Termen limita: 23-09-2013

Domeniu :

  • Servicii de curatenie (CPV: 90910000)

Organizator : Filiala de Distributie a Energiei Electrice ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.

Localizare : Romania (Satu Mare)

Sursa :  S.E.A.P.

Data licitatie : 23-09-2013

Termen limita: 23-09-2013

Data aparitiei: 20-08-2013

[button link=”http://infocuratenie.ro/Documente/licitatii/1114323_DOC.zip”]Salveaza documentatie[/button]

Anunt de participare (utilitati) numarul 145892/20.08.2013

Detalii procedura
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei Electrice ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar anunt: 145892 / 20.08.2013
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE IN SEDIUL CENTRAL AL SDEE SATU MARE SI SEDIILE CENTRELOR DE EXPLOATARE CE APARTIN DE SDEE SATU MARE
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA 

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei Electrice ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400380 , Romania , Punct(e) de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN , Tel. +40 0264205435 , Email: mihaiela.oltean@tnd.electrica.ro , Fax: +40 0264205425 , Adresa internet (URL): www.electrica.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Filiala de Distributie a Energiei Electrice ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A. S.D.E.E. Satu Mare
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran nr.10 , Localitatea: Satu Mare , Cod postal: 440012 , Romania , Punct(e) de contact: Ec Csaba Lakatos , Tel. +40 261805955 , In atentia: Ec Csaba Lakatos , Email: Csaba.Lakatos@tnd.electrica.ro , Fax: +40 261805704 , Adresa internet (URL): www.edtn.ro

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Filiala de Distributie a Energiei Electrice ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A. S.D.E.E. Satu Mare
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran nr.10 , Localitatea: Satu Mare , Cod postal: 440012 , Romania , Punct(e) de contact: Ec Csaba Lakatos , Tel. +40 261805955 , In atentia: Ec Csaba Lakatos , Email: Csaba.Lakatos@tnd.electrica.ro , Fax: +40 261805704 , Adresa internet (URL): www.edtn.ro

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Filiala de Distributie a Energiei Electrice ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A. S.D.E.E. Satu Mare
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran nr.10 , Localitatea: Satu Mare , Cod postal: 440012 , Romania , Punct(e) de contact: Ec Csaba Lakatos , Tel. +40 261805955 , In atentia: Ec Csaba Lakatos , Email: Csaba.Lakatos@tnd.electrica.ro , Fax: +40 261805704 , Adresa internet (URL): www.edtn.ro

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
– Electricitate

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI 

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE IN SEDIUL CENTRAL AL SDEE SATU MARE SI SEDIILE CENTRELOR DE EXPLOATARE CE APARTIN DE SDEE SATU MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 – Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: JUD. SATU MARE
Codul NUTS: RO115 – Satu Mare

II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CURATENIE IN SEDIUL CENTRAL AL SDEE SATU MARE SI SEDIILE CENTRELOR DE EXPLOATARE CE APARTIN DE SDEE SATU MARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 77,700 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE 

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
1554 lei (777 lei pentru IMM-uri). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Contul bancar pentru depunerea garantiilor este: RO58RNCB0221011950910001Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii anuntului de participare. In cazul in care CNSC respinge o contestatie/contestatii, in conformitate cu art 278^1 lit a din OUG34/2006, respectivul ofertant ii va fi retinuta din garantia de participare suma de 777 lei Garantia de buna executie este de 5 % (2,5% pentru IMM) din valoarea contractului si se va constitui conform art.90, alin (1)si alin.(3) din HG 925/2006 si a prevederilor HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii de productie. Plata facturilor se face la 90 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare – in original
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din
OUG 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. – in original
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: „conform cu originalul”
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: „conform cu originalul”
NOTA* : -Pentru a fi valabile,din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse conform art. 36 alin 1 lit b din HG 925/2006 actualizata , exceptie facand operatorii economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu , conform art. 9 din Ordinul ANRMAP 509/2011
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare – in original.
Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.
Nota: In cadrul SDEE Satu Mare persoanele cu functie de decizie sunt: Director ing. Pribilean Viorel , Contabil Sef ec. Orosz Ana,Inginer Sef ing. Pop Teofil,Cons. Juridic Szabo Melinda, Sef Birou Patrimoniu Adm. Lakatos Csaba Levente
6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP – completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. Certificat constatator:
Pentru persoane juridice romane :
Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”), eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Pentru persoane fizice romane:
– autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” precum si orice alt document
edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).
Pentru persoane fizice/juridice straine:
documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta
profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila „conform cu originalul”
anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani(2010,2011,2012)
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune in original, formularul B2 din sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune in original Formularul C2 din sectiunea Formulare
Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune , in original, Formularul B4
Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere – se vor da informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat;Ofertantul va desemna o persoana cu responsabilitate directa de indeplinirea contractului. Inainte de incheierea contractului, ofertantul declarat castigator are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada raporturilor contractuale incheiate cu personalul responsabil (contr. de munca, de colaborare, de prestari servicii sau alte forme legale).
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare.
Lista echipamentelor tehnice din dotare, specifice serviciului de curatenie (aspiratoare profesionale, aspiratoare de spalat mochete; aparat de spalat jaluzele verticale; ustensile specifice serviciului) – necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Modalitatea de indeplinire
Se va da o declaratie pe propria raspundere – in original.
Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea.
Modalitatea de indeplinire
Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la situatia personala a candidatului ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele cu privire la situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Formularul D2, privind asocierea, completat se introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati pentru executarea lucrarilor.In cazul depunerii de oferte in asociere , garantia trebuie sa fie constituita in numele asocierii.
Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
copie nelegalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA 

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in sistemul SEAP pt.a putea licita electronic. – ofertantii pot vedea cea mi buna oferta: DA – ofertantii pot vedea numarul de inscrisi la procedura: NU – numarul de runde a licitatiei electronice: o runda, iar calendarul de desfasurare va fi comunicat ofertantilor in anuntului de participare. – poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde in cazul in care nu se imbunatateste oferta: NU (licitatia electronica desfasurandu-se intr-o singura runda).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
sdsm-1s
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2013 15:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2013 12:00
Locul: SDEE SATU MARE, STR MIRCEA CEL BATRAN, NR 10 , SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITII OFERTANTILOR

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 

VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care mai multi operatori economici au oferte cu acelasi pret aflate pe primul loc, dupa faza licitatiei electronice, pentru departajare se va solicita de la acestia depunerea unei noi oferte financiare intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata ulterior licitatiei electronice. 2. Ofertele a caror valoare depasesc valoarea estimata vor fi declarate inacceptabile, conform prevederilor art. 36, al.1 din HG 925/2006. Durata de executie este cea impusa de autoritatea contractanta prin documentatia de atribuire din considerente de eficienta a utilizarii fondurilor. 3. Ofertantul nu are dreptul de a retrage sau modifica oferta sau/si documentele care insotesc oferta, dupa expirarea datei limita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica si a pierderii garantiei de participare, cu exceptia cazurilor in care acest lucru este solicitat de comisia de evaluare conform prevederilor legale. 4. Ofertantul poate prezenta initial, la deschidere, doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentatul sau legal, prin care confirma ca indeplineaste cerintele de calificare astfel cum au fost solictate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Ofertantul va avea obligatia de a prezenta documentele care atesta indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens. Termenul prevazut in respectiva solicitare, nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC SDEE SATU MARE
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran nr.10 , Localitatea: SATU MARE , Cod postal: 440012 , Romania , Tel. +40 261805745 , Email: melinda.szabo@tnd.electrica.ro , Fax: +40 261805704 , Adresa internet (URL): www.edtn.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2013 10:18

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*