Domenii

Servicii de curatare a birourilor (CPV: 90919200)

Detalii

Organizator: AUTORITATEA AERONAUTICA CIVILA ROMANA RA

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 14-03-2013 (14 zile ramase)

Termen limita: 14-03-2013

Data aparitiei: 28-02-2013

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: AUTORITATEA AERONAUTICA CIVILA ROMANA RA

Numar invitatie: 343256 / 27.02.2013

Denumire contract: Contract prestari servicii de curatenie, in spatiile interioare si exterioare ale obiectivului „Sediu Administrativ – Birouri A.A.C.R.” – Bucuresti, adresa sos. Bucuresti – Ploiesti nr. 38 – 40, sector 1

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

AUTORITATEA AERONAUTICA CIVILA ROMANA RA

Cod fiscal: RO5205651, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021/208.15.44, Fax: 021/208.15.44

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013695, telefon:+40 212081544, fax:+40 212081544, Registratura AACR

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013695, telefon:+40 212081544, fax:+40 212081544

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (alte activitati anexe transporturilor)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Contract prestari servicii de curatenie, in spatiile interioare si exterioare ale obiectivului „Sediu Administrativ – Birouri A.A.C.R.” – Bucuresti, adresa sos. Bucuresti – Ploiesti nr. 38 – 40, sector 1

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

servicii de curatenie, in spatiile interioare si exterioare ale obiectivului „Sediu Administrativ – Birouri A.A.C.R.” – Bucuresti, adresa sos. Bucuresti – Ploiesti nr. 38 – 40, sector 1

II.1.6) CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 99,600 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este: 1.992 lei (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se poate constitui: a) sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr. 8 din Sectiunea Formulare. b) prin Ordin de plata in contul organizatorului procedurii. c) depunere la casierie in numerar Conturi A.A.C.R.: ING BANK – RO 95INGB0001008171188910 (RON) RBS – RO23ABNA4100264100045817 (RON) BCR Agentia Aviatiei – RO15RNCB0307005024210001 (RON) TREZORERIE MUNICIPIULUI BUCURESTI RO22REZ7005069XXX001903 (RON) BRD – RO30BRDE445SV77196034450 (RON) Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: – isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; – oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; – oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Potrivit art. 278/1 „in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului”, respectiv: 996 lei. Mentionam ca, echivalenta leu/alta valuta va fi cursul de schimb publicat de B.N.R. valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.

Garantie de buna executie a) Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) – (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. b) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Ofertantul desemnat castigator va prezenta Formular nr. 10 din Sectiunea Formulare.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea – Prezentare Formular nr. 2 din Sectiunea Formulare. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 – Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare. 3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare – Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Claudia VIRLAN – Director General Tudorel ROMAN – Director Directia Navigabilitate Ovidiu TRAICHIOIU – Director Directia Aeroporturi Alina MACOVEI – Director Directia Economica Victorita RADU – Sef Serviciu Financiar-Contabilitate Silviu Gabriel GAFITA – Sef Serviciu Administrativ Sorin VARLAN – Referent de specialitate Elena DOBRAN – Consilier Juridic Oana CONSTANTINESCU – Consilier Juridic Mihai IGNAT – Economist Luana-Rodica ISTRATESCU – Economist Stefan GHINCEA – Sef Serviciu Comercial Roxana-Teodora DUMITRACHE – Economist 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului – Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte : – numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii; – ca domeniul de activitate al ofertantului are corespondent cu obiectul prezentei proceduri;

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani sa fie de 190.000 lei. Cursul mediu anual leu/euro practicat de BNR a fost : 2012 – 1 € = 4,4560 lei 2011 -1 € = 4,2379 lei 2010 – 1 € = 4,2099 lei,Bilant contabil la 31.12.2010 si 31.12.2011 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani a caror valoare sa fie de 90.000 lei. Cursul mediu anual leu/euro practicat de BNR a fost : 2012 – 1 € = 4,4560 lei 2011 – 1€ = 4,2379 lei 2010 – 1 € = 4,2099 lei,Dotari specifice minime. Ofertantul sa aiba in dotare minima urmatoarele: • aspiratoare de praf cu accesorii, de medie si mare capacitate, pentru suprafetele mentionate la pct. A.din Caietul de sarcini – 4 buc; • masina samponat cu generator de spuma, 2 buc; • masina pentru curatat si lustruit cu turatie mica, 1 buc; • masina pentru curatat si lustruit cu turatie mare, 1 buc; • utilaje mecanizate specifice pentru dezapezit, 1 buc; • masina pentru maturat spatii exterioare, 1 buc; • masina pentru tuns iarba, 1 buc; • carucioare cu ustensile complet echipate, 4 buc; • ustensile pentru sters pardoseli, 10 buc. • dotarea personalului cu echipament de protectie si de lucru corespunzator activitatilor pe care le desfasoara. ISO 9001/2008 sau echivalent,ISO 14001/2004 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 10:46

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*