Domenii

Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (CPV: 90921000)

Detalii

Organizator: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 19-04-2013 (46 zile ramase)

Termen limita: 18-04-2013

Data aparitiei: 01-03-2013

Anunt de participare numarul 142240/01.03.2013

Detalii procedura

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI

Numar anunt: 142240 / 01.03.2013

Denumire contract: SERVICII DE DEZINFECTIE PRIN NEBULIZARE ELECTRICA PENTRU SUPRAFETE SI MICROAEROFLORA

Stare procedura: In desfasurare

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

INSTITUTUL CLINIC FUNDENI

Adresa postala: Sos.Fundeni,nr.258,sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 022322 , Romania , Punct(e) de contact: Teodor Timariu , Tel. +40 213172194 , Email: fundeni.achizitii@rdsmail.ro , Fax: +40 213180444 , Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

spital

Activitate (activitati)

– Sanatate

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

SERVICII DE DEZINFECTIE PRIN NEBULIZARE ELECTRICA PENTRU SUPRAFETE SI MICROAEROFLORA

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii

16 – Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare

Locul principal de prestare: Platforma Institutului Clinic Fundeni

Codul NUTS: RO321 – Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica

Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Acord-cadru cu un singur agent economic

Durata acordului-cadru: 24 luni

Valoarea estimata fara TVA: intre 540,000 si 790,000 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

SERVICII DE DEZINFEC?IE PRIN NEBULIZARE ELECTRICA PENTRU SUPRAFE?E SI MICROAEROFLORA

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

90921000-9 – Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.1.8) Impartire in loturi

Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite(daca se cunosc):

Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite:Valoare estimata fara TVA:minim estimat

45000 lei-maxim estimat 90000lei.

Incheierea contractelor subsecvente se va face numai in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante,cantitatile minime si maxime prevazute fiind estimative.

Valoarea estimata fara TVA: intre 540,000 si 790,000 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

24 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Valoarea garantiei de participare este de:7900 lei;valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ecivalenta pt.o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie,conform art.86 alin.(1) din H.G.nr.925/2006. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat, in contul autoritatii contractante. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Modul de constituire:Instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(conf.prev.art.90,al.1 din HG 925/2006,cu modif.si complet.ulterioare)sau retineri succesive din plata facturilor. In acest caz,contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante,la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract(conf.prev art.90,al.3 din HG 925/2006 modif prin art.I din Hot. 1045 din 19.10.2011.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Bugetul de Stat

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr.1:

Declaratie privind eligibilitatea.Completarea formularului anexat;

Cerinta nr.2:

Completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind inexistenta starii de faliment conform formularului anexat;

Cerinta nr.3:

Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.nr.34/2006,cu modificarile.si completarile ulterioare Completarea formularului anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatia prevazuta de art.181 lit.a),c1)si d)din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);

Cerinta nr.4:

Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea formularului anexat;

Cerinta nr.5:

Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completarea formularului anexat.

(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatia prevazuta de art.69^1,art.186 al.2 si art.190 alin.2 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare )

Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea,derularea si finalizarea procedurii de atribuire:

MANAGER:Dr.Carmen Orban

DIRECTOR MEDICAL:Dr.Alina Tanase

DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL:Ec.Grigore Emilia

DIRECTOR DE INGRIJIRI:As.med.Mocanu Oana Otilia

Dr.Ghita Mihaela Camelia

As. Med. Tuica Liliana

Ing.Sandu Andreea

Ec.Parvulescuv Adrian

Ec. Mandrescu Radu

Ec. Stoica Florica

Cerinta nr.6:

Declaratie Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financira care sa stipuleze ca ofertantul NU are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat,in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.

Cerinte privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensate aprobate de catre organismele competente in domeniu.

Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.

Cerinta nr.7:

Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local,in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerinta privind obligatile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensate aprobate de catre organismele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul in care operatorii economici prezinta datorii oferta va fi respinsa potrivit art.36 al.1 lit.b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

Cerinta nr.8:

Informatii privind asocierea- Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie,se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:

– faptul ca asociatiei sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contract;

– nominalizarea liderului asociatiei;

– comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;

– platile se vor face catre liderul asociatiei.

– partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Cerinta nr.9:

Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie” conform cu originalul”semnata si stampilata de reprezentantul legal.

Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.

Cerinta nr. 10:

Autorizatie pentru prestari servicii de dezinsectie/dezinfectie/ deratizare pe teritoriul Municipiului Bucuresti,eliberata de Primaria Municipiului Bucuresti,se va prezenta o copie”conform cu originalul” stampilata si semnata de reprezentantul legal.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr.12:

Fisa de informatii generale

Date de identificare ale ofertantului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii trei ani

Cerinta nr.11:

-Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.

Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat de organele competente.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Date de identificare ale ofertantului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii trei ani -Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul. Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat de organele competente.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr.16:

Ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani,prin completarea Formularului din Sectiunea a 3-a a

Documentatiei de atribuire,care va fi insotit de certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care confirma prestarea prin cel putin un contract similar obiectului contractului. Documentele vor fi prezentate in original .

Cerinta nr.17:

Declaratie pe proprie raspundere privind dotarile tehnice necesare realizarii activitatilor specifice indeplinirii obiectului acordului-cadru;

Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa utilizeze pentru indeplinirea contractului minim 6 echipamente de nebulizare,in vederea asigurarii dezinfectiei prin nebulizare electrica a suprafetelor si microaeroflorei in toate ariile cu risc in timp util,astfel incat activitatile specifice fiecarei sectii sa se desfasoare in conditii optime.Ofertantul va face dovada ca dispune de echipamentele solicitate prin orice document justificativ,in cazul in care este declarat castigator

Cerinta nr.18:

Declaratie pe proprie raspundere privind numarul personalului angajat la data depunerii ofertei.Punerea la dispozitia autoritatii contract.ante a personalului de specialitate, numarul si pregatirea intregului personal, precum si persoanele alocate pentru indeplinirea contractului in functie de volumul total,numarul de ture si persoanele responsabile direct de indeplinirea acestuia conform modelului de formular specific din sectiunea a III-a a prezentei documentatii de atribuire – „Declaratie privind forta de munca”).Personalul angajat va fi instruit si va respecta planul de dezinfectie si indicatiile Departamentului de Infectii Nosocomiale.

Forma de prezentare/depunere:original.

Declaratia de disponibilitate pentru intreaga perioada de derulare a contractelor subsecvente cu asigurarea de personal conform planului de dezinfectie din caietul de sarcini. Ofertantul va completa si prezenta formularul din sectiunea III Formular

Cerinta nr.20:

Certificate de conformitate ISO sau chivalent

implementarea si certificarea unor sisteme de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO sau echivalent,emis de un organism de certificare notificat,valabil la data limita de deschiderea ofertelor,pentru activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri,sau orice alte dovezi care confirma asigurarea cerintelor mentionate anterior sau sa faca cel putin dovada initierii procedurii de certificare In cazul asocierii de operatori economici,cerinta trebuie satisfacuta cel putin de liderul asocierii.

– un sistem de management de mediu pentru servicii in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent;

-un sistem de management al calitatii pentru servicii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani,prin completarea Formularului din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire,care va fi insotit de certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care confirma prestarea prin cel putin un contract similar obiectului contractului. Documentele vor fi prezentate in original .. Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa utilizeze pentru indeplinirea contractului minim 6 echipamente de nebulizare,in vederea asigurarii dezinfectiei prin nebulizare electrica a suprafetelor si microaeroflorei in toate ariile cu risc in timp util,astfel incat activitatile specifice fiecarei sectii sa se desfasoare in conditii optime.Ofertantul va face dovada ca dispune de echipamentele solicitate prin orice document justificativ,in cazul in care este declarat castigator.Operatorul economic va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca detine echipamentele tehnice necesare indeplinirii obiectului acordului cadru. Declaratie pe proprie raspundere privind numarul personalului angajat la data depunerii ofertei.Punerea la dispozitia autoritatii contract.ante a personalului de specialitate, numarul si pregatirea intregului personal, precum si persoanele alocate pentru indeplinirea contractului in functie de volumul total,numarul de ture si persoanele responsabile direct de indeplinirea acestuia conform modelului de formular specific din sectiunea a III-a a prezentei documentatii de atribuire – „Declaratie privind forta de munca”).Personalul angajat va fi instruit si va respecta planul de dezinfectie si indicatiile Departamentului de Infectii Nosocomiale. Forma de prezentare/depunere:original. Declaratia de disponibilitate pentru intreaga perioada de derulare a contractelor subsecvente cu asigurarea de personal conform planului de dezinfectie din caietul de sarcini. Ofertantul va completa si prezenta formularul din sectiunea III Formular Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unor sisteme de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO sau echivalent,emis de un organism de certificare notificat,valabil la data limita de deschiderea ofertelor,pentru activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri,sau orice alte dovezi care confirma asigurarea cerintelor mentionate anterior sau sa faca cel putin dovada initierii procedurii de certificare In cazul asocierii de operatori economici,cerinta trebuie satisfacuta cel putin de liderul asocierii. – un sistem de management de mediu pentru servicii in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent; -un sistem de management al calitatii pentru servicii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent.

III.2.4) Contracte rezervate

Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 14:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

18.04.2013 12:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 19.04.2013 12:00

Locul: Institutul Clinic Fundeni – Sala de consiliu, cladirea B, et..1.

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Membrii comisiei de evaluare,conducerea institutiei,reprezentantii Serv.Intern Specializat in Achizitii Publice si reprezentantii imputerniciti ai societatilor ofertante.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Fonduri bugetare

VI.3) Alte informatii

In cazul in care doua sau mai multe oferte intrunesc acelasi pret final, atunci in vederea atribuirii acordului cadru de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti,pentru departajare,o noua propunere financiara in plic inchis,caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut,

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenul de exercit.a cailor de atac este prev.la art.256^2,alin.(1),lit.a)din OUG.nr.34/2006 Termen de 10 zile incepand cu ziua urmat.luarii la cunost.de catre contestat.despre un act al autoritat.contract.pe care acesta il considera nelegal

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Institutul Clinic Fundeni – Biroul Juridic

Adresa postala: Sos.Fundeni,nr.258,sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 022322 , Romania , Tel. +40 213172194 , Email: fundeni.achizitii@rdsmail.ro , Fax: +40 213180444 , Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

27.02.2013 12:28

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*