Domenii

Servicii de curatare prin insuflare a structurilor tubulare (CPV: 90912000)

Detalii

Organizator: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Localizare: Romania (Dolj)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 09-04-2013 (15 zile ramase)

Termen limita: 09-04-2013

Data aparitiei: 20-03-2013

Anunt de participare (utilitati) numarul 142606/20.03.2013

Detalii procedura

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Numar anunt: 142606 / 20.03.2013

Denumire contract: Curatire schimbatoare de caldura PAR 1 si PAR 2 bloc 2 – Uzina Craiova

Stare procedura: In desfasurare

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Adresa postala: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15 , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210132 , Romania , Punct(e) de contact: Eugenia Albeanu , Tel. +40 253335045 , In atentia: Serviciul Achizitii Lucrari , Email: traian.luba@eturceni.ro, dgrig@cnlo.ro , Fax: +40 253335068 , Adresa internet (URL): www.eturceni.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Sucursala Electrocentrale Craiova SA

Adresa postala: str. Unirii, nr. 147 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200330 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Lucrari , Tel. +40 351403357 , In atentia: Eugenia Albeanu , Fax: +40 251594837

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Sucursala Electrocentrale Craiova SA

Adresa postala: Registratura SE Craiova, etaj 6, str. Unirii, nr. 147 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200330 , Romania

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

societate comerciala

Activitate (activitati)

– Electricitate

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Curatire schimbatoare de caldura PAR 1 si PAR 2 bloc 2 – Uzina Craiova

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii

14 – Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor

Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Uzina Craiova, str. Bariera Valcii, nr. 195, localitatea Craiova, jud. Dolj

Codul NUTS: RO411 – Dolj

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor de curatire a suprafetelor de schimb de caldura din componenta preincalzitoarelor de aer rotative, de tip Ljungstrom, aferente cazanului nr. 2 de 525 t/h din cadrul Uzinei Craiova

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

90912000-3 – Servicii de curatare prin insuflare a structurilor tubulare (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Se va curata umplutura a doua preincalzitoare de aer rotative PR 27,5/2000, de tip Ljungstron, aferente cazanului energetic nr. 2, din cadrul Uzinei Craiova

Valoarea estimata fara TVA: 47,878.12 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

2 zile incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Valoarea garantiei este de 950 lei. Perioada de valabilitate: cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echiv. leu/euro (curs BNR) pentru o GP depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a GP care va fi acceptata: 1)virament bancar in cont RO08BRDE170SV50281981700 deschis la BRD-Sucursala Craiova 2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau b)Neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate 3) Ordin de Plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.cont RO 08BRDE170SV50281981700 deschis la BRD-Sucursala Craiova 4)Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante; Nota:Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor Garantia de participare se va regasi in afara plicului exterior, alaturi de scrisoarea de inaintare. Dupa caz, se vor prezenta si documente care confirma ca ofertantul este incadrat conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii pentru a beneficia de reducerea garantiei de participare. Nota: In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia depusa de un ofertant participant, autoritatea contractanta va retine contestatarului o parte din garantia de participare conform art. 278^1 alin a) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare . 10% din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de prestator la Serviciul Achizitii Lucrari al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractante b) Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale. In acest caz executantul are obligatia, in termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului conform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri proprii ale SC Complexul Energetic Oltenia SA – Sucursala Electrocentrale Craiova

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Aceasta va trebui prezentata si de subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul. Prezentare Formular 5 „in original”;

II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Aceasta va trebui prezentata si de subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul. Prezentare Formular 6 „in original”;

Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.

III.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG34/2006. Aceasta va trebui prezentata de subcontractant /tertul sustinator, daca este cazul, Prezentare Formular 7 „in original”. Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere ?n cadrul autoritatii contractante si anume:

Constantin Balasoiu – Director

Veronica Nica – Director Economic

Tudor Viorel – Director Tehnic

Vergil Soare – Director Adj Comercial

Contantin Hoanca – Director Uzina Craiova

Sef Serviciu Achizitii Lucrari – Diana Cucu

IV.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare Formular 8, „in original”

V.Certificat de participare cu oferta independenta, prezentare Formular 9 „in original”;

VI.Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, Prezentare Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, scadente ?n luna anterioara celei ?n care se depune oferta (prezentare formulare tip in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul)

VII.Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator Prezentare Formular 14 „in original”

*) In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul A), acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.

**) In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul/candidatul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.

***) Autoritatea Contractanta are dreptul de a descalifica operatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul sau din municipiul Bucuresti, unde isi au sediul – Document emis de Oficiul National al Registrului Comertului astfel incat la data limita de depunere a ofertelor informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale. Din acest document va trebui sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.

Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC

(Prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul)

Obs. In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata

II. Pentru persoane fizice/juridice straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (prezentare document in copie lizibila certificata conform cu originalul)

Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani . Completare Formular nr.10 (pt. echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/euro comunicat de BNR.

Modalitatea de indeplinire

Prezentare Formular 10- Fisa de informatii generale, in original ( pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/euro comunicat de BNR).

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Lista principalelor servicii prestate similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari-prezentarea a cel putin unul, maxim trei documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de minim 23.000 lei.

Modalitatea de indeplinire

Prezentare: – Formular 11, in original – documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de minim 23.000 lei, copie lizibila certificata conform cu originalul

Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului

Modalitatea de indeplinire

Prezentare Formular 12, in original

Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze precum si datele de recunoastere ale acestuia

Modalitatea de indeplinire

Prezentare Formularul 13 in original

Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului

Modalitatea de indeplinire

Prezentare declaratie pe proprie raspundere, in original

Prezentare documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicabil fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).

Modalitatea de indeplinire

Copie lizibila certificata conform cu originalul

III.2.4) Contracte rezervate

Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare. Durata rundei electronice: 1 zi lucratoare Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare sunt pretul/valoarea noua Nu se utilizeaza pasul de licitare. Licitatia electronica va ?ncepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti ?nscrisi la licitatia electronica si nu pot vedea cea mai buna oferta. Pentru a participa la faza finala, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. In cazul in care, doua sau mai multe oferte CLASATE PE LOCUL 1 (dupa faza de licitatie electronica) contin, in cadrul propunerii financiare preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit preturi egale o noua propunere financiara, in plic inchis, care va fi depusa la registratura autoritatii contractante din Craiova, str. Unirii nr. 147, jud. Dolj, etaj VI, la data si ora indicate in solicitare.

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2013 14:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

09.04.2013 13:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 09.04.2013 14:00

Locul: Sediul SE Craiova, str. Unirii, nr. 147, Craiova, etaj 3, Sala de Licitatii

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

•Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP. •Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul A), insotit de : – Declaratie privind calitatea de participant la procedura – formular 8 – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – formular 9 – Fisa de informatii generale – formular 10 – Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator – Formular 14 •Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia conform Formularului A are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. •Ofertantii vor prezenta o declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator -Formular B. Documentul va fi prezentat in original.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

5zile ?ncepand cu ziua urmat.luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al AC pe care acesta ?l considera nelegal.Termenele de exerc.a caii de atac sunt cele prevaz.la art.256^2 alin.b) din OUG nr.34/2006

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Serviciul Juridic al SC CEO SA -Sucursala Electrocentrale Craiova SA

Adresa postala: str. Unirii, nr. 147 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200330 , Romania , Tel. +40 351403300 , Email: cen@cencraiova.ro , Fax: +40 251418466

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

19.03.2013 10:05

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*