Domenii

Servicii de curatenie (CPV: 90910000)

Detalii

Organizator: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 08-03-2013 (15 zile ramase)

Termen limita: 08-03-2013

Data aparitiei: 21-02-2013

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA

Numar invitatie: 342999 / 20.02.2013

Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE TEHNICA A INSTALATIILOR (INCLUSIV INTRETINEREA INSTALATIILOR DE CLIMATIZARE), PENTRU SEDIILE CENTRALE APIA

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA

Cod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

www.e-licitatie.ro

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE TEHNICA A INSTALATIILOR (INCLUSIV INTRETINEREA INSTALATIILOR DE CLIMATIZARE), PENTRU SEDIILE CENTRALE APIA

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Contract de prestari servicii de curatenie si servicii de intretinere conform caietului de sarcini, pentru sediile centrale APIA, pentru o perioada de 8 luni cu posibilitate de prelungire de 4 luni in anul 2014, in limita creditelor bugetare aprobate.Valoarea estimata fara TVA in intervalul 01.05.2013 – 31.12.2013 este de 152.000 lei, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.

II.1.6) CPV: 90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 152,000 – 228,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare 3040 lei(sau alte valute, la echivalenta lei/alte valute afisata de BNR la data publicarii invitatiei de participare), se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006.Daca se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania se va intocmi conform formularului F.09 din sectiunea formulare si se va prezenta in original.Daca scrisoarea de garantie de participare este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta originalul acesteia, insotit de traducerea autorizata si legalizata. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In acest caz, dovada achitarii garantiei se va face prin prezentarea Ordinului de Plata in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187. Nota: Conform Art. 2781*) – (1) lit. a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.520 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Indiferent de instrumentul de garantare folosit, acesta se va depune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 24 de ore de la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP

III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F.02 – Declaratie de eligibilitate din Sectiunea formulare, incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte. 2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. 3.Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul F.03, se va completa si prezenta, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. Daca exista tert sustinator acesta va depune Formular nr. F031 din sectiunea Formulare. Numai documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de fiecare tert sustinator in parte, daca este cazul. 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F.06 din Sectiunea III. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant /ofertant asociat in parte. 6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul F.07 in conformitate cu modelul prevazut in Sectiunea III. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, sunt: Gheorghe Dorel Benu,Klara Melinda Kerekes, Aurel Pana,Lazarescu Cornelia Maria, Alexandru Stancu, Cristina Gavrila, Elena Deaconu, Dumitra Mihaila, Adrian Hiru, Oana Enciu, Roxana Pandaru, Adrian Mandru, Doru Beca. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte. 7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular F15. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat sau tert sustinator. Toate documentele de calificare solicitate mai sus vor fi semnate si stampilate fizic de catre ofertant, apoi se vor depune in SEAP, scanate si semnate cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Nota: Pentru persoanele juridice straine: a. Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta. b. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare,alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. c. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator trebuie: – din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, – va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul”. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original /copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte. Documentul se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea „conform cu originalul”, la sectiunea Documente de calificare.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: 1. Informatii generale Se va completa Formularul F.04 din sectiunea Formulare. Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri. Se va prezenta cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani. Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri. – In cazul asocierii, Documentul privind Capacitatea economica si financiara trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte. – Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Informatii privind asociatii (dupa caz). Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor. Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului, contractul (conventia) de asociere, care se intocmeste in conformitate cu Formularul F.16 Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Informatii privind subcontractantii (dupa caz). In cadrul prezentei proceduri de atribuire, candidatii vor avea dreptul, daca considera ca este cazul, de a subcontracta o parte din contractul care face obiectul prezentei proceduri de atribuire. In aceasta situatie se solicita lista cuprinzand subcontractantii, pentru ca autoritatea contractanta sa cunoasca identitatea subcontractantilor cat si partea din contract pe care o au de realizat. Acordul de subcontractare va fi solicitat doar ofertantului declarat castigator, la momentul semnarii contractului de servicii.Formularul D Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Autorizatie de functionare. Va fi solicitata doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de declararea castigatorului competitiei. Ofertantul va prezenta, conform cu prevederile art. 15, alin. (2), din Legea nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, autorizatia societatii pentru instalare, montare, reparare si service la cazane termice sub presiune eliberata de autoritatea competenta in domeniu, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Autorizatia trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertelor. Daca autorizatia de de functionare este valabila pentru o perioada mai scurta decat durata contractului, ofertantul se va angaja printr-o declaratie pe proprie raspundere ca, la momentul expirarii perioadei de valabilitate a sutorizatiei, va prelungi autorizatia de functionare pe intreaga perioada de derulare a contractului Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Masuri de protectie a mediului. Se solicita o declaratie din care sa reiasa faptul ca ofertantul a tinut cont la elaborarea ofertei de masurile de protectie a mediului. Declaratia va contine informatii privind aplicarea acestor masuri in timpul indeplinirii contractului de servicii. Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Resurse umane. Se solicita informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantii trebuie sa prezinte Formularul F.12 din Sectiunea III, in care vor specifica nominal personalul de specialitate pe care il vor utiliza pentru realizarea acestor servicii, precum si calificarile aferente fiecarei persoane nominalizate (minim: 13 agenti de curatenie, 1 electrician, 1 instalator sanitar, 1 lacatus, 1 fochist, 1 operator autorizat, responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica in utilizare a instalatiilor/ echipamentelor, 1 sef de echipa care va coordona personalul de curatenie si de intretinere). Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Resurse tehnice. Se solicita informatii referitoare la dotarile specifice de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Se va completa si prezenta Formularul F13 din sectiunea Formulare. a)Formularul va contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. b)Ofertantii trebuie sa detina un minimum de echipamente (aspiratoare, masini de spalat mocheta, aparate de masura electrice, masini de gaurit cu rotopercutie, flexuri, scule de mana de mica productivitate, etc.), care sa asigure prestatiei un nivel calitativ care sa corespunda reprezentativitatii institutiei Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare. Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Certificate/documente. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,1.Experienta similara. Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unei liste cu principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari. Se solicita ca lista sa cuprinda cel putin prestarea unui serviciu similar cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor care fac obiectul experientei similare. Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. – Se va completa si prezenta Formularul F05 din sectiunea Formulare. – Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare Valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2013 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: –

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 15:44

Detalii cerere de oferta in desfasurare

Autoritate contractanta

AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA

Cod de identificare fiscala: 16517187

Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti

Telefon: 021 3054974

Fax: 021 3150305

Informatii generale

Denumire: [RFQ0070618] SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE TEHNICA A INSTALATIILOR (INCLUSIV INTRETINEREA INSTALATIILOR DE CLIMATIZARE), PENTRU SEDIILE CENTRALE APIA

Stare curenta: In Desfasurare – Depunere oferta

Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

Tip contract: Servicii

Modalitate atribuire contract: Un contract de achizitii publice

CPV: 90910000-9 – Servicii de curatenie (Rev.2)

Valoare estimata totala: 152,000 – 228,000 RON

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Conditii de plata: –

Conditii de livrare: –

Impartire pe loturi: Nu

Data publicare: 20.02.2013 16:25

Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2013 15:00

Data limita de evaluare a ofertei: 02.04.2013 18:00

Data evaluare tehnica: –

Data evaluare financiara: –

Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013

Obiect achizitie: Contract de prestari servicii de curatenie si servicii de intretinere conform caietului de sarcini, pentru sediile centrale APIA, pentru o perioada de 8 luni cu posibilitate de prelungire de 4 luni in anul 2014, in limita creditelor bugetare aprobate.Valoarea estimata fara TVA in intervalul 01.05.2013 – 31.12.2013 este de 152.000 lei, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.

Documentatia de atribuire

Cod Denumire Fisier

ADI1 Caiet de sarcini [RFQ0070618/001] CAIET DE SARCINI.doc.p7s

ADI2 Model contract [RFQ0070618/002] CONTRACT CURATENIE MODEL.doc.p7s

H4 FORMULARE [RFQ0070618/003] FORMULARE.doc.p7s

FISADATE_IP FisaDate_IP [RFQ0070618/004] FisaDate_No80323_IP.pdf

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare 3040 lei(sau alte valute, la echivalenta lei/alte valute afisata de BNR la data publicarii invitatiei de participare), se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006.Daca se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania se va intocmi conform formularului F.09 din sectiunea formulare si se va prezenta in original.Daca scrisoarea de garantie de participare este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta originalul acesteia, insotit de traducerea autorizata si legalizata. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In acest caz, dovada achitarii garantiei se va face prin prezentarea Ordinului de Plata in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187. Nota: Conform Art. 2781*) – (1) lit. a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.520 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Indiferent de instrumentul de garantare folosit, acesta se va depune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 24 de ore de la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F.02 – Declaratie de eligibilitate din Sectiunea formulare, incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte. 2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. 3.Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul F.03, se va completa si prezenta, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. Daca exista tert sustinator acesta va depune Formular nr. F031 din sectiunea Formulare. Numai documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de fiecare tert sustinator in parte, daca este cazul. 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F.06 din Sectiunea III. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant /ofertant asociat in parte. 6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul F.07 in conformitate cu modelul prevazut in Sectiunea III. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, sunt: Gheorghe Dorel Benu,Klara Melinda Kerekes, Aurel Pana,Lazarescu Cornelia Maria, Alexandru Stancu, Cristina Gavrila, Elena Deaconu, Dumitra Mihaila, Adrian Hiru, Oana Enciu, Roxana Pandaru, Adrian Mandru, Doru Beca. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte. 7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular F15. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat sau tert sustinator. Toate documentele de calificare solicitate mai sus vor fi semnate si stampilate fizic de catre ofertant, apoi se vor depune in SEAP, scanate si semnate cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Nota: Pentru persoanele juridice straine: a. Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta. b. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare,alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. c. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator trebuie: – din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, – va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul”. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original /copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte. Documentul se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea „conform cu originalul”, la sectiunea Documente de calificare.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: 1. Informatii generale Se va completa Formularul F.04 din sectiunea Formulare. Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri. Se va prezenta cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani. Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri. – In cazul asocierii, Documentul privind Capacitatea economica si financiara trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte. – Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Informatii privind asociatii (dupa caz). Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor. Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului, contractul (conventia) de asociere, care se intocmeste in conformitate cu Formularul F.16 Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Informatii privind subcontractantii (dupa caz). In cadrul prezentei proceduri de atribuire, candidatii vor avea dreptul, daca considera ca este cazul, de a subcontracta o parte din contractul care face obiectul prezentei proceduri de atribuire. In aceasta situatie se solicita lista cuprinzand subcontractantii, pentru ca autoritatea contractanta sa cunoasca identitatea subcontractantilor cat si partea din contract pe care o au de realizat. Acordul de subcontractare va fi solicitat doar ofertantului declarat castigator, la momentul semnarii contractului de servicii.Formularul D Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Autorizatie de functionare. Va fi solicitata doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de declararea castigatorului competitiei. Ofertantul va prezenta, conform cu prevederile art. 15, alin. (2), din Legea nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, autorizatia societatii pentru instalare, montare, reparare si service la cazane termice sub presiune eliberata de autoritatea competenta in domeniu, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Autorizatia trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertelor. Daca autorizatia de de functionare este valabila pentru o perioada mai scurta decat durata contractului, ofertantul se va angaja printr-o declaratie pe proprie raspundere ca, la momentul expirarii perioadei de valabilitate a sutorizatiei, va prelungi autorizatia de functionare pe intreaga perioada de derulare a contractului Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Masuri de protectie a mediului. Se solicita o declaratie din care sa reiasa faptul ca ofertantul a tinut cont la elaborarea ofertei de masurile de protectie a mediului. Declaratia va contine informatii privind aplicarea acestor masuri in timpul indeplinirii contractului de servicii. Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Resurse umane. Se solicita informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantii trebuie sa prezinte Formularul F.12 din Sectiunea III, in care vor specifica nominal personalul de specialitate pe care il vor utiliza pentru realizarea acestor servicii, precum si calificarile aferente fiecarei persoane nominalizate (minim: 13 agenti de curatenie, 1 electrician, 1 instalator sanitar, 1 lacatus, 1 fochist, 1 operator autorizat, responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica in utilizare a instalatiilor/ echipamentelor, 1 sef de echipa care va coordona personalul de curatenie si de intretinere). Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Resurse tehnice. Se solicita informatii referitoare la dotarile specifice de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Se va completa si prezenta Formularul F13 din sectiunea Formulare. a)Formularul va contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. b)Ofertantii trebuie sa detina un minimum de echipamente (aspiratoare, masini de spalat mocheta, aparate de masura electrice, masini de gaurit cu rotopercutie, flexuri, scule de mana de mica productivitate, etc.), care sa asigure prestatiei un nivel calitativ care sa corespunda reprezentativitatii institutiei Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare. Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Certificate/documente. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Valabil la data limita de depunere a ofertelor.,1.Experienta similara. Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unei liste cu principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari. Se solicita ca lista sa cuprinda cel putin prestarea unui serviciu similar cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor care fac obiectul experientei similare. Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. – Se va completa si prezenta Formularul F05 din sectiunea Formulare. – Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare Valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*