Domenii

Servicii de curatenie si igienizare (CPV: 90900000)

Detalii

Organizator: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE MARAMURES

Localizare: Romania (Maramures)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 11-03-2013 (14 zile ramase)

Termen limita: 11-03-2013

Data aparitiei: 25-02-2013

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE MARAMURES

Numar invitatie: 343101 / 25.02.2013

Denumire contract: Prestari servicii de curatenie

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE MARAMURES

Cod fiscal: 3695204, Adresa: ALEEA SERELOR NR.2A, Baia Mare, Telefon: +40 262205182/+40 262205150, Fax: +40 262205152

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

ALEEA SERELOR NR.2A, Baia Mare, Romania, cod postal: 430233, telefon:+40 262205182/+40 262205150, fax:+40 262205152, persoana de contact:BOGDANA ELENA POP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Baia Mare str. Aleea Serelor nr. 2A , Maramures

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Prestari servicii de curatenie

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Prestari servicii de curatenie in sediul DGFP MM si unitatile subordonate Valoarea minima de 70.965 lei aferenta perioadei 01.03.2013-31.12.2013 reprezinta valoarea estimata la care se va raporta si evalua oferttele, iar valoarea de 99351 lei reprezinta valoarea maxima care include si eventualele suplimentari respectiv periada 01.01.2014-30.04.2014 Optiuni: se va suplimenta conf art 6 HG 925/2006

II.1.6) CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 70,965 – 99,351 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare se va constitui in cuantum de 204 lei./lot1, 154lei/lot2, 95 lei/lot3, 95 lei/lot4,95 lei/lot5, 95lei/lot6, 167/lot7, 184 lei/lot8, 161 lei/lot9, 164 lei/lot 10 Perioada de valabilitate a garantiei de participare este: 60 de zile de la data limita de depunerii ofertelor. I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare. In vederea reducerii garantiei de participare la 50% din valoare, se vor prezenta dovezile privind calitatea de I.M.M.: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa 2 din Ordonanta nr. 27/2006 ) Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie. In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Garantia de participare se va constitui in lei sau valuta ( curs BNR la data publicarii Invitatiei de participare…….) in cazul in care garantia va fi costituita in valuta.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta obligatorie: – Declaratie privind eligibilitatea – formular A Cerinta obligatorie: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181, OUG 34/2006 -formular B -Declaratie privind participarea cu oferta independenta, potrivit Ordinului 314/20.10.2010- se solicita pentru a se certifica faprul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta formular C -Declaratie privind inexistenta conflictului de interese- se solicita pentru a se vedea daca ofertantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si /sau actionari ori asociati persoane sot/sotie, ruda sau afin panala gradul al patrulea inclusiv sau se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persone ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante formular D Din cadrul DGFP MM Director executuv POPA IOAN, ,birou contabilitate Dragomir Carmen, Birou juridic Iosip Gina – -Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale care sa ateste ca societatea comerciala nu inregistreaza debite la bugetul local la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele. -Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat – formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de catre autoritatile competente din tara din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele. NOTA: certificatele fiscale vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie „conform cu originalul” -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie teritoriala (locala) cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare ( faliment sau ca societatea se afla in incapacitate de plata). NOTA: certificatul constatator se prezinta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. si trebuie sa cuprinda informatii reale/ actuale la data limita de depunerii ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie „conform cu originalul”

Capacitatea economica si financiara

Descriere: INFORMATII GENERALE din care sa rezulte.cifra de afaceri pe domeniu de activitate care vizeaza activitatea din cel mult ultimii ani 2010,2011,2012 conform formularului atasat Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani,continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.–prezentarea a cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau a maxim 2 documente /contracte /procese verbale de receptie care sa confirme prestarea serviciilor la valoarea de( lot1–10240 lei, lot 2–7700 lei lot 3–4777.5lei, lot4–4777.5lei lot5 –4777.5 lei,lot 6 –4777.5 lei lot 7 –8382.5lei, lot8 –9222.5 lei, lot 9 –8085lei, lot 10– 8225lei)perioada si locul prestarii si in care se precizeaza daca au fost efectuate serviciile in conformitate cu normele profesionale Experienta similara Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: –

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.05.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 13:42

Detalii lot

Numar lot: 1

Denumire lot: DGFP MM -AF Baia Mare str. Aleea serelor 2A

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

Valoare estimata: 10,240 – 14,336 RON

Descriere: prestari servicii curatenie sediul DGFP MM parter suprafatade 1170 mp

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 204.00 RON.

Numar lot: 10

Denumire lot: DGFP MM -AF Sighet

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

Valoare estimata: 8,225 – 11,515 RON

Descriere: prestari servicii curatenie AF Sighet

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 164.00 RON.

Numar lot: 2

Denumire lot: DGFP MM -Trezoreria Baia Mare

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

Valoare estimata: 7,700 – 10,780 RON

Descriere: prestari servicii curatenie sediul DGFP MM etaj 1 suprafata de 880 mp

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 154.00 RON.

Numar lot: 3

Denumire lot: DGFP MM -AVS etaj III

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

Valoare estimata: 4,777.5 – 6,688.5 RON

Descriere: prestari servicii curatenie sediul DGFP MM etaj 3 suprafata de 546 mp

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 95.00 RON.

Numar lot: 4

Denumire lot: DGFP MM -Trezoreria judeteana

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

Valoare estimata: 4,777.5 – 6,688.5 RON

Descriere: prestari servicii curatenie sediul DGFP MM etaj 4 suprafata de 546 mp

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 95.00 RON.

Numar lot: 5

Denumire lot: DGFP MM -ETAJ V

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

Valoare estimata: 4,777.5 – 6,688.5 RON

Descriere: prestari servicii curatenie sediul DGFP MM etaj 5 suprafata de 546 mp

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 95.00 RON.

Numar lot: 6

Denumire lot: DGFP MM -ETAJ VI

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

Valoare estimata: 4,777.5 – 6,688.5 RON

Descriere: prestari servicii curatenie sediul DGFP MM etaj 6 suprafata de 546 mp

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 95.00 RON.

Numar lot: 7

Denumire lot: DGFP MM -AF TG LAPUS

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

Valoare estimata: 8,382.5 – 11,735.5 RON

Descriere: prestari servicii curatenie AF TG LAPUS

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 167.00 RON.

Numar lot: 8

Denumire lot: DGFP MM -AF Viseu de Sus

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

Valoare estimata: 9,222.5 – 12,911.5 RON

Descriere: prestari servicii curatenie AF VIseu de Sus

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 184.00 RON.

 Numar lot: 9

Denumire lot: DGFP MM -AF Somcuta

Stare curenta: In Desfasurare

Cod CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

Valoare estimata: 8,085 – 11,319 RON

Descriere: prestari servicii curatenie AF Somcuta

Informatii suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 161.00 RON.

2 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*