Domenii

Servicii de curatenie (CPV: 90910000)

Detalii

Organizator: REGIA NATIONALA A PADURILOR – ROMSILVA RA

Localizare: Romania (Ilfov)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 27-03-2013 (21 zile ramase)

Termen limita: 26-03-2013

Data aparitiei: 06-03-2013

Anunt de participare numarul 142368/06.03.2013

Detalii procedura

Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR – ROMSILVA RA

Numar anunt: 142368 / 06.03.2013

Denumire contract: Servicii de curatenie pentru D.S.Ilfov

Stare procedura: In desfasurare

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

REGIA NATIONALA A PADURILOR – ROMSILVA RA

Adresa postala: sos Pipera , nr 46 B , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 014254 , Romania , Punct(e) de contact: Gisca Stefan , Tel. +40 212332416 , Email: office@bucuresti.rosilva.ro , Fax: +40 212332417 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Regie Nationala

Activitate (activitati)

Altele: Silvicultura

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Servicii de curatenie pentru D.S.Ilfov

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii

14 – Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor

Locul principal de prestare: Sediile DS Ilfov, Branesti, Bucuresti, Snagov

Codul NUTS: RO321 – Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Servicii de curatenie pentru sediile administrative ale Directiei Silvice Ilfov, Ocoalele Silvice Branesti, Bucuresti si Snagov

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Cantitatile sunt cele prevazute in documentatia de atribuire

Valoarea estimata fara TVA: 60,000 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Valoarea este de 1000 lei. Garantia de participare va fi valabila minim 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modalitatea de constituire:numerar la casieria unitatii, prin virament bancar in contul RO45BRDE445SV12329894450-BRD Victoria sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Documentul de plata , altul decat cel pentru depunerea numerar, v-a fi scanat si postat in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si prezentat la sediul AC de catre toti operatorii economici.Cursul leu/euro este de 4,3 lei/euro Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului semnat si se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara valabila 12 luni de zile de la data semnarii contractului, polita de asigurare sau virarea valorii in contul de garantii deschis pentru contractul semnat.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

fonduri din productie

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

-Certificat de participare cu oferta independenta(c.f.Ordin ANRMAP nr 314/2010)

-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, conform formular din D.A. in care apar persoanele cu functii de decizie din cadrul A.C.:

Nr crt Nume si prenume Domiciliul Functia

1 Voicu Dumitru Targoviste Director

2 Heimerl Florina Bucuresti Director ec

3 Balea Emilian Bucuresti Inginer

4 Pelihaci Sabo MihaelaBucuresti Economist

5 Savu Cristian Bucuresti Inginer

6 Voicu Georgiana Bucuresti Consilier juridic

7 Gisca Stefan Bucuresti Inginer

-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

-Certificat fiscal din care sa reiasa ca nu exista datorii la bugetul de stat , scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in oricare din formele:original/copie legalizata/copie conform cu originalul. – Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, cu informatii reale/actuale la data limita depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.

Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata , in termen de maxim 48 ore de la solicitarea A.C. ;

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2012,2011,2010).Nivelul minim este de 100 000 lei , avand vedere cursul mediu anual lei/valuta(euro) comunicat de BNR, pentru echivalenta

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Pentru demonstrarea cifrei de afaceri se va perezenta declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2012,2011.2010), semnata de administrator sau reprezentantul legal. Nivelul minim este de 100 000 lei , avand vedere cursul mediu anual lei/valuta(euro) comunicat de BNR, pentru echivalenta

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, fata de data limita de depunere oferte.

Ofertantul va prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar al serviciilor sau copii de pe procesul verbal/procesele verbale de receptie partiala /finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data depunerii ofertelor , servicii similare.

Certificate privind indeplinirea standardelor de calitate

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Ofertantul va prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar al serviciilor sau copii de pe procesul verbal/procesele verbale de receptie partiala /finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data depunerii ofertelor , servicii similare. Certificat ISO 9001 sau similar

III.2.4) Contracte rezervate

Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2013 14:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

26.03.2013 16:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

30 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 27.03.2013 18:00

Locul: In SEAP

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

In cazul unor oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, A.C. va solicita , prin intermediul SEAP, incarcarea de documente cu noi preturi.Pentru vizualizarea documentelor de atribuire incarcate in SEAP, operatorii trebuie sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic( disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Compartimentul juridic

Adresa postala: sos Pipera, nr 46 B , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 014254 , Romania , Tel. +40 212332416 , Email: office@bucuresti.rosilva.ro , Fax: +40 212332417

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

05.03.2013 08:51

Detalii licitatie deschisa in desfasurare

Autoritate contractanta

REGIA NATIONALA A PADURILOR – ROMSILVA RA

Cod de identificare fiscala: RO1590120

Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti

Telefon: +40 213171005

Fax: +40 213169745

Informatii generale

Denumire AC: REGIA NATIONALA A PADURILOR – ROMSILVA RA

Numar anunt: 142368 / 06.03.2013

Denumire contract: [OP0007049] Servicii de curatenie pentru D.S.Ilfov

Stare curenta: In desfasurare – Depunere oferta

Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

Tip contract: Servicii

CPV: 90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)

Valoare estimata totala: 60,000 RON (13,745.07 EUR)

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Data publicare: 06.03.2013 10:28

Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 16:00

Data limita de evaluare a ofertei: 27.03.2013 18:00

Data limita de valabilitate a ofertei: 25.04.2013

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici

Descriere: -Certificat de participare cu oferta independenta(c.f.Ordin ANRMAP nr 314/2010) -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, conform formular din D.A. in care apar persoanele cu functii de decizie din cadrul A.C.: Nr crt Nume si prenume Domiciliul Functia 1 Voicu Dumitru Targoviste Director 2 Heimerl Florina Bucuresti Director ec 3 Balea Emilian Bucuresti Inginer 4 Pelihaci Sabo MihaelaBucuresti Economist 5 Savu Cristian Bucuresti Inginer 6 Voicu Georgiana Bucuresti Consilier juridic 7 Gisca Stefan Bucuresti Inginer -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Certificat fiscal din care sa reiasa ca nu exista datorii la bugetul de stat , scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in oricare din formele:original/copie legalizata/copie conform cu originalul. – Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, cu informatii reale/actuale la data limita depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata , in termen de maxim 48 ore de la solicitarea A.C. ;

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2012,2011,2010).Nivelul minim este de 100 000 lei , avand vedere cursul mediu anual lei/valuta(euro) comunicat de BNR, pentru echivalenta Pentru demonstrarea cifrei de afaceri se va perezenta declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2012,2011.2010), semnata de administrator sau reprezentantul legal. Nivelul minim este de 100 000 lei , avand vedere cursul mediu anual lei/valuta(euro) comunicat de BNR, pentru echivalenta

Capacitatea tehnica

Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, fata de data limita de depunere oferte. Ofertantul va prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar al serviciilor sau copii de pe procesul verbal/procesele verbale de receptie partiala /finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data depunerii ofertelor , servicii similare. Certificate privind indeplinirea standardelor de calitate Ofertantul va prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar al serviciilor sau copii de pe procesul verbal/procesele verbale de receptie partiala /finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data depunerii ofertelor , servicii similare. Certificat ISO 9001 sau similar

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*