Domenii
Servicii de curatenie (CPV: 90910000)
Detalii
Organizator: REGIA NATIONALA A PADURILOR – ROMSILVA RA
Localizare: Romania (Ilfov)
Sursa: S.E.A.P.
Data licitatie: 27-03-2013 (21 zile ramase)
Termen limita: 26-03-2013
Data aparitiei: 06-03-2013
Anunt de participare numarul 142368/06.03.2013
Detalii procedura
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR – ROMSILVA RA
Numar anunt: 142368 / 06.03.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie pentru D.S.Ilfov
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR – ROMSILVA RA
Adresa postala: sos Pipera , nr 46 B , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 014254 , Romania , Punct(e) de contact: Gisca Stefan , Tel. +40 212332416 , Email: office@bucuresti.rosilva.ro , Fax: +40 212332417 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie pentru D.S.Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 – Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sediile DS Ilfov, Branesti, Bucuresti, Snagov
Codul NUTS: RO321 – Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie pentru sediile administrative ale Directiei Silvice Ilfov, Ocoalele Silvice Branesti, Bucuresti si Snagov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt cele prevazute in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 60,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Valoarea este de 1000 lei. Garantia de participare va fi valabila minim 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modalitatea de constituire:numerar la casieria unitatii, prin virament bancar in contul RO45BRDE445SV12329894450-BRD Victoria sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Documentul de plata , altul decat cel pentru depunerea numerar, v-a fi scanat si postat in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si prezentat la sediul AC de catre toti operatorii economici.Cursul leu/euro este de 4,3 lei/euro Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului semnat si se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara valabila 12 luni de zile de la data semnarii contractului, polita de asigurare sau virarea valorii in contul de garantii deschis pentru contractul semnat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat de participare cu oferta independenta(c.f.Ordin ANRMAP nr 314/2010)
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, conform formular din D.A. in care apar persoanele cu functii de decizie din cadrul A.C.:
Nr crt Nume si prenume Domiciliul Functia
1 Voicu Dumitru Targoviste Director
2 Heimerl Florina Bucuresti Director ec
3 Balea Emilian Bucuresti Inginer
4 Pelihaci Sabo MihaelaBucuresti Economist
5 Savu Cristian Bucuresti Inginer
6 Voicu Georgiana Bucuresti Consilier juridic
7 Gisca Stefan Bucuresti Inginer
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
-Certificat fiscal din care sa reiasa ca nu exista datorii la bugetul de stat , scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in oricare din formele:original/copie legalizata/copie conform cu originalul. – Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, cu informatii reale/actuale la data limita depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata , in termen de maxim 48 ore de la solicitarea A.C. ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2012,2011,2010).Nivelul minim este de 100 000 lei , avand vedere cursul mediu anual lei/valuta(euro) comunicat de BNR, pentru echivalenta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru demonstrarea cifrei de afaceri se va perezenta declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2012,2011.2010), semnata de administrator sau reprezentantul legal. Nivelul minim este de 100 000 lei , avand vedere cursul mediu anual lei/valuta(euro) comunicat de BNR, pentru echivalenta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, fata de data limita de depunere oferte.
Ofertantul va prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar al serviciilor sau copii de pe procesul verbal/procesele verbale de receptie partiala /finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data depunerii ofertelor , servicii similare.
Certificate privind indeplinirea standardelor de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar al serviciilor sau copii de pe procesul verbal/procesele verbale de receptie partiala /finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data depunerii ofertelor , servicii similare. Certificat ISO 9001 sau similar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul unor oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, A.C. va solicita , prin intermediul SEAP, incarcarea de documente cu noi preturi.Pentru vizualizarea documentelor de atribuire incarcate in SEAP, operatorii trebuie sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic( disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: sos Pipera, nr 46 B , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 014254 , Romania , Tel. +40 212332416 , Email: office@bucuresti.rosilva.ro , Fax: +40 212332417
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2013 08:51
Detalii licitatie deschisa in desfasurare
Autoritate contractanta
REGIA NATIONALA A PADURILOR – ROMSILVA RA
Cod de identificare fiscala: RO1590120
Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti
Telefon: +40 213171005
Fax: +40 213169745
Informatii generale
Denumire AC: REGIA NATIONALA A PADURILOR – ROMSILVA RA
Numar anunt: 142368 / 06.03.2013
Denumire contract: [OP0007049] Servicii de curatenie pentru D.S.Ilfov
Stare curenta: In desfasurare – Depunere oferta
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Tip contract: Servicii
CPV: 90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)
Valoare estimata totala: 60,000 RON (13,745.07 EUR)
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Data publicare: 06.03.2013 10:28
Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 16:00
Data limita de evaluare a ofertei: 27.03.2013 18:00
Data limita de valabilitate a ofertei: 25.04.2013
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici
Descriere: -Certificat de participare cu oferta independenta(c.f.Ordin ANRMAP nr 314/2010) -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, conform formular din D.A. in care apar persoanele cu functii de decizie din cadrul A.C.: Nr crt Nume si prenume Domiciliul Functia 1 Voicu Dumitru Targoviste Director 2 Heimerl Florina Bucuresti Director ec 3 Balea Emilian Bucuresti Inginer 4 Pelihaci Sabo MihaelaBucuresti Economist 5 Savu Cristian Bucuresti Inginer 6 Voicu Georgiana Bucuresti Consilier juridic 7 Gisca Stefan Bucuresti Inginer -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Certificat fiscal din care sa reiasa ca nu exista datorii la bugetul de stat , scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in oricare din formele:original/copie legalizata/copie conform cu originalul. – Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, cu informatii reale/actuale la data limita depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata , in termen de maxim 48 ore de la solicitarea A.C. ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2012,2011,2010).Nivelul minim este de 100 000 lei , avand vedere cursul mediu anual lei/valuta(euro) comunicat de BNR, pentru echivalenta Pentru demonstrarea cifrei de afaceri se va perezenta declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2012,2011.2010), semnata de administrator sau reprezentantul legal. Nivelul minim este de 100 000 lei , avand vedere cursul mediu anual lei/valuta(euro) comunicat de BNR, pentru echivalenta
Capacitatea tehnica
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, fata de data limita de depunere oferte. Ofertantul va prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar al serviciilor sau copii de pe procesul verbal/procesele verbale de receptie partiala /finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data depunerii ofertelor , servicii similare. Certificate privind indeplinirea standardelor de calitate Ofertantul va prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar al serviciilor sau copii de pe procesul verbal/procesele verbale de receptie partiala /finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data depunerii ofertelor , servicii similare. Certificat ISO 9001 sau similar