Termen limita: 03-10-2013

Domeniu :

  • Servicii de deszapezire (CPV: 90620000)

Organizator : JUDETUL VRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)

Localizare : Romania (Vrancea)

Sursa :  S.E.A.P.

Data licitatie : 03-10-2013

Termen limita: 03-10-2013

Data aparitiei: 21-08-2013

[button link=”http://infocuratenie.ro/Documente/licitatii/1114560_doc.rar”]Salveaza documentatie[/button]

Anunt de participare numarul 145903/21.08.2013

Detalii procedura
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL VRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Numar anunt: 145903 / 21.08.2013
Denumire contract: „Contractarea serviciilor privind prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri din administrarea Consiliului Judetean Vrancea in iarna 2013-2014- servicii de deszapezire”.
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA 

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: DIMITRIE CANTEMIR , Localitatea: Focsani , Cod postal: 620048 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice si monitorizarea contractelor , Tel. +40 0372372435 , Email: contact@cjvrancea.ro , Fax: +40 0372372486 , Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
– Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI 

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„Contractarea serviciilor privind prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri din administrarea Consiliului Judetean Vrancea in iarna 2013-2014- servicii de deszapezire”.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 – Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Reteaua rutiera de drumuri judetene in lungime de de 595,167 km din judetul Vrancea.
Codul NUTS: RO226 – Vrancea

II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea serviciilor privind prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri din administrarea Consiliului Judetean Vrancea in iarna 2013-2014.Valoarea estimata a contractului este de 3.903.911,00 lei (880.092,00 euro, 1 euro =4,4358 lei curs la data de 17.07.2013) fara TVA .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 – Servicii de deszapezire (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea serviciilor privind prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri din administrarea Consiliului Judetean Vrancea in iarna 2013-2014.Valoarea estimata a contractului este de 3.903.911,00 lei (880.092,00 euro, 1 euro =4,4358 lei curs la data de 17.07.2013) fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 3,903,911 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE 

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
78.078lei(sau echivalent in alta valuta).Perioada de valabilitate:120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta:curs de referinta BNR din data publicarii anuntului de participare.Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare se va retine contestatorului din garantie 7.683,91 lei,(art.278^1 din O.U.G.nr.34/2006).Constituirea garantiei(art.86 din H.G. nr.925/2006):scrisoare de garantie bancara,in original,in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile(Formularul 12) sau instrument de garantare emis in conditiile legii,de o societate de asigurari,in original,in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile sau ordin de plata cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(contul IBAN al autoritatii contractante este R09TREZ6915006XXX000122,deschis la Trezoreria Focsani,cod fiscal 4350394).Cuantumul garantiei pentru IMM-uri:garantia este in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Formularul 9)conform Legii nr. 346/2004 si Ordonantei Guvernului nr. 27/2006.Pentru asocieri fiecare membru trebuie sa fie I.M.M..Prezentarea garantiei:garantia se prezinta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator.Daca ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura. In conformitate cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Cuantum: 10% (5% pentru I.M.M.) din pretul contractului fara TVA.Constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce se va prezenta in original (daca este emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In ultimul caz contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Emiterea de pretentii asupra garantiei: se va face doar in limita prejudiciului, daca operatorul economic castigator nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic,precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei: se va face in baza art. 92 alin. (2) din H.G nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale),liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).

2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sutinerii).

3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).

Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Presedintele Consiliului Judetean Vrancea – Oprisan Marian, Vicepresedintii Consiliului Judetean Vrancea – Barladeanu Dragos Petrut, Cel – Mare Ionel, Directorii executivi – Halici Nicusor, Dita Dumitru, Iordache Romeo , Olaru Daniela. Consilierii judeteni -Mazere Nicu, Carnariu Vasile, Guguianu Constantin,Buzarnescu Stefan, Lambrino Eduard, Balan Doru Geany,Boboc Tudorita Rodica,Marin Laurentiu Daniel, Aioanei Anisoara, Melinte Vasile,Blindu Nicusor, Grosu Adrian, Epure Ion, Ghetu Catalin,Nedelcu Mihai, Ciorici Marioara, Esanu Aura Lacramioara, Cristian Danut,Bostan Liviu, Diaconu Emilian, Panciu Valerica, Negoita Constantina, Negru Corneliu,Vraciu Dorina, Nica Ionut Bogdan, Lazar Ticu, Petric George,Bordeanu Janica, Jaravete Valentin, Ochean Valentin.

4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 7). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).
5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 8). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).

6. Certificate de atestare.

Persoanele juridice romane vor depune:

– Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
– Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Vor depune certificatul de atestare fiscala si certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).

Persoanele juridice straine vor depune documentele mai sus mentoinate sau echivalent in tara respectiva.

Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).
Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.

Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.

In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.

Persoanele juridice romane vor depune:

– Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire,sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.

O.N.G. – urile/Persoanele juridice non-profit, vor depune:

– Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.

Persoanele juridice straine vor depune:

-Vor prezenta documente edificatoare , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit,in conformitate cu art.183 din OUG 34/2006,modificata si completata.

Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).

Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.

Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.

In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani in valoare de cel putin: 7.800.000 lei. In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul.Pentru IMM-uri valoarea cifrei de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani se reduce la 50%. In cazul asocierii fiecare membru trebuie sa fie I.M.M.. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul
sustinatorul. Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare
din urmatoarle forme: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea
„conform cu originalul”. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare astfel de document va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta: – Formularul 3 (Informatii generale) si orice document relevant pentru dovedirea informatiilor din acest formular. – I.M.M.-urile vor prezenta Formularul 9 (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii). Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu stabilit de B.N.R. Ofertantul care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb B.C.E.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani care contin servicii similare in valoare cumulata de cel putin 3.900.000 lei, exclusiv TVA.Lista va fi insotita de prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul serviciilor prestate ,in conformitate cu prevederile art. 188 (2), lit. a)
din OUG 34/2006 .

In cazul in care documentele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din documente care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor.

In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul. Vor depune documentele solicitate la acest punct: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul.

Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a
documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea „conform cu originalul” si stampila operatorului economic.

Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective
insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si forma de detinere a acestora(proprietate,inchiriere,leasing,angajamente de punere la dispozitie , etc.). Echipamentele si utilajele necesare pentru prestarea serviciului vor fi in numar de minim 47 bucati din care:
1.Autofreza = 5 buc.
2. Autoraspanditoare cu lama = 20 buc.
3.Tractor de mare capacitate cu tractiune integrala avand minim 250 CP echipat cu lama si plug = 4buc.
4. Incarcatoare frontale pe roti cu cupa de 2,8 mc – 3,5 mc = 6 buc.
5. Incarcatoare frontale pe roti cu cupa mai mare de 3,5mc. = 4 buc.
6.Buldoexcavator = 2 buc.
7. Autogreder cu putere mai mare de 160CP = 4 buc.
8.Masina de insotire = 2 buc.
Daca este cazul se prezinta lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se solicita datele de identificare ale
subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului.
Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul autoritatii contractante.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in
considerare pentru partea lor de implicare in contract ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm:-faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;-nominalizarea liderului asociatiei;-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;-platile se vor face catre liderul asociatiei;-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op. economici,indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat
sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata
castigatoare
Tert sustinator

In conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: Alin. (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi
sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.

Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de
a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si
profesionale invocate.

Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire,conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Alin. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala
se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).

Daca e cazul: – prezentare angajament ferm de sustinere – declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1,art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). – dovada privind indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinere
Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de
conducere in ultimii 3 ani. Lista personalului propus, Formular 15, pentru indeplinirea contractului va contine minim 50 persoane din care 3 persoane cu functii de conducere.Se vor prezenta CV-urile doar pentru personalul de conducere.
Pentru tot personalul mentionat anterior , se
va prezenta: – contract de munca sau contract de colaborare/prestari servicii/ declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUG nr. 34/2006.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali
ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.

Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant
si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie
publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba
decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau
echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Vor
depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei
individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune).
Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune:ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune) .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta: – Formularul 10 (Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani). Se va prezenta Formularul 14- Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Anexa 1 la Formular 14 – lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice,mijloace de transport. Continuare la cerinta Se vor prezenta: – Formularul 15 (declaratie insotita de lista cu persoanele de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) si anexa la acesta. Se va prezenta: Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent , in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in copie lizibila, certificata ,,conform cu originalul”. Se va prezenta: Certificat de management de mediu ISO 14001 sau echivalent ,in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in copie lizibila, certificata ,,conform cu originalul”.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA 

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot participa doar operatorii economici inscrisi in SEAP. Modul de inscriere in SEAP este descris pe site-ul www.e-licitatie.ro. Modul de desfasurare a licitatiei electronice: anuntul de participare si notificarea de incepere a licitatie electronice vor fi transmise de SEAP, simultan tuturor ofertantilor inregistrati in SEAP, la adresa de posta electronica, inregistrata in sistem ca adresa de contact. Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica inregistrata in sistem ca adresa de contact.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda avand o durata de 24 de ore. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta precum si numarul de participanti inscrisi la licitatie. In faza finala de licitatie electronica se reoferteaza pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2013 16:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2013 10:00
Locul: La sediul Consiliului Judetean Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 

VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: In luna iulie-august anul 2014.
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Comisia de evaluare va stabili oferta castigatoare in urma aplicarii criteriului de atribuire „Pretul cel mai scazut”. In cazul in care dupa derularea etapei de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In cazul ofertantilor a caror oferta nu a fost declarata castigatoare comunicarea va preciza daca oferta a fost respinsa si care sunt motivele respingerii, iar in cazul in care a fost admisa, va indica numele ofertantului castigator, precum si caracteristicile si avantajele relative ale ofertei castigatoare fata de oferta respectivului ofertant necastigator. In cazul ofertantului castigator comunicarea va preciza faptul ca oferta sa a fost declarata castigatoare si ca acesta este invitat in vederea incheierii contractului. Contratul intra in efectivitate dupa semnarea lui de catre ambele parti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 indice 2 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Administrativ Teritoriala Judetul Vrancea
Adresa postala: Str. Dimitrie Cantemir, nr. 1 Focsani , Localitatea: Focsani , Cod postal: 620098 , Romania , Tel. +40 0372372435 , Email: contact@cjvrancea.ro , Fax: +40 0372372486

VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2013 13:16

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*