Domenii

Servicii de curatare a birourilor (CPV: 90919200)

Detalii

Organizator: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ALBA

Localizare: Romania (Alba)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 15-04-2013 (18 zile ramase)

Termen limita: 12-04-2013

Data aparitiei: 28-03-2013

Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ALBA
Numar invitatie: 344516 / 28.03.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie la sediile D.G.F.P. Alba
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA 

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ALBA
Cod fiscal: 4331554, Adresa: str.Primaverii nr.10, Alba Iulia, Telefon: 0258-813575, Fax: 0258-818906
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.Primaverii nr.10, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510110, telefon:+40 258810107-345, fax:+40 258818906, persoana de contact:ANGELA TONCEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Alba Iulia, str.Primaverii nr.10, et.III. Compartiment Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI 

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii de curatenie la sediile D.G.F.P. Alba
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Prestarea serviciilor de curatenie la sediile DGFP din Alba Iulia, Aiud, Cimpeni, Cugir, Sebes, Zlatna
II.1.6) CPV: 90919200-4 – Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII 

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de : 2000 lei. Pentru situatiile in care garantia de participare se va depune in alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei in SEAP, la cursul afisat de BNR ca valabil pentru data respectiva. Mod de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documantatie de atribuire b) ordin de plata/fila cec, in cont DGFP Alba: RO94TREZ0025005XXX000135, deschis la Trezoreria Alba Iulia. Codul fiscal: 4331554 cu confirmarea tranzactiei de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor c) plata cu numerar la casieria institutiei, de luni pana joi orele: 8 – 15, vinerea: 8-13. Se va prezenta chitanta aferenta. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Din garantia de participare se va retine constatatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederile art.278^1 don OUG nr.24/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens conform Anexei 1 din Lege) garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Eligibilitatea – prezentare Formular 4.,semnat , datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului B. Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 – prezentare Formular 5.,semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului insotit de: – Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, fata de bugetul de stat (se admite exceptia prevazuta la art. 112 alin. (3) din O.G. nr. 92 / 2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv cazul certificatelor de atestare fiscala emise in primele 5 zile lucratoare ale lunii), si – Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul local. Documentele se vor depune in: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compesarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre tertul sustinator, sau in caz de asociere de fiecare asociat. C. Calitatea de participant la procedura – prezentare Formular 2.,semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului D. Participare la licitatie cu oferta independenta – prezentare Formular 3.,semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului E. Neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta – prezentare Formular 6.,semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Iacob Maria -Director executiv, Turta Petru- Director executiv adjunct, Ignea Rodica-Trezorier sef, Toncean Angela -sef birou financiar contabilitate investitii si buget propriu, Paclisan Nicolae-sef birou juridic, Lupulescu Mihaela -consilier juridic, Constantinescu Iudita-consilier superior Comp.achizitii publice, , Sicoe Virgil -consilier superior Compartiment autorizari si gestiunea cazierului fiscal, Jurca Andreia -consilier superior Birou solutionarea contestatii, Rusu Gheorghe – inspector principal Birou executare silita, Hategan Dragos -sef serviciu Administrativ arhiva gestiune formulare. Acest formular trebuie completat atat de ofertant, cat si de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustina Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte:- denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;- codul unic de inregistrare;- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;- domeniul de activitate principal;- domeniile de activitate secundare;- situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);- administratorul/asociatii/imputernicitul operatorului economic.Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reala/actuala la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. Autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel), printr-o solicitare adresata ulterior. Persoane juridice/fizice straine:Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartanenta din punct de vedere profesional. Documentul se va prezenta anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe domeniu de activitate care vizeaza activitatea din cel mult ultimii ani: 2010, 2011, 2012 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea cel putin a unui certificat/document in care sa se confirme prestarea serviciilor.,Declaratie pe propria raspundere referitoare la asigurarea tehnica propusa pentru prestarea serviciilor, in vederea asigurarii calitatii. Certificat ISO 9001:2008, cu audit de supraveghere valabil pentru anul in curs, sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA 

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 13:05

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*