Domenii

Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (CPV: 90921000)

Servicii de deratizare (CPV: 90923000)

Detalii

Organizator: CN Aeroporturi Bucuresti SA

Localizare: Romania (Bucuresti)

Sursa: S.E.A.P.

Data licitatie: 19-03-2013 (15 zile ramase)

Termen limita: 19-03-2013

Data aparitiei: 01-03-2013

Detalii procedura

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: CN Aeroporturi Bucuresti SA

Numar anunt: 142283 / 01.03.2013

Denumire contract: ACORD CADRU AVAND CA OBIECT SERVICII DE DEZINFECTIE, DEZINSECTIE SI DERATIZARE

Stare procedura: In desfasurare

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

CN Aeroporturi Bucuresti SA

Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E,oras Otopeni,jud. Ilfov , Localitatea: Otopeni , Cod postal: 075150 , Romania , Punct(e) de contact: George Niculie , Tel. +40 372052691 , In atentia: George Niculie , Email: george.niculie@bucharestairports.ro, victoria.mihut@bucharestairports.ro, mariana.budes@bucharestairports.ro, valentina.harabor@bucharestairports.ro, georgeta.hoara@bucharestairports.ro, cristina.dumitrica@bucharestairports.ro, claudia.georgescu@bucharestairports.ro, vivi.suciu@bucharestairports.ro, daniela.ciuca@bucharestairports.ro, luminita.micu@bucharestairports.ro , Fax: +40 212041976 , Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Companie Nationala sub autoritatea MTI

Activitate (activitati)

– Activitati aeroportuare

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

ACORD CADRU AVAND CA OBIECT SERVICII DE DEZINFECTIE, DEZINSECTIE SI DERATIZARE

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii

16 – Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare

Locul principal de prestare: Punctul de lucru:

Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr.40, sector 1.

Codul NUTS: RO322 – Ilfov

II.1.3) Anuntul implica

Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Acord-cadru cu un singur agent economic

Durata acordului-cadru: 4 ani

Valoarea estimata fara TVA: intre 55,117 si 202,446 EUR

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Un contract subsecvent/an. In functie de nevoile autoritatii contractante se pot incheia si alte contracte subsecvente.Valoarea maxima a unui contract subsecvent va fi de 50.612 Euro

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

SERVICII DE DEZINFECTIE, DEZINSECTIE SI DERATIZARE

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

90921000-9 – Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)

90923000-3 – Servicii de deratizare (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

SERVICII DE DEZINFECTIE, DEZINSECTIE SI DERATIZARE

Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru sunt indicate in Caietul de Sarcini

Valoarea estimata fara TVA: intre 55,117 si 202,446 EUR

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

48 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Garantia de participare 1102,34 euro. In cazul in care garantia se va constitui in lei se va utiliza cursul de 4.48 lei/euro. Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor). Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006. Restituirea garantiei se va face in conform cu art. 88 din HG925/2006. Garantia de buna executie (Formular 6) este de 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului subsecvent, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie a contractelor subsecvente va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a acestora + 14 zile.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Surse proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr. 1

Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de:

art. 69^1 din OUG 34/2006 – in acest sens, se va completa formularul H11 din sectiunea „MODELE DE FORMULARE” ; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt cele cuprinse in Anexa1 la fisa de date.

art. 180 din OUG 34/2006 – in acest sens, se va completa formularul H12 din sectiunea „MODELE DE FORMULARE”

si art. 181 din O.U.G. 34/2006 – in acest sens, se va completa formularul H13 din sectiunea „MODELE DE FORMULARE”

Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii

Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv:

I. Pentru persoanele juridice romane

1. Completarea formularelor H11, H12, si H13 din fisierul „MODELE DE FORMULARE”

2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, dupa cum urmeaza :

a. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice – original / copie legalizata / copie „conform cu originalul”;

b. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei – original / copie legalizata / copie „conform cu originalul”;

Nota

Certificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.

II. Pentru persoanele juridice straine

Persoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in limba romana.

Cerinta nr. 2

Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta

Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din fiserul „MODELE DE FORMULARE”) Cerinta nr. 1: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a presta serviciile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.

Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii

I. Pentru persoane juridice romane:

1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN), etc. – original/copie legalizata/copie „conform cu originalul”;

II. Pentru persoane juridice straine:

1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident – original, copie legalizata sau copie „conform cu originalul” insotite de traducere autorizata in limba romana.

Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:

– o forma de inregistrare ca persoana juridica;

– actionari/asociati;

– obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a presta serviciile solicitate:

– administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;

– capitalul social;

– filiale/sucursale/puncte de lucru;

– durata societatii;

mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181 lit. a) din OUG nr. 34/2006) – original / copie legalizata / copie „conform cu originalul”, insotite de traducere autorizata in limba romana.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr. 1:

Se solicita ca ofertantul sa depuna o lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani.

Se solicita ca ofertantul sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, minim un contract de servicii, in valoare de minimum 40.000 Euro, ce a avut ca obiect servicii similare. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte, se va completa Formularul H3 din fiserul „MODELE DE FORMULARE” pentru fiecare document/certificat ce este prezentat in vederea dovedirii experientei similare. Se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa indeplinirea cerintei. Cursul euro/leu ce trebuie avut in vedere la calculul echivalentei pentru fiecare an in parte, este cel comunicat de BNR.

Modalitatea de indeplinire

Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte, se va completa Formularul H3 din fiserul „MODELE DE FORMULARE” pentru fiecare document/certificat ce este prezentat in vederea dovedirii experientei similare. Se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa indeplinirea cerintei. Cursul euro/leu ce trebuie avut in vedere la calculul echivalentei pentru fiecare an in parte, este cel comunicat de BNR.

Cerinta nr. 2 Resurse tehnice

Se solicita ca ofertantul sa detina (proprietate, leasing, inchiriere, etc.) minim:

– 3 pompe de dispersie cu acumulator;

– 3 nebulizatoare electrice pentru dispersie ULV;

– 3 atomizoare cu motor;

– 4 pompe cu precompresie

Modalitatea de indeplinire

Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o declaratie din partea ofertantului in care se vor indica resursele tehnice pe care le detine ofertantul necesare pentru indeplinirea contractului, numarul acestora precum si forma de detinere a lor (proprietate, inchirere, leasing, etc.)

Modalitatea de indeplinire

Modalitatea de indeplinire

Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o declaratie din partea ofertantului in care se vor indica resursele tehnice pe care le detine ofertantul necesare pentru indeplinirea contractului, numarul acestora precum si forma de detinere a lor (proprietate, inchirere, leasing, etc.)

Cerinta nr. 1 Sistemul de management al calitatii

Ofertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent

Pentru dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului – in copie „conform cu originalul”.

Modalitatea de indeplinire

In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului – in copie „conform cu originalul”.

Cerinta nr. 2 Sistemul de management mediu

Ofertantul trebuie sa detina sistem de management de mediu certificat conform standardului EN ISO 14001 sau echivalent

Pentru dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management de mediu conform EN ISO 14001 sau echivalent pe numele ofertantului – in copie „conform cu originalul”.

Modalitatea de indeplinire

In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management de mediu conform EN ISO 14001 sau echivalent pe numele ofertantului – in copie „conform cu originalul”.

III.2.4) Contracte rezervate

Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2013 16:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

19.03.2013 09:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 19.03.2013 10:00

Locul: La sediul CNAB, Administratie Aeroport

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

1.Deschiderea ofertelor se va face de catre comisia de evaluare a ofertelor in data si la ora indicata in anuntul de participare. Deschiderea ofertelor se va face la sediul CNAB, Administratie Aeroport.2.Ofertele vor fi examinate de comisia de evaluare,in conditiile in care ofertantul indeplineste criteriile de calificare impuse.Comisia de evaluare are obligatia de a stabili care sunt clarificarile necesare pt evaluarea ofertelor sau completarile documentelor prezentate pt demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate,precum si perioada acordata pentru transmiterea clarificarilor si documentelor solicitate.3.Corectarea erorilor/viciilor de forma se realizeaza in conformitate cu prevederile art.80 din HG 925/2006. De asemenea, daca exista o discrepanta intre pretul exprimat in EURO si pretul exprimat in LEI se va lua in considerare pretul exprimat in EURO, iar valoarea exprimata in LEI va fi corectata in mod corespunzator.4.Evaluarea ofertelor si stabilirea ofertei castigatoare se realizeaza in baza criteriului aplicat pentru atribuirea acordului cadru. Preturile care se compara in vederea stabilirii ofertei castigatoare sunt preturile totale ale serviciilor, raportate la valoarea totala maxima estimata, indicata in Caietul de Sarcini.In cazul in care se constata ca ofertele mai multor ofertanti au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia. Subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art 69^1 din OUG 34/2006. In acest sens se va prezenta pentru fiecare subcontractant Formularul H11 (MODELE FORMULARE)

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute de art. 2562 din OUG 34/2006 actualizata.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

C.N. „Aeroporturi Bucuresti” S.A. – Departament Achizitii

Adresa postala: Calea Bucurestilor nr. 224, judetul Ilfov, Tel. +40 212041320, Fax: +40 212041976 , Localitatea: Otopeni , Cod postal: 075150 , Romania , Tel. +40 372052691 , Email: george.niculie@bucharestairports.ro , Fax: +40 212041976 , Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

28.02.2013 13:53

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*