON 2011-1 euro =4,2379 RON 2012-1 euro =4,4560 RON Daca ofertantii isi demonstreaza situatia economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana,aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantilor respectivi resursele financiare invoc Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Experienta similara-Formular 12F, ANEXA 12F si Formular F 12.1.Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor prestari servicii similare din in ultimii 3 ani, cu valori, durata ctr., beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din lista contractelor similare, ofertantul va selecta pe acelea care le considera semnificative si care sa faca dovada efectuarii in ultimii 3 ani a minim 1 (una) prestare de servicii similara, in valoare egala sau mai mare de 77.286,53 lei(30% din val estim.ct) sau a max. 3 (trei) prestari de servicii similare, in valoare cumulata egala sau mai mare de 128.810,88lei(50% din val estim ct). Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic cf art 188(1)lit.a OUG 34/2006 Certificare ISO 14001:2004 Certificarea sistemelor de de management al mediului sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor dar se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi cer,Certificare ISO 9001:2008 Certificarea sistemelor de management al calitatii sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor dar se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi cer Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 09:53

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*