Companie aflata in elita industriei de curatenie din Romania, Hako a decis ca anul acesta sa treaca din pozitia de vizitator, in cea de expozant. Ce anume a determinat conducerea sa ia decizia participarii si cum vrea Hako sa-si surprinda clientii la Cleaning Show 2013, aflati din interviul pe care Andrei Constantin, Coordonator Vanzari/Sales&Service HAKO, l-a acordat organizatorilor.

1. Cleaning Show: Dupa ce ati vizitat si ati analizat expoziţia de-a lungul mai multor editii, anul acesta v-ati alaturat numelor care vin la intalnirea anuala a industriei. Ce a cantarit cel mai mult in luarea acestei hotarari?

HAKOHotararea de a participa (aceasta editie reprezentand cea de-a 2-a participare a noastra!) la editia din acest an am luat-o, in primul rand, din dorinta de a fi prezenti la acest “eveniment in domeniu” dar si cu increderea ca exact acesta reprezinta cel mai mare eveniment de acest gen din Romania si speram ca pe viitor, el sa capete o si mai mare amploare si sa reprezinte o adevarata atractie pentru clienti. Noi, ca unic reprezentant in Romania ai producatorului HAKO, vrem ca imaginea companiei sa fie prezenta la cea mai importanta expozitie, de acest gen, de pe teritoriul Romaniei.

Hako Romania la Cleaning Show 2013

Hako Romania la Cleaning Show 2013

2. Cleaning Show: Hako este un brand german recunoscut in Europa pentru calitate si eficienta. Cu ce va veti surprinde publicul la Cleaning Show 2013? Care considerati ca va fi vedeta standului?

HAKO“Vedeta” de anul acesta va fi o masina de curatenie “combinata” care are, pentru spalare si uscarea pardoselilor, o latime de curatare sporita la 126 cm, fiind ,in acelasi timp, prevazuta si cu un dispozitiv prematurator.

Tot ca o “noutate la targul din Romania, de anul acesta” dorim a prezenta vizitatorilor si o gama de masini pentru curatenie si intretinere stradala, masini “all seasons” ale caror accesorii permit utilizarea lor intr-o multitudine de scopuri si pentru o “gama larga” de utilizatori. Tot ca ca noutate Hako, vom prezenta noul model CITYMASTER 1250C.

3. Cleaning Show: Cum reuseste compania sa faca fata greutatilor din piata si sa se mentina astfel in topul furnizorilor de echipamente din Romania?

HAKO: Reusim pentru ca ne-am propus sa reusim! Iar cand ne propunem, facem totul pentru a reusi! Aceasta este deviza noastra. In plus, “greutatile pietei sunt greutatile tuturor celor care muncesc in aceasta piata deci, solutiile trebuiesc gasite impreuna cu clientii nostri si pentru ei”! Echipa Hako este o echipa de profesionisti, o echipa cu experienta (putem spune chiar “majora”, avand in vedere ca anul trecut compania noastra a implinit 18 ani de activitate!). Nu gresesc spunand ca , in acesti ultimi ani (aproximativ 5 de criza economica) ne-am “reinventat”. Am invatat sa ne “pliem“ pe cerintele pietei, sa raspundem chiar “inainte de a fi intrebati”(intuind intrebarile clientilor nostri); sa diversificam servicille oferite si, mai departe, sa oferim produse si servicii “personalizate”! Greutatile pietei te fac sa muncesti mai mult pentru a reusi lucruri mai dificile. Important este sa reusesti si sa nu te dai batut !

Noi credem ca doar fiind foarte aproape de clienti, cunoscandu-le problemele si incercand sa venim in ajutorul lor, putem trece impreuna prin aceasta perioada dificila prin care trece Romania.

Vrei sa fii parte a spectacolului de curatenie profesionala? REZERVA-TI LOCUL ACUM, contactand directorul de proiect, la adresa de e-mailcleaningshow@euroexpo.ro

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*