Domenii

Servicii de curatenie (CPV: 90910000)

Servicii privind deseurile menajere si deseurile (CPV: 90500000)

Detalii

Organizator: INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 13-05-2013 (68 zile ramase)

Termen limita: 18-04-2013

Data aparitiei: 06-03-2013

Anunt de participare numarul 142350/06.03.2013

Detalii procedura

Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII

Numar anunt: 142350 / 06.03.2013

Denumire contract: Servicii de curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice.

Stare procedura: In desfasurare

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII

Adresa postala: str.Apolodor nr.17 Sector 5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050741 , Romania , Punct(e) de contact: CORINA SERBAN , Tel. +40 213181700 , Email: corina.serban@isc-web.ro , Fax: +40 213181719 , Adresa internet (URL): www.isc-web.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

– Constructii si amenajari teritoriale

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Servicii de curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice.

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii

14 – Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor

Locul principal de prestare: Sediile ISC – Conform anexei la CS

Codul NUTS: RO321 – Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica

Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Acord-cadru cu un singur agent economic

Durata acordului-cadru: 48 luni

Valoarea estimata fara TVA: intre 2,875,215.36 si 3,553,814.88 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cs1 semnare-31.12.2013 val.min.-419.302,24 lei f.TVA,val.max.-518.264,67 lei f.TVA;cs2:01.01.-31.12.2014 val.min.-718.803,84 lei f.TVA,val.max.-888.453,72 lei f.TVA; cs3:01.01.-31.12.2015 val.min.-718.803,84 lei f.TVA,val.max.-888.453,72 lei f.TVA; cs4:01.01.-31.12.2016 val.min.-718.803,84 lei f.TVA,val.max.-888.453,72 lei f.TVA;cs5:01.01.-31.05.2017 val.min.- 299.501,60,val.max.- 370.189,05 lei

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Asigurarea serviciilor de curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor pentru sediile Inspectoratului de Stat in Constructii pentru o perioada de 48 de luni

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)

90500000-2 – Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.1.8) Impartire in loturi

Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Avand in vedere faptul ca obiectul acordului-cadru se refera la servicii de curatenie si colectare selectiva a deseurilor, cantitatile minime si maxime sunt exprimate in mp – curatenie, respectiv luni – colectare selectiva, astfel:

Cel mai mic contract subsecvent: suprafata minima, respectiv 26.318,33 mp pentru 5 luni si colectarea selectiva aferenta pentru 5 luni

Cel mai mare contract subsecvent: suprafata maxima, respectiv 32.744,46 mp pentru 12 luni si colectarea selectiva aferenta pentru 12 luni

Cantitati minime si maxime ale acordului-cadru: suprafata minima pentru 48 de luni, respectiv 26.318,33 mp si serviciile de colectare selectiva aferente pentru 48 de luni si suprafata maxima pentru 48 de luni, respectiv 32.744,46 mp si serviciile de colectare selectiva aferente pentru 48 de luni.

Valoarea estimata fara TVA: intre 2,875,215.36 si 3,553,814.88 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

48 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Cuantum:40.000 lei.Pt. operatorii economici care constituie GP in euro/alta valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv, cu posibilitate de prelungire la solicitarea I.S.C. Modalitate de constituire:cf.prev.art .86, alin.(1) din HG 925/2006, cu modif.si complet.ult.Pt. GP bancara in favoarea AC se recomanda utilizarea Form.nr. 21. Dovada constituirii GP:Ofertantii au obligatia de a prezenta documentul privind constituirea GP in original la sediul autoritatii contractante din str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice, etj.5, camera 18, in programul normal de lucru al personalului I.S.C. si in orice caz, anterior termenului limita de depunere a ofertelor publicat in SEAP, precum si scanata, electronic, odata cu depunerea ofertei; In vederea consemnarii datei si orei de depunere a GP aceasta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare, intocmita in 2 ex. (vz. Sectiunea IV). Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, vor anexa si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Form.23.1 si Form.23.2), in original. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantie bancara/OP va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Neprezentarea GP conduce la respingerea ofertei.AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. AC are dreptul de a retine GP, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin(1) din H.G.nr.925/2006 precum si art.278 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantum: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, in oricare din formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Buget de stat. Plata se va efectua prin ordin de plata in perioada 24-31 a lunii, numai in conturi deschise la trezorerie.

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr.1:Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea IV, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, declaratia va fi depusa de toti membrii asocierii. Acesta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.

Cerinta nr.2:Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea IV privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, declaratia va fi depusa de toti membrii asocierii. Declaratia privind prevederile art. 181 lit.a), c)1 si d) din O.U.G. 34/2006, in original, va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.

Cerinta nr. 3: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”;b)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.

Pentru persoane juridice straine:

Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.

Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea IV privind prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, in original. Daca este cazul, declaratia va fi depusa atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 691 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire,sunt:

-dl. Petru Cost – Inspector General;

-dl. Ionut Cotarcea – Inspector General Adjunct;

-dl. Marian Bucur – Secretar General;

-dl. Adrian Morariu – Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;

-dl. Ioan-Sorin Malinescu – Director Directia Juridica si Resurse Umane;

-dna. Elena Ionescu – Sef Biroul Achizitii Publice;

-Corina-Nicoleta Serban – expert Biroul Achizitii Publice;

-Florina-Carmen Dobrescu – expert Biroul Achizitii Publice.

-Emil Grigore – Sef Serviciul Gestiune Parc Auto si Administrativ

-Gabriela Stoleriu – Sef Birou Administrativ

Totodata, se recomanda consultatea site-ului www.isc-web.ro in vederea obtinerii de informatii suplimentare privind structura organizatorica si organigrama institiei.

Cerinta nr. 5: Declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea IV, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.

Cerinta nr.6: Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei – Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competente in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, din care sa rezulte:

– adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.

– nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.

Atentie: Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.

Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.

In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.

Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de tertul/tertii sustinator/sustinatori.

Pentru persoane juridice/fizice straine:documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, in original. Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 1.700.000 lei.

Bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoarte de audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012) vizate si inregistrate de organele competente.

In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta poate prezenta alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia.

Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.

Daca este cazul: Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic / grupului de operatori economici, incheiat in forma autentica.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Prezentare Formularul nr. 6 – Fisa de informatii generale din Sectiunea IV, in original. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: ANUL CURS EURO 2010 4,2099 2011 4,2379 2012 4,4560 In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri, a garantiei de participare si de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formular 23.1 si Formular 23.2 din Sectiunea IV). In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM – urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Prezentare Bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoarte de audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012) vizate si inregistrate de organele competente, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta poate prezenta alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia. Prezentare Formular nr. 7 – Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici incheiat in forma autentica, in original.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.

Experienta similara. In vederea indeplinirii experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada prin prezentarea:

a) a cel putin a unui certificat / document / contract / proces-verbal de receptie contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, ca a prestat servicii cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv „Servicii de curatenie si colectare selectiva a deseurilor”, a caror valoare sa fie de cel putin 800.000 lei.

sau

b) a maxim doua certificate / documente / contracte / procese-verbale de receptie contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, ca a prestat servicii cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv servicii de curatenie si colectare selectiva a deseurilor a caror valoare cumulata sa fie cel putin 800.000 lei.

Declaratie continand informatii privind dotarile specifice necesare (utilajele, echipamentele, etc.) pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.

Daca este cazul, angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic / grupului de operatori economici, in forma autentica.

Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului.

Ofertantul trebuie sa asigure pentru indeplinirea in bune conditii a acordului – cadru, cel putin doua persoane care vor fi raspunzatoare de indeplinirea acestuia.

Pentru persoanele desemnate in Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, se vor prezenta CV-urile si declaratiile de disponibilitate ale acestora.

Declaratia cu privire la intentia de a subcontracta (Formular nr. 15 din Sectiunea IV), in original (daca este cazul)

Daca este cazul (in cazul in care se subcontracteaza), se va prezenta Formularul nr. 16 – Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completat de liderul Asocierii, in original.

Daca este cazul: Acord de asociere.

Daca este cazul: Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.

Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau certificari echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor.

Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.

Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca aceasta va primi certificarea.

In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o indeplineste.

Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.

Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu.

Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca aceasta va primi certificarea.

In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o indeplineste.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Prezentare Formular nr. 8 – Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in original. Prezentare Formular nr. 9 – Experienta similara din Sectiunea IV, in original si anexare certificat/document/contract/proces-verbal de receptie contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Prezentare Formular nr. 10 – Declaratie privind dotarile specifice necesare (utilajele, echipamentele, etc.). Prezentare Formular nr. 11 – Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului de operatori economic in forma autentica, in original. Prezentare Formular nr. 12 – Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, in original Prezentare Formular nr. 13 – CV si Formularul nr. 14 – Declaratia de disponibilitate, in original. Prezentare Formular nr. 15, in original(daca este cazul) Prezentare Formularul nr. 16 – Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completat de liderul Asocierii, in original. Prezentare Acord de asociere. Prezentare declaratie privind legalizarea asocierii. Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” Prezentare certificat ISO 14001 sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”

III.2.4) Contracte rezervate

Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2013 16:30

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

18.04.2013 16:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 13.05.2013 18:00

Locul: In SEAP

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Membrii comisiei de evaluare.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Fonduri bugetare

VI.3) Alte informatii

In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Directia Juridica si Resurse Umane

Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, sector 5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050741 , Romania , Tel. +4 0213181713 , Fax: +4 0213181719 , Adresa internet (URL): www.isc-web.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

04.03.2013 13:40

Detalii licitatie deschisa in desfasurare

Autoritate contractanta

INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII

Cod de identificare fiscala: 14234699

Adresa: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti

Telefon: +40 213181700 / 0213181717

Fax: +40 213181717

Informatii generale

Denumire AC: INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII

Numar anunt: 142350 / 06.03.2013

Denumire contract: [OP0007047] Servicii de curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice.

Stare curenta: In desfasurare – Depunere oferta

Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

Tip contract: Servicii

CPV: 90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)

90500000-2 – Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)

Valoare estimata totala: 3,553,814.88 RON (815,600.23 EUR)

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Data publicare: 06.03.2013 02:25

Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 16:00

Data limita de evaluare a ofertei: 13.05.2013 18:00

Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici

Descriere: Cerinta nr.1:Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea IV, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, declaratia va fi depusa de toti membrii asocierii. Acesta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta nr.2:Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea IV privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, declaratia va fi depusa de toti membrii asocierii. Declaratia privind prevederile art. 181 lit.a), c)1 si d) din O.U.G. 34/2006, in original, va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta nr. 3: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”;b)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea IV privind prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, in original. Daca este cazul, declaratia va fi depusa atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 691 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire,sunt: -dl. Petru Cost – Inspector General; -dl. Ionut Cotarcea – Inspector General Adjunct; -dl. Marian Bucur – Secretar General; -dl. Adrian Morariu – Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa; -dl. Ioan-Sorin Malinescu – Director Directia Juridica si Resurse Umane; -dna. Elena Ionescu – Sef Biroul Achizitii Publice; -Corina-Nicoleta Serban – expert Biroul Achizitii Publice; -Florina-Carmen Dobrescu – expert Biroul Achizitii Publice. -Emil Grigore – Sef Serviciul Gestiune Parc Auto si Administrativ -Gabriela Stoleriu – Sef Birou Administrativ Totodata, se recomanda consultatea site-ului www.isc-web.ro in vederea obtinerii de informatii suplimentare privind structura organizatorica si organigrama institiei. Cerinta nr. 5: Declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea IV, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti. Cerinta nr.6: Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei – Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competente in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, din care sa rezulte: – adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori. – nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Atentie: Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de tertul/tertii sustinator/sustinatori. Pentru persoane juridice/fizice straine:documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, in original. Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 1.700.000 lei. Bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoarte de audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012) vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta poate prezenta alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Daca este cazul: Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic / grupului de operatori economici, incheiat in forma autentica. Prezentare Formularul nr. 6 – Fisa de informatii generale din Sectiunea IV, in original. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: ANUL CURS EURO 2010 4,2099 2011 4,2379 2012 4,4560 In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri, a garantiei de participare si de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formular 23.1 si Formular 23.2 din Sectiunea IV). In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM – urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Prezentare Bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoarte de audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012) vizate si inregistrate de organele competente, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta poate prezenta alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia. Prezentare Formular nr. 7 – Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici incheiat in forma autentica, in original.

Capacitatea tehnica

Descriere: Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Experienta similara. In vederea indeplinirii experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada prin prezentarea: a) a cel putin a unui certificat / document / contract / proces-verbal de receptie contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, ca a prestat servicii cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv „Servicii de curatenie si colectare selectiva a deseurilor”, a caror valoare sa fie de cel putin 800.000 lei. sau b) a maxim doua certificate / documente / contracte / procese-verbale de receptie contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, ca a prestat servicii cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv servicii de curatenie si colectare selectiva a deseurilor a caror valoare cumulata sa fie cel putin 800.000 lei. Declaratie continand informatii privind dotarile specifice necesare (utilajele, echipamentele, etc.) pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Daca este cazul, angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic / grupului de operatori economici, in forma autentica. Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa asigure pentru indeplinirea in bune conditii a acordului – cadru, cel putin doua persoane care vor fi raspunzatoare de indeplinirea acestuia. Pentru persoanele desemnate in Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, se vor prezenta CV-urile si declaratiile de disponibilitate ale acestora. Declaratia cu privire la intentia de a subcontracta (Formular nr. 15 din Sectiunea IV), in original (daca este cazul) Daca este cazul (in cazul in care se subcontracteaza), se va prezenta Formularul nr. 16 – Declar Prezentare Formular nr. 8 – Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in original. Prezentare Formular nr. 9 – Experienta similara din Sectiunea IV, in original si anexare certificat/document/contract/proces-verbal de receptie contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Prezentare Formular nr. 10 – Declaratie privind dotarile specifice necesare (utilajele, echipamentele, etc.). Prezentare Formular nr. 11 – Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului de operatori economic in forma autentica, in original. Prezentare Formular nr. 12 – Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, in original Prezentare Formular nr. 13 – CV si Formularul nr. 14 – Declaratia de disponibilitate, in original. Prezentare Formular nr. 15, in original(daca este cazul) Prezentare Formularul nr. 16 – Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completat de liderul Asocierii, in original. Prezentare Acord de asociere. Prezentare declaratie privind legalizarea asocierii. Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” Prezentare certificat ISO 14001 sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*