Domenii

Servicii de curatenie (CPV: 90910000)

Detalii

Organizator: MINISTERUL APARARII – U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 16-04-2013 (11 zile ramase)

Termen limita: 16-04-2013

Data aparitiei: 05-04-2013

Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII – U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Numar invitatie: 344817 / 05.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA 

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
MINISTERUL APARARII – U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Cod fiscal: 4267028, Adresa: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021-318.72.47, Fax: 021-318.72.47
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010816, telefon:+40 213187247, fax:+40 213187247, persoana de contact:Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti (cu intrare din Calea Plevnei, nr. )
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI 

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
SERVICII DE CURATENIE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Servicii de curatenie conform Caietului de sarcini si anexelor acestuia. valoare estimata contract 8 luni 2013 – 127964.38 lei valoare estimata suplimentari 4 luni 2014 – 63982.20 lei valoare estimata contract + suplimentari – 191946.58 lei Optiuni: Conform art.6, al.3 din HG 925/2006,contractul se poate prelungi 4 luni in anul 2014.
II.1.6) CPV: 90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127,964.38 – 191,946.58 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII 

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 1.300 lei si se va constitui printr-un instrument de garantare Formular nr. 8, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, emisa in favoarea autoritatii contractante care se va prezinta in original la deschiderea ofertelor, prin virament bancar in contul RO40TREZ7015005XXX000158, deschis la Trezoreria sectorului 1. Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din pretul contractului, fara T.V.A. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie sub forma de scrisoare de garantie bancara (conform Formularului nr. 9) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, reprezentand 5% din valoarea fara TVA, a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 15 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate/ Certificat Completare formular nr.12A – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Completare formular nr.12B Cerinta nr. 2 Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere Completare formular nr.12C Cerinta nr. 3 DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situata prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006. Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere Completare formular nr.12D Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director general: Marian MACRI Director administrativ: Ioan CAMCIUC Director financiar-contabil: Valerica VISAN Compartiment Achiziti: Gabriela POPA Magdalena BREABAN Birou tehnic si cazarmare:Marian PATRU PIELEANU Consilier juridic: Rozica GHIMPETEANU urmand a se constitui ulterior Comisia de evaluare a ofertelor. Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate prestarea de servicii de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: – obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie; Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Se completeaza conform Formularului 5 si se va depune in original. Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro 2010 4,2099 2011 4,2379 2012 4,4560,Valoarea medie globala a Cifrei de Afaceri Cerinte minime: Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati (2010,2011,2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 255000 lei. Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro 2010 4,2099 2011 4,2379 2012 4,4560 Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, etc. pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului si asigurarii calitatii serviciilor;,Cerinta nr. 2 Declaratie care contine informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani;,Cerinta nr. 3 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 si mediu EN-ISO 14001, prezentand certificat de calitate sau documente echivalente, in termen de valabilitate, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea „Conform cu originalul” . Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA 

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 10:58

Licitatie curatenie Ministerul Apararii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*