Domenii

Servicii de curatenie si igienizare (CPV: 90900000)

Detalii

Organizator: SPITALUL CLINIC C.F. CRAIOVA

Localizare: Romania (Dolj)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 13-03-2013 (9 zile ramase)

Termen limita: 13-03-2013

Data aparitiei: 01-03-2013

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC C.F. CRAIOVA

Numar invitatie: 343346 / 01.03.2013

Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE A SPATIILOR INTERIOARE SI EXTERIOARE PENTRU SPITALUL CLINIC CF CRAIOVA SI AMBULATORIUL PITESTI

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

SPITALUL CLINIC C.F. CRAIOVA

Cod fiscal: 4332169, Adresa: STR.STIRBEI VODA , NR.6, Craiova, Telefon: +40 0251532436, Fax: +40 0251533534

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

STR.STIRBEI VODA , NR.6, Craiova, Romania, cod postal: 200374, telefon:+40 0251532436, fax:+40 0251533534, persoana de contact:Compartiment Achizitii, Compartiment Juridic

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

STR.STIRBEI VODA , NR.6, Craiova,jud.Dolj,etaj 6

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Sanatate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE A SPATIILOR INTERIOARE SI EXTERIOARE PENTRU SPITALUL CLINIC CF CRAIOVA SI AMBULATORIUL PITESTI

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE A SPATIILOR INTERIOARE SI EXTERIOARE PENTRU SPITALUL CLINIC CF CRAIOVA SI AMBULATORIUL PITESTI Conform caiet sarcini Valoarea contractului initial pana la 31.12.2013 este de 148 500 lei . Optiuni: Suplimentare conform art.6(3) din HG. 925/2006.

II.1.6) CPV: 90900000-6 – Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 148,500 – 214,500 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 1 485 RON (1% din valoarea estimata a procedurii) – Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile – Constituirea garantiei de participare se va face conform art.86 alin.(1) din HG.NR.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art.87, sectiunea I, capitolul VII din HG 925/2006, si art.278^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, republicate. -echivalenta leu/euro la data publicarii invitatiei de participare.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului incheiat, fara TVA si se va constitui inainte de derularea contractului. – Constituirea garantiei de buna executie: conf. prevederilor art 90 alin(1) din HG 925/2006; se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , virandu-se in contul : RO42TREZ2915005XXX000128 deschis la Trezoreria Craiova.

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si stampilata). Se completeaza Formularul 1. Se solicita completarea declaratiei, separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator -Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta conform OAP 314/2010 – completarea Formularului 2 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata – Formular 3; Se solicita completarea declaratiei separate pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator , -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata – Formular 4; Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Mogos Gabriel Florin Razvan- manager, Coraci Elena- Director Financiar- Contabil, Vasilescu Cristina- Director Medical, Badea Ion- Sef Serviciul Tehnic-Administrativ, Badescu Maria Antoaneta- Medic Primar Epidemiolog,Trusculete Ana Maria- Consilier Juridic, Barbu Camelia- Compartiment Achizitii Publice. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator.-original -Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (datata, semnata, si stampilata), Formular 5 -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; in cazul persoanelor juridice straine se solicita si traducerea legalizata in limba romana a documentelor emise in alta limba; * Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; * Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentele in original/ copie legalizata, pt. conformitate). Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, prin care se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment si in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei. Pentru Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana. Ofertantul trebuie sa aiba la fiecare activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt aferente cu cele romanesti. Documentele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentele in original/ copie legalizata, pt. conformitate).

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani – Formular 6 In sensul dovedirii indicatorilor financiari de mai sus ofertantul va depune bilanturile contabile aferente anilor 2010,2011,2012 vizate de DGFP de la sediul ofertantului. -in sustinerea cifrei de afaceri pentru anul 2012 se va prezenta situatia indicatorilor economici la data de 30.06.2012. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: 1.Certificate/documente emise sau contrasemnate din partea beneficiarilor privind experienta similara pentru contracte care au avut ca obiect: prestarea de servicii de curatenie;,2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului care face obiectul achizitiei.,3.Declaratie pe proprie raspundere cu privire la personalul care va fi alocat pentru finalizarea contractului de servicii de curatenie.,4.Pentru dovedirea capacitatii profesionale a personalului alocat pentru indeplinirea contractului, operatorul economic va prezenta pentru fiecare persoana propusa pentru indeplinirea contractului de servicii: -certificate de absolvire a cursului de instruire privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena 1.Certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001:2008 sau altele echivalente, pentru ofertant, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2013 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2013 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*