In perioada 9 – 12 aprilie, s-a desfasurat in Bucuresti, in centrul expozitional Romexpo, cea mai importanta expozitie dedicata industriei de curatenie din Romania, Cleaning Show. Organizat de Euroexpo Trade Fairs in parteneriat cu Romexpo, targul de curatenie a reunit importanti jucatori din industria de curatenie, printre care amintesc Hako, reprezentata prin Sala Impex, Fiorentini prin Dutescu Profesional Cleaning, Allegrini, Lavor si TTS prin Cleaning Logistic, Bona Romania, Ghibli, Levi sau Clover prin Ber’s Cleaning, Vermop, Numatic, Buzil prin Pro Curatenie, Nilco, Cleanfix, si Kiehl Group reprezentata prin Natur Air, Building Support Services, Fabi Total Grup sau Karcher Romania si multi altii. Am avut placerea sa intalnesc si nume reprezentative din partea firmelor mama, persoane precum domnul Hans Heinrich din partea Lehmann Cleaning Systems, Domnul Angelo Loro, export manager la TTS Italia sau domnul Alessandro Fiorentini, manager al companiei Fiorentini Italia.

Expozitia de anul acesta a adus un aer nou, prin seminariile si activitatile organizate in cadrul evenimentului, astfel ca la finalul celor patru zile, pot spune ca show-ul a fost unul reusit si bine organizat. De la primul eveniment, Cleaning Show din anul 2010, expozitia a evoluat mult din punct de vedere al organizarii, s-a simtit promovarea targetata catre publicul tinta, organizatorii axandu-se, in principal pe promovarea directa a evenimentului catre firmele implicate in industria de curatenie din Romania si alte industrii (horeca, alimentatie, industrie etc).

M-au impresionat in mod deosebit, masina Fiorentini Ecosmile, o masina de spalat pavimente cu om la bord, foarte usor de manevrat si autonomie de 5 ore. De asemenea, mi-a placut aspiratorul NILCO S20 EcoPower, foarte silentios si in acelasi timp puternic (produs prezentat la Cleaning Show), echipamentul de spalat geamuri la inaltime Qleen, un echipament extraordinar care spala geamurile pana la 40 de metri inaltime. Standul Hako a fost cel mai “valoros”, daca tinem cont de valoarea masinilor de curatenie expuse, managerul companiei Sala Impex, domnul Massimo Sala spunand ca la acest eveniment a prezentat cele mai noi masini de la Hako, printre care si Hako Citymaster 1250 cea mai scumpa masina de la Cleaning Show. Ca in fiecare an, standul companiei Karcher a aratat impecabil, bine organizat, fiind prezentate cele mai noi produse.

Felicit echipa Building Support Services pentru implicarea in toate activitatiile desfasurate anul acesta la Cleaning Show, prezentariile de la demo area sau cele din zona exterioara.

Concursul Impecabilii din acest an a fost unul extrem de disputat, toate cele patru echipe (Building Support Services, Noc Clean, Clean Expert Activ si Galimex) au dat dovada de profesionalism si au “luptat” pana la final, cu aceeasi pasiune si daruire. In acest an, premiile oferite au fost din partea Dutescu Profesional Cleaning (maturatoare mecanica), Cleaning Logistic (un aspirator de praf Whisper si un set de detergenti super concentrati pentru pardoseala normala si lucioasa), un carucior inovator Piko oferit de Ber’s New Solutions, doua Bona Spray Mop si doua USB Memory Stick Bona Traffic HD, oferite de Bona Romania.  Titlul a mers pentru a doua oara consecutiv la echipa BSS – Building Support Services, ai caror angajati au reusit sa imbine cu succes rapiditatea si eficienta in curatarea suprafetelor murdare. Locul II i-a revenit companiei NOC Clean, in timp ce pe III s-au clasat cei de la Galimex. Juriul, format din aceiasi specialisti ca la Innovation Corner, a analizat atent toate evolutiile din concurs si, in baza unor criterii clare, a desemnat marele castigator.

“Va multumim pentru invitatia de participare la Cleaning Show 2013 si ne bucuram ca am fost alaturi de dumneavoastra pentru a treia oara consecutiv. Consideram ca manifestarea din acest an a fost superioara celei din 2012, cu referire mai ales la locatia expozitiei si la numarul de vizitatori, care ni s-a parut a fi semnificativ mai mare decat cel din 2012”, a declarat Lucian Anghel, director general BSS.

In “Inovation Corner”, organizat in premiera la Cleaning Show, au fost prezentate unele dintre cele mai revolutionare  echipamente de igiena si curatenie. Astfel, premiul publicului a mers catre echipa Ber’s Cleaning Solutions, care a prezentat un echipament pentru curatarea geamurilor la inaltime Qleen de la Lehmann. Juriul a desemnat insa alti castigatori, asadar premiile pentru cele mai revolutionare echipamente au fost castigate de catre Dyson Airblade Tap (GBR Auto International) si sistemul de mop MAG de la Vermop (Pro Curatenie), cel din urma castigand si la ISSA INTERCLEAN premiul inovatiei in curatenie. Trebuie sa mentionez faptul ca din juriul concursului “Impecabilii” si pentru decernarea premiilor “Innovation Corner”, au facut parte domnii: Cristian Vasiliu, Director General Asociatia Romana de Facility Management – ROFMA – presedinte juriu, Sorin Mirancea  Specialist de Proiect in cadrul Romtelecom, Cristian Isaincu BSC Sector Leader Diversey Romania, Dipl. Eng. Mircea Dobre – Department Manager Facility Services in cadrul OMV Petrom S.A., Mihai Ionita – Head of Logistics la Intact Media Group si Catalin Trifu – sef Birou Pavilioane, Romexpo.

„Am participat pentru prima data la Cleaning Show si am fost placut impresionati de organizare, totul a functionat asa cum ne-am dorit. Ne-am bucurat sa contactam si sa fim contactati de un numar multumitor de vizitatori si alte companii de interes. Cu siguranta vom participa si la alte editii!”, a declarat Dragos Fratila, Managing Partner GBR Auto International.

“Vreau sa salut decizia organizatorilor de a pune in practica la Cleaning Show un Innovation Corner. Conceptul ne-a permis sa prezentam echipamentul Mag de la Vermop care a si castigat unul dintre cele doua premii oferite de juriul specialist. As vrea sa adaug in plus ca aceasta editie a fost superioara editiilor trecute. Ne-am dori ca toti importatorii, distribuitorii si firmele prestatoare de servicii sa participe la Cleaning Show, pentru ca este un eveniment care evolueaza de la an la an. Mai mult decat atat, contribuie la educarea pietei, apropiindu-ne astfel din ce in ce mai mult de Vest”, a declarat Alexandru BODILCA, Brand Manager PRO-CURATENIE Distribution and Services.

Trofeul publicului a fost castigat de Qleen, un sistem puternic pentru curatarea geamurilor la inaltime, pe baza de apa demineralizata, prezentat in premiera in Romania, de firma Ber’s New Solutions. “Editia din acest an a Cleaning Show a fost excelenta din punct de vedere organizatoric. Cred ca standul nostru a avut cei mai multi vizitatori si dorim sa le multumim pentru ca au votat Qleen ca fiind Echipamentul Anului 2013”, a declarat Radu Neagu, director general BER’S NEW SOLUTIONS.

Anul acesta, toata atentia s-a indreptat catre zona demo, unde expozantii si-au prezentat produsele pe diferite suprafete, curatand urme aproape imposibile… au fost incercari, au fost si dispute, dar, intr-un final, important este ca suprafetele au fost curatate. Pe rand sau in acelasi timp, reprezentantii firmelor All for Cleaning, Pro Curatenie, Cleaning Logistic, Building Support Services, Bers Cleaning, Bona Romania, Frank si altii, au demonstrat ca produsele lor pot curata fara probleme, urme de marker, ceara, ipsos, oja, ruj sau chiar ciment. Trebuie sa mentionez ca tot acest “dezastru” a fost creat de simpaticul domn Napoleon Combei, din partea companiei Noc Clean.

De asemenea, Cleaning Show a gazduit si mai multe seminarii pe teme de interes pentru industria de curatenie, dar si o masa rotunda organizata de Asociatia Romana de Facility Management – ROFMA, cu tema ”Evaluarea calitatii serviciilor in piata de facility management din Romania”. “A devenit o traditie ca Asociatia Romana de Facility Management – ROFMA, sa fie partener al CLEANING SHOW. Noutatea pe care acest parteneriat de succes a adus-o la editia din acest an a fost organizarea in targ a unei mese rotunde pe tema evaluarii calitatii serviciilor pe piata de facility management din România, la care au participat circa 40 de specialisti, furnizori de servicii, sau beneficiari. Evenimentul a sporit oportunitatile de promovare a expozantilor la CLEANING SHOW 2013, precum si numarul contactelor de afaceri realizate în târg”, a afirmat Cristian Vasiliu, director general Asociatia Romana de Facility Management – ROFMA.

Evenimentul s-a incheiat cu un moment special, fiind decernate premii din partea organizatoriilor Cleaning Logistic – “cel mai frumos stand”, Ber’s New Solutions – “cel mai dinamic stand”,  Sala Impex – “pentru pionieratul in industria de curatenie” Dutescu Profesional Cleaning – “pentru o participare sustinuta si pentru importanta acordata targurilor ca instrument de marketing” Karcher – “pentru o participare sustinuta si pentru importanta acordata targurilor ca instrument de marketing”, ROFMA – “pentru sustinerea evenimentului” si spre bucuria mea, infocuratenie.ro a primit premiul de “Cel mai activ partener media”, ceea ce ne dorim sa ramanem si pe viitor. A fost un moment placut, primit cu aplauze atat din partea expozantiilor, cat si din partea vizitatoriilor.

Astfel de evenimente sunt bine venite, oferind posibilitatea de promovare a ultimelor sisteme si solutii de curatenie. Evenimentul de anul acesta s-a dovedit a fi cu adevarat locul de intalnire pentru profesionistii curateniei, fiind un loc excelent pentru a dezvolta noi parteneriate si pentru a mentine contactul direct cu actualii clienti.

Asadar, acesta a fost Cleaning Show 2013 prin ochii mei, pe scurt un eveniment reusit care poate mai mult in conditiile in care de la an la an brandul Cleaning Show devine unul solid si apreciat in randul profesionistilor. Felicit atat organizatorii, cat si expozantii pentru prestatiile lor din cadrul evenimentului si le doresc mult success in anul 2013.

Cu respect,

Marius Lucaci – Project Manager InfoCuratenie.ro

O parere proprie si personala despre Cleaning Show 2013

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*